Og³oszenie z dnia 2024-11-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00641453/01 - Wynik z dnia 2024-12-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej 1062262B w m. Kurzyny - K³oski-¦wigonie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOBYLIN-BORZYMY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670195
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kobylin-Borzymy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-204
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 862743003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojciech.piszczatowski@kobylinborzymy.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kobylinborzymy.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej 1062262B w m. Kurzyny - K³oski-¦wigonie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-715adb8d-6cc9-4ad9-b622-e36b2512783d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00587005
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi zalogowaæ siê na Platformie na subdomenie https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca sk³ada ofertê przy u¿yciu formularzy umieszczonych w zak³adce „Dokumenty zamówienia”. Sk³adanie ofert polega na za³±czeniu podpisanych o¶wiadczeñ i dokumentów, o których mowa w punkcie 12 SWZ, oraz na przekazaniu ich Zamawiaj±cemu za po¶rednictwem Platformy poprzez dodanie ich w zak³adce „OFERTY". Czynno¶ci te realizowane s± poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostaæ wczytany (Wykonawca winien opisaæ za³±czniki nazw± umo¿liwiaj±c± ich identyfikacjê). Z³o¿enie oferty wraz z za³±cznikami nastêpuje poprzez polecenie „Z³ó¿ ofertê". Potwierdzeniem prawid³owo z³o¿onej oferty jest komunikat systemowy „Oferta zosta³a z³o¿ona” oraz wygenerowany raport ofert z zak³adki „Oferty”. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia sk³adanie przez Wykonawców pytañ, wniosków lub zawiadomieñ odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, a po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania
pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wys³ane". Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie trzy mo¿liwo¶ci s± równorzêdne. Oferta
sk³adana w formie elektronicznej musi zostaæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast oferta sk³adana w
postaci elektronicznej musi zostaæ podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporz±dzenia dokumentów
elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)
oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych
oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Formaty plików
wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w
sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych
wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów
teleinformatycznych. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na
.pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip albo .7Z. Je¶li
Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP, Zamawiaj±cy zaleca wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê
mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem w formacie PAdES. Pliki
w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XadES – Wykonawca powinien wówczas pamiêtaæ, aby plik
z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych na Platformê przez
Wykonawcê wynosi 100 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanym dalej rozporz±dzeniem RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobylin-Borzymy, ul. G³ówna 11, 18-204 Kobylin-Borzymy, tel. 86 274 30 03, e-mail: gmina@kobylinborzymy.eu;
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Piotr Czubaty, e-mail: inspektor@ochronadanych.hub.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Remont drogi gminnej 1062262B w m. Kurzyny - K³oski-¦wigonie”, znak sprawy: ZP.271.12.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 rozporz±dzenia RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 rozporz±dzenia RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp;
− na podstawie art. 18 rozporz±dzenia RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania, o którym mowa w lit. c;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia RODO;
− na podstawie art. 21 rozporz±dzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej 1062262B w m. Kurzyny - K³oski-¦wigonie
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej Kurzyny - K³oski-¦wigonie zlokalizowanej na dzia³kach o numerach ewidencyjnych gruntu: 93/4; 92/1; 122; 105 od km rob. 0+000 do km rob. 1+500,00 po³o¿onej w obrêbie gruntów miejscowo¶ci Kurzyny i K³oski-¦wigonie gmina Kobylin-Borzymy. Remontowana droga umo¿liwia po³±czenie dzia³ek przy niej le¿±cych z drog± powiatow± nr 2052B relacji Wysokie Mazowieckie - Kulesze Ko¶cielne - Kobylin-Borzymy - Kobylin-Cieszymy - Dr. Krajowa nr 8 oraz z drog± powiatow± nr 2047B relacji Piszczaty-Piotrowiêta - Stypu³ki-¦wiêchy - Czajki - Dr. Wojewódzka nr 671.
Inwestycja zlokalizowana jest na dzia³kach o nr: 93/4; 92/1 OBRÊB KURZYNY oraz 122;
105 OBRÊB K£OSKI-¦WIGONIE.
Niniejsze opracowanie zawiera rozwi±zania sytuacyjne oraz konstrukcyjne nawierzchni. Zakresem opracowania objêto remont drogi o przekroju trasowym jedno-jezdniowym o szeroko¶ci jezdni 5,00 m i d³ugo¶ci 1 500,00 m.
