Og³oszenie z dnia 2024-11-08
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Us³uga organizacji wycieczek edukacyjnych w ramach projektu: "Super Szko³y w Gminie Radoszyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Radoszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010620
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯eromskiego 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-230
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@radoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.radoszyce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Us³uga organizacji wycieczek edukacyjnych w ramach projektu: "Super Szko³y w Gminie Radoszyce”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3e8720f1-11dc-4d24-b636-39218498d727
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00587311
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00081859/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Us³uga organizacji wycieczek dla dzieci w ramach realizacji projektu "Super Szko³y w Gminie Radoszyce"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Spo³eczny Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla ¦wiêtokrzyskiego 2021-2027 Priorytet 8 Edukacja na wszystkich etapach ¿ycia Dzia³anie 08.02 Podnoszenie jako¶ci kszta³cenia podstawowego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Opisane w rozdziale XIII i XIV SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta i Gminy w Radoszycach, ul. ¯eromskiego 28, 26-230 Radoszyce, tel. 41 373 50 83, e-mail: gmina@radoszyce.pl
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
a) dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
b) w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
c) na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporz±dzenia.
Pozosta³e zapisy w rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FESW/271/7/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 – Us³uga organizacji wycieczki edukacyjnej zwi±zanej z edukacj± ekologiczn±
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1a do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert dla ka¿dej czê¶ci
1) Cena (C) – waga kryterium 60pkt;
2) Aspekt spo³eczny – zatrudnienie do realizacji zamówienia osób spo³ecznie marginalizowanych” (AS) – waga kryterium 40 pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60pkt
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
2) Aspekt spo³eczny – zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby/osób spo³ecznie marginalizowanych z jednej z poni¿szych grup:
a) osób niepe³nosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
b)bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
c)osób poszukuj±cych pracy, niepozostaj±cych w zatrudnieniu lub niewykonuj±cych innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
d)osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej (Dz. U. z 2022 r. poz. 447, 1700 i 2140 oraz z 2023 r. poz. 403, 535 i 818),
e)osób pozbawionych wolno¶ci lub zwalnianych z zak³adów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2023 r. poz. 127, z 2022 r. poz. 2600 oraz z 2023 r. poz. 818), maj±cych trudno¶ci w integracji ze ¶rodowiskiem,
f)osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
g)osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 901),
h)osób, które uzyska³y w Rzeczypospolitej Polskiej status uchod¼cy lub ochronê uzupe³niaj±c±, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2022 r. poz. 1264 i 1383 oraz z 2023 r. poz. 185 i 547),
i)osób do 30. roku ¿ycia oraz po ukoñczeniu 50. roku ¿ycia, posiadaj±cych status osoby poszukuj±cej pracy, bez zatrudnienia,
j)osób bêd±cych cz³onkami mniejszo¶ci znajduj±cej siê w niekorzystnej sytuacji, w szczególno¶ci bêd±cych cz³onkami mniejszo¶ci narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszo¶ciach narodowych i etnicznych oraz o jêzyku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823).
W kryterium oceny ofert punktowane bêdzie zatrudnianie do realizacji zamówienia osób z grup zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym okre¶lonych powy¿ej. Jako realizacjê wymogu zatrudnienia do realizacji zamówienia osób z ww. grup.
Poszczególnym ofertom zostan± przyznane punkty za kryterium aspekt spo³eczny - zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby/osób spo³ecznie marginalizowanych obliczone wg poni¿szego:
1) zatrudnienie 1 osoby – 20 pkt.
2) zatrudnienie 2 i wiêcej osób – 40 pkt.
W przypadku braku w Formularzu ofertowym deklaracji ze strony Wykonawcy, dotycz±cej zatrudnienia osób spo³ecznie marginalizowanych zamawiaj±cy nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.
Wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje zatrudnienie osoby/osób w postaci wpisania liczny naturalnej wiêkszej od 0. W przypadku wpisania innej cyfry oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Pozosta³e zapisy w rozdziale XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Aspekt spo³eczny – zatrudnienie do realizacji zamówienia osób spo³ecznie marginalizowanych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Us³uga organizacji wycieczki edukacyjnej zwi±zanej z doradztwem zawodowym
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert dla ka¿dej czê¶ci
1) Cena (C) – waga kryterium 60pkt;
2) Aspekt spo³eczny – zatrudnienie do realizacji zamówienia osób spo³ecznie marginalizowanych” (AS) – waga kryterium 40 pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60pkt
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
2) Aspekt spo³eczny – zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby/osób spo³ecznie marginalizowanych z jednej z poni¿szych grup:
a) osób niepe³nosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
b)bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
c)osób poszukuj±cych pracy, niepozostaj±cych w zatrudnieniu lub niewykonuj±cych innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
d)osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej (Dz. U. z 2022 r. poz. 447, 1700 i 2140 oraz z 2023 r. poz. 403, 535 i 818),
e)osób pozbawionych wolno¶ci lub zwalnianych z zak³adów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2023 r. poz. 127, z 2022 r. poz. 2600 oraz z 2023 r. poz. 818), maj±cych trudno¶ci w integracji ze ¶rodowiskiem,
f)osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
g)osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 901),
h)osób, które uzyska³y w Rzeczypospolitej Polskiej status uchod¼cy lub ochronê uzupe³niaj±c±, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2022 r. poz. 1264 i 1383 oraz z 2023 r. poz. 185 i 547),
i)osób do 30. roku ¿ycia oraz po ukoñczeniu 50. roku ¿ycia, posiadaj±cych status osoby poszukuj±cej pracy, bez zatrudnienia,
j)osób bêd±cych cz³onkami mniejszo¶ci znajduj±cej siê w niekorzystnej sytuacji, w szczególno¶ci bêd±cych cz³onkami mniejszo¶ci narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszo¶ciach narodowych i etnicznych oraz o jêzyku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823).
