eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawy produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych i opakowań - ZP-34/24



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych i opakowań - ZP-34/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych i opakowań - ZP-34/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1387adec-2506-4f2a-bfa8-10a903634acc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00561717/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawy produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych i opakowań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543829

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-34/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych i opakowań, w asortymencie określonym w Pakiecie I - Leki - załączniku nr 1.1 do SWZ
2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13.03.2015r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
5. Miejsce dostawy: Apteka szpitalna, mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego, tj. Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, budynek nr 13.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy dla przedmiotowego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 15393,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych i opakowań, w asortymencie określonym w Pakiecie II - Leki - załączniku nr 1.2 do SWZ
2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13.03.2015r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
5. Miejsce dostawy: Apteka szpitalna, mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego, tj. Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, budynek nr 13.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy dla przedmiotowego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 28370,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych i opakowań, w asortymencie określonym w Pakiecie III - Surowce farmaceutyczne i opakowania - załączniku nr 1.3 do SWZ
2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13.03.2015r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
5. Miejsce dostawy: Apteka szpitalna, mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego, tj. Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, budynek nr 13.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy dla przedmiotowego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 14649,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych i opakowań, w asortymencie określonym w Pakiecie IV - Płyny infuzyjne - załączniku nr 1.4 do SWZ
2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13.03.2015r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
5. Miejsce dostawy: Apteka szpitalna, mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego, tj. Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, budynek nr 13.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy dla przedmiotowego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1922,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych i opakowań, w asortymencie określonym w Pakiecie V - Płyny infuzyjne - załączniku nr 1.5 do SWZ
2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13.03.2015r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
5. Miejsce dostawy: Apteka szpitalna, mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego, tj. Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, budynek nr 13.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy dla przedmiotowego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 5530,68 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych i opakowań, w asortymencie określonym w Pakiecie VI - Płyny infuzyjne - załączniku nr 1.6 do SWZ
2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13.03.2015r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
5. Miejsce dostawy: Apteka szpitalna, mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego, tj. Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, budynek nr 13.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy dla przedmiotowego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 47044,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych i opakowań, w asortymencie określonym w Pakiecie VII - Płyny infuzyjne - załączniku nr 1.7 do SWZ
2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13.03.2015r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
5. Miejsce dostawy: Apteka szpitalna, mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego, tj. Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, budynek nr 13.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy dla przedmiotowego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 41958,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych i opakowań, w asortymencie określonym w Pakiecie VIII - Płyny infuzyjne - załączniku nr 1.8 do SWZ
2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13.03.2015r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
5. Miejsce dostawy: Apteka szpitalna, mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego, tj. Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, budynek nr 13