eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Platerówka"Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Platerówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Platerówka, 20

1.5.2.) Miejscowość: Platerówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-816

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 757221690

1.5.8.) Numer faksu: +48 757241185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaplaterowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugplaterowka.nv.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42247126-6f84-4220-acc2-52bda2871c95

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00554333/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt grantowy „Cyberbezpieczny Samorząd” ze środków Unii Europejskiej: Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający wykorzystuje Platformę Zakupową Marketplanet OnePlace, znajdującą się pod adresem https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl
W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy w zakładce „Korespondencja”.
Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
Zamawiający informuje, że dokumenty elektroniczne są sporządzane i przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 r. poz. 2452).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.1. administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Platerówka
1.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: iod@gminapalterowka.pl
1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego;
1.4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP;
1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);
1.6. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;
1.7. w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do postanowień art. 22 RODO;
1.8. posiadają Państwo:
1.8.1. zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
1.8.2. zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);
1.8.3. zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
1.9.1. zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.9.3. zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GMK.271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” ze środków Unii Europejskiej: Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).
2. Wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia:
1) Serwer do uruchomienia usług poprawiających cyberbezpieczeństwa
2) Zakup oprogramowania typu NAC do ochrony sieci
3) Serwer NAS z dyskami do tworzenia kopii bezpieczeństwa serwer i użytkownicy
4) Zakup oprogramowania do kategoryzacji i archiwizacji LOGów
5) Zakup i wdrożenie UTM
6) Zarządzalne urządzenia sieciowe -SWITCH
7) UPS serwerownia
8) Zakup oprogramowania antywirusowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

48821000-9 - Serwery sieciowe

31214100-0 - Przełączniki

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, na podstawie nw. kryteriów oceny ofert, którym przyporządkowano następujące wagi określone udziałem procentowym:

Nazwa kryterium: Znaczenie / Waga pkt
Cena (koszt) (Xc) 60,00 % / 60 pkt
Okres gwarancji na sprzęt (Xg1) 20,00 % / 20 pkt
Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie (Xg2) 20,00 % / 20 pkt

łącznie 100,00% / 100 pkt

Maksymalna liczba uzyskanych punktów jaką może osiągnąć badana oferta przy uwzględnieniu określonych wag kryteriów to 100 punktów.

Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru:

Lp = Xc + Xg1 +Xg2
gdzie:
Lp - łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
Xc - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cena (maksymalnie 60 pkt)
Xg1 - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji na sprzęt (maksymalnie 20 pkt)
Xg2 - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji na oprogramowanie (maksymalnie 20 pkt)
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów matematycznych:

1) Cena (koszt)
Xc = Cena brutto (najniższa)/Cena brutto badanej ofertyx100 pkt x 60%


2) Okres gwarancji na sprzęt komputerowy – punktacja liczona wg skali:
Xg1 = Okres gwarancji na sprzęt komputerowy badanej oferty liczony w miesiącach /Najdłuższy okres gwarancji na sprzęt złożonych ofert liczony w miesiącach x100 pkt x 20%

3) Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie – punktacja liczona wg skali: Xg2 =Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie /Okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie badanej oferty liczony w miesiącach / Najdłuższy okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie złożonych ofert liczony w miesiącach x100 pktx 20%

a) Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na sprzęt komputerowy na 12 miesięcy, natomiast maksymalny na 36 miesięcy.
b) Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na oprogramowanie i wdrożenie na 12 miesięcy, natomiast maksymalny na 24 miesięcy.
c) Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy,
d) Niewpisanie okresu gwarancji w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy,
e) W przypadku gdy wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum zamawiający do oceny ofert oraz umowy przyjmie 36 miesięcy.
f) Okres gwarancji pozostałych ofert będzie liczony wg proporcji matematycznej,
g) Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku,
h) Wykonawca winien podać ilość miesięcy w postaci liczby całkowitej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na sprzęt komputerowy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na na oprogramowanie i wdrożenie

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się wykonawcy, którzy:

1. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 Pzp, art. 109 ust.1 pkt 4) i pkt 6) Pzp oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 1) i 4) tj.:
2.1. Warunek: zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
 Wykonawca musi być wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania (np. KRS, CEiDG).
 Potwierdzenie i ocena: Zamawiający będzie mógł zweryfikować warunek za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

2.2. Warunek zdolności technicznej i zawodowej
1) Warunek: potencjał techniczny
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia - posiadają kompetencje na usługi związane z cyberbezpieczeństwem w zakresie sieci teleinformatycznych oraz świadczenie wsparcia technicznego poświadczone certyfikatem ISO 9001:2015 oraz 27001:2017*
*wymagane dołączenie do oferty certyfikatów ISO 9001:2015 oraz 27001:2017
Potwierdzenie i ocena spełnienia warunku:
 Złożenie stosownego oświadczenia zgodnie z treścią określona w załączniku Nr 2 do SWZ