W kryterium oceny ofert punktowane bêdzie zatrudnianie do realizacji zamówienia osób z grup zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym okre¶lonych powy¿ej. Jako realizacjê wymogu zatrudnienia do realizacji zamówienia osób z ww. grup.
Poszczególnym ofertom zostan± przyznane punkty za kryterium aspekt spo³eczny - zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby/osób spo³ecznie marginalizowanych obliczone wg poni¿szego:
1) zatrudnienie 1 osoby – 20 pkt.
2) zatrudnienie 2 i wiêcej osób – 40 pkt.
W przypadku braku w Formularzu ofertowym deklaracji ze strony Wykonawcy, dotycz±cej zatrudnienia osób spo³ecznie marginalizowanych zamawiaj±cy nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.
Wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje zatrudnienie osoby/osób w postaci wpisania liczny naturalnej wiêkszej od 0. W przypadku wpisania innej cyfry oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Pozosta³e zapisy w rozdziale XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Aspekt spo³eczny – zatrudnienie do realizacji zamówienia osób spo³ecznie marginalizowanych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 – Us³uga organizacji wycieczki edukacyjnej zwi±zanej z zajêciami plastyczno – technicznymi
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert dla ka¿dej czê¶ci
1) Cena (C) – waga kryterium 60pkt;
2) Aspekt spo³eczny – zatrudnienie do realizacji zamówienia osób spo³ecznie marginalizowanych” (AS) – waga kryterium 40 pkt
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60pkt
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
2) Aspekt spo³eczny – zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby/osób spo³ecznie marginalizowanych z jednej z poni¿szych grup:
a) osób niepe³nosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
b)bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
c)osób poszukuj±cych pracy, niepozostaj±cych w zatrudnieniu lub niewykonuj±cych innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
d)osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej (Dz. U. z 2022 r. poz. 447, 1700 i 2140 oraz z 2023 r. poz. 403, 535 i 818),
e)osób pozbawionych wolno¶ci lub zwalnianych z zak³adów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. z 2023 r. poz. 127, z 2022 r. poz. 2600 oraz z 2023 r. poz. 818), maj±cych trudno¶ci w integracji ze ¶rodowiskiem,
f)osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
g)osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 901),
h)osób, które uzyska³y w Rzeczypospolitej Polskiej status uchod¼cy lub ochronê uzupe³niaj±c±, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2022 r. poz. 1264 i 1383 oraz z 2023 r. poz. 185 i 547),
i)osób do 30. roku ¿ycia oraz po ukoñczeniu 50. roku ¿ycia, posiadaj±cych status osoby poszukuj±cej pracy, bez zatrudnienia,
j)osób bêd±cych cz³onkami mniejszo¶ci znajduj±cej siê w niekorzystnej sytuacji, w szczególno¶ci bêd±cych cz³onkami mniejszo¶ci narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszo¶ciach narodowych i etnicznych oraz o jêzyku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823).
W kryterium oceny ofert punktowane bêdzie zatrudnianie do realizacji zamówienia osób z grup zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym okre¶lonych powy¿ej. Jako realizacjê wymogu zatrudnienia do realizacji zamówienia osób z ww. grup.
Poszczególnym ofertom zostan± przyznane punkty za kryterium aspekt spo³eczny - zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby/osób spo³ecznie marginalizowanych obliczone wg poni¿szego:
1) zatrudnienie 1 osoby – 20 pkt.
2) zatrudnienie 2 i wiêcej osób – 40 pkt.
W przypadku braku w Formularzu ofertowym deklaracji ze strony Wykonawcy, dotycz±cej zatrudnienia osób spo³ecznie marginalizowanych zamawiaj±cy nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.
Wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje zatrudnienie osoby/osób w postaci wpisania liczny naturalnej wiêkszej od 0. W przypadku wpisania innej cyfry oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Pozosta³e zapisy w rozdziale XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Aspekt spo³eczny – zatrudnienie do realizacji zamówienia osób spo³ecznie marginalizowanych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 p.z.p. oraz wskazanym we wzorach umów stanowi±cych Za³±cznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-18 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-18 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-17
INNE PRZETARGI RADOSZYCE
wiêcej: przetargi RADOSZYCE »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.