Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541103/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Lębork
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LĘBORK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.lebork@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.gdansk.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lebork1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Lębork2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e22e3f83-258a-4b60-8999-bda2c3d6dd34
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00488495/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Lębork
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541103
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.57.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134534,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych i lokalu mieszkalnego w siedzibie Nadleśnictwa Lębork.
3.2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) Remont pomieszczeń biurowych nr 1, 1A, 10:
• usunięcie starej farby ściennej,
• rozebranie sufitów kasetonowych,
• demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z zamurowaniem otworów,
• wykonanie dwóch otworów drzwiowych, nadproży,
• zakup i montaż drzwi wewnętrznych akustycznych min. 32 db,
• montaż sufitu podwieszonego z płyt GKF,
• wymiana podłóg na płytki gresowe, rektyfikowane, klasa jakościowa 1, klasa ścieralności min. PEI5, drewnopodobne,
• uzupełnienie tynków ściennych, płyt GKF, szpachlowanie, malowanie,
• wykonanie nowej instalacji elektrycznej, teletechnicznej i telefonicznej,
• wymiana grzejników wraz z modyfikacją gałązek zasilających,
• montaż osprzętu elektrycznego, gniazdek, włączników, oświetlenia sufitowego.
2) Remont pomieszczenia biurowego nr 5:
• usunięcie starej farby ściennej,
• rozebranie sufitów kasetonowych,
• montaż sufitu podwieszonego z płyt GKF,
• uzupełnienie tynków ściennych, malowanie,
• wykonanie nowej instalacji elektrycznej, teletechnicznej i telefonicznej,
• wymiana grzejników wraz z modyfikacją gałązek zasilających,
• montaż osprzętu elektrycznego, gniazdek, włączników, oświetlenia sufitowego,
• wymiana podłóg na płytki gresowe, rektyfikowane, klasa jakościowa 1, klasa ścieralności min. PEI5, drewnopodobne,
• zakup i montaż klimatyzacji.
3) Remont korytarza:
• demontaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej wraz z zamurowaniem otworów,
• uzupełnienie tynków ściennych mozaikowych barwionych.
4) Remont lokalu mieszkalnego:
• usunięcie starej farby ściennej i sufitowej,
• uzupełnienie tynków ściennych, malowanie,
• wymiana podłóg w pomieszczeniu kuchennym na płytki gresowe, rektyfikowane, klasa jakościowa 1, klasa ścieralności min. PEI5, drewnopodobne,
• wymiana podłóg w pomieszczeniach korytarza, pokoju – panele podłogowe klasy AC4,
• podkład XPS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144220,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248428,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144220,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TWÓJ DOM DANIEL SELONKE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881991050
7.3.3) Ulica: Długa
7.3.4) Miejscowość: Bolszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-239
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
montaż instalacji klimatyzacji - na tym etapie nieznany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117252,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług
- Dostawy warzyw i owoców
- Dozór i ochrona mienia Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku, ul. Wojska Polskiego 25 w roku 2025
- Obsługa kotłowni zlokalizowanej na terenie ZPD LP w Lęborku w roku 2025
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.