2) Warunek: wiedza i doświadczenie
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, tj. którzy w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej jedną dostawę o porównywalnym zakresie (m.in. sprzętu komputerowego, serwerów) o wartości minimum 60 000,00 zł brutto PLN w ramach jednego kontraktu (umowy).
 Potwierdzenie i ocena spełnienia warunku:
 Złożenie wykazu dostaw (zał.nr 3 do SWZ)
 Złożenie dokumentu potwierdzającego, że dostawy zrealizowane zostały w sposób należyty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:
a)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia - załącznik Nr 3 do SWZ
b) certyfikat ISO 9001:2015 oraz 27001:2017

2) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków;
3) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia.
4) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

I. SERWER DO URUCHOMIENIA USŁUG POPRAWIAJĄCYCH CYBERBEZPIECZEŃSTWA:
1) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku, dla oferowanego serwera,
2) oświadczenie Producenta/ lub autoryzowanego Partnera serwisowego Producenta. potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z autoryzowanym Partnerem serwisowym Producenta.
3) Wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające, że Firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta urządzeń,
4) Oferowany produkt musi znajdować się w kwadracie liderów Gartner Magic Quadrant for Products In Endpoint Protection Platforms Market na ogólnie dostępnej liście referencyjnej Gartner,
5) Oferowany produkt musi znajdować się w kwadracie liderów Gartner Magic Quadrant for Endpoint Detection and Response (EDR) Solutions Market
6) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o go-towości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej). (System klasy EDR/XDR i AV)
7) Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.

II. SYSTEM NETWORK ACCESS CONTROL DO IZOLACJI SIECI LAN:
1) certyfikat ISO 9001 oraz 27001 podmiotu udzielającego wsparcia - Podmiot udzielający wsparcia technicznego dla oprogramowania musi posiadać certyfikat ISO 9001 oraz 27001 w szczególności w zakresie usług związanych z cyberbezpieczeństwem.
2) Oświadczenie o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu - Zgłoszenia serwisowe będą przyjmowane w języku polskim w trybie 24x7 przez dedykowany serwisowy moduł internetowy oraz infoli-nię w języku polskim 24x7.

III. SYSTEM UTM DO OCHRONY SIECI LAN:
1) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicz-nej).
2) Certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego

IV. PRZEŁACZNIKI ZARZĄDZALNE:
1) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o go-towości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
2) Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.

V. UPS RACK DO SERWEROWNI:
1) Oświadczenie Producenta i/lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta oferowanego sprzętu o spełnieniu wymogu naprawy w ciągu maksymalnie 72 godzin roboczych od daty zgłoszenia; w przypadku przekro-czenia terminu Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze. Poświadczenie tego faktu w formie oświadczenia Wykonawca załączy do oferty.
2) deklaracja zgodności CE

VI. OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE:
1) Wydruk potwierdzający, że oferowany produkt znajduje się w kwadracie liderów Gartner Magic Quadrant for Products In Endpoint Protection Platforms Market na ogólnie dostępnej liście referencyjnej Gartner: https://www.gartner.com/reviews/market/endpoint-protection-platforms
2) Wydruk potwierdzający, że oferowany produkt znajduje się w kwadracie liderów Gartner Magic Quadrant for Endpoint Detection and Response (EDR) Solutions Market https://www.gartner.com/reviews/market/endpoint-detection-and-response-solutions
3) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
4) Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykonawca przedłoży do oferty oświadczenie Producenta o przeprowadzeniu wdrożenia oraz o spełnianiu wymogów OPZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne, Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
2) W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie takich dokumentów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i rozwiązania o parametrach nie niższych niż zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę wezwania, z zastrzeżeniem, że:
4) Jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, Zamawiający zaniecha wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego.
5) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.

Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w pkt 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Brak w ofercie ww. pełnomocnictwa lub jego nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 226 ust 1 pkt c) ustawy Pzp stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy zgodnie z art. 117 Ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępo-waniu, o których mowa w Rozdziale II pkt 29;
b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi spełnić warunki dotyczące niepodlegania wykluczeniu z postępowania – Rozdział II pkt 29;
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie za-mówienia publicznego, zobowiązani są załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. Brak w ofercie ww. pełno-mocnictwa lub jego nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 226 ust 1 pkt c) usta-wy Pzp stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 455 ustawy Pzp. oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-19 14:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-19 14:45

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.