Na przedmiotowej drodze planuje siê:
- remont istniej±cej nawierzchni asfaltowej,
- wyrównanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej o ¶redniej grubo¶ci 2 cm,
- wykonanie warstwy wi±¿±cej grubo¶ci 3 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej KR 1÷2,
- wykonanie warstwy ¶cieralnej grubo¶ci 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej KR 1÷2,
- wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa ³amanego 0/31,5; C 50/30, stabilizowanego,
mechanicznie grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 10 cm.
Przewiduje siê powierzchniowe odwodnienie drogi poprzez zaprojektowanie spadków poprzecznych w kierunku pasa zieleni oraz istniej±cych rowów. Wody opadowe i roztopowe odprowadzane bêd± do istniej±cych rowów przydro¿nych. Nie wystêpuj± urz±dzenia melioracyjne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45000000-7 - Roboty budowlane
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ci±gów komunikacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± w ka¿dym z zakresów Zamawiaj±cy uzna ofertê zawieraj±c± najkorzystniejszy bilans punktów w nastêpuj±cych kryteriach: 1) „Cena” (C) waga 60% 2) „Okres gwarancji” (G) waga 40% 2. Sposób oceny - wzór do obliczenia punktowego kryterium CENA Cena najni¿sza oferowana (brutto) Cena = ---------------------------------------------------- x 100 punktów x 60% Cena badanej oferty (brutto) - okre¶lenie OKRESU GWARANCJI w miesi±cach: 24 miesi±ce gwarancji – 0 pkt, 30 miesiêcy gwarancji – 20 pkt, 36 miesiêcy gwarancji – 40 pkt, 3. Ca³kowita liczba punktów (K), jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona bêdzie wg wzoru: K = C + G 4. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.1. Warunki udzia³u w postêpowaniu, stosownie do tre¶ci art. 112 Pzp, dotycz±1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli co najmniej dwie roboty budowlane (polegaj±ce na przebudowie, rozbudowie, budowie lub remoncie drogi) o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 z³. (s³ownie: jeden milion z³otych).
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e ww. robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy skieruj± do realizacji zamówienia:
- co najmniej jedn± osobê na stanowisko Kierownika Budowy która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane (minimum 12 - miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika budowy) okre¶lone przepisami Prawa budowlanego tj.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalno¶ci lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane w ww. zakresie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów – zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2024 poz. 725, z pó¼n. zm.),
Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia wydane na podstawie rozporz±dzenia
Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 z pó¼n. zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca sk³ada o¶wiadczenia wed³ug wzoru: za³±cznik nr 3 i za³±cznik nr 4.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca sk³ada o¶wiadczenia wed³ug wzoru: za³±cznik nr 3 i za³±cznik nr 4. Na potwierdzenie zdolno¶ci technicznej wykonawca z³o¿y: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
- (wzór wykazu robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 6 i nr 5, sk³adany na wezwanie, stosownie do tre¶ci art. 274 ust. 1 Pzp);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych).2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a. pieni±dzu,
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. jedn. Dz. U. 2024 poz. 419).
3. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr 04 8775 0009 0030 0300 0198 0003 z dopiskiem „WADIUM w postêpowaniu ZP.271.12.2024”.
4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit. b - d, powinno byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej.
5. Gwarancja (porêczenie) musi byæ podpisana przez upowa¿nionego przedstawiciela Gwaranta. Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
6. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert, tj. do dnia
25.11.2024 r. do godz. 10:00.
7. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
8. Je¿eli Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia (o których mowa w pkt 2 lit. b – d) wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
b) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie;
c) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
d) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (dotyczy spó³ki cywilnej, konsorcjum) Zamawiaj±cy wymaga, aby:25.1 ustanowili pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y do³±czyæ stosowny dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika np. pe³nomocnictwo, umowê spó³ki cywilnej, umowê konsorcjum);
25.2 wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane by³y wy³±cznie z pe³nomocnikiem lub Wykonawc± wyznaczonym przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do dokonywania rozliczeñ w ich imieniu;
25.3 w przypadku, gdyby oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zosta³a wybrana w przedmiotowym postêpowaniu, Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy mo¿e za¿±daæ przedstawienia umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust 1 ustawy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w ni¿ej wymienionych przypadkach.1). Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy bêdzie mo¿liwa w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. Powy¿sze nie dotyczy okoliczno¶ci wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci w wykonywaniu przedmiotu zamówienia,
c) konieczno¶ci wprowadzenia przez Zamawiaj±cego korekt w dokumentacji projektowej (usuniêcie wad projektu lub wprowadzenie rozwi±zañ zamiennych),
d) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, dodatkowych i innych niezbêdnych do zakoñczenia przedmiotu umowy, w tym wynikaj±cych z korekty dokumentacji projektowej,
e) zaistnienia okoliczno¶ci utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych terminowe zakoñczenie przedmiotu umowy takich jak: warunki archeologiczne, geologiczne, hydrauliczne, atmosferyczne (w szczególno¶ci warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu zamówienia), kolizje z sieciami infrastruktury technicznej,
f) opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiaj±cego lub daj±cych siê przypisaæ Zamawiaj±cemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiaj±cego na terenie budowy,
g) dzia³ania si³y wy¿szej.
2). Zmiana wynagrodzenia:
a) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT w okresie realizacji umowy – dotyczy wynagrodzenia za roboty, których nie zafakturowano na dzieñ wej¶cia w ¿ycie przepisów o zmianie VAT,
b) w przypadku zmiany zakresu rzeczowo – finansowego wskutek zlecenia przez Zamawiaj±cego wykonania robót koniecznych oraz wynikaj±cych z korekt dokumentacji projektowej (usuniecie wad projektu).
c) Strony dopuszczaj± zmianê wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w § 5 ust. 1 umowy, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia na poziomie min. 10% w stosunku do poziomu przyjêtego na dzieñ otwarcia ofert (dotyczy zarówno wzrostu jak i obni¿ki cen materia³ów lub kosztów). Przy obliczaniu zmiany ceny materia³ów lub kosztów zastosowany zostanie wska¼nik og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego.
d) Strony okre¶laj±, ¿e zmiany wynagrodzenia, o których mowa w ust. 6, mog± nastêpowaæ nie czê¶ciej ni¿ co 3 miesi±ce licz±c od dnia otwarcia ofert, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy w ca³ym okresie obowi±zywania umowy mo¿e ulec zwiêkszeniu z tego tytu³u maksymalnie o 15%.
3). Inne zmiany:
a) zmiana zakresu rzeczowo – finansowego zamówienia w przypadku wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo – finansowego robót,
b) rozszerzenie odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi oraz przed³u¿enia terminu gwarancji i rêkojmi w przypadku zaproponowania takiego rozwi±zania przez Wykonawcê,
c) zmian osób reprezentuj±cych, pod warunkiem wcze¶niejszego powiadomienia i akceptacji drugiej strony, w przypadku ¶mierci, choroby lub innych zdarzeñ losowych, lub je¿eli zmiana stanie siê konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy (np. rezygnacja, itp.).
4).Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, jednocze¶nie nie stanowi± one zobowi±zania Zamawiaj±cego na ich wprowadzenie.
2. Zmiana postanowieñ umowy, o których mowa w ust. 1 § 18 mo¿e nast±piæ w okresie obowi±zywania umowy, na podstawie uzasadnionego, pisemnego wyst±pienia jednej ze Stron niezw³ocznie po zaistnieniu okoliczno¶ci powoduj±cych zmianê umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-25 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-24
INNE PRZETARGI KOBYLIN-BORZYMY
wiêcej: przetargi KOBYLIN-BORZYMY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja wêz³ów sanitarnych - parter niski w budynku sal sportowych IV-X zlokalizowanych w kompleksie budynków AWFiS w Gdañsku przy ul. Kazimierza Górskiego 1 wraz z robotami towarzysz±cymi
- Rozbiórka istniej±cego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zu¶nianka w ci±gu drogi gminnej nr 101853B w miejscowo¶ci Zusno, gmina Filipów.
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowo¶ci Janowo gmina D±browa Che³miñska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rz±dcówki z przeznaczeniem na Gminn± Bibliotekê w K±kolewnicy
- Budowa ¿³obka publicznego w Skokach wraz z infrastruktur± towarzysz±c±, parkingami, wiat± ¶mietnikow±, wiat± na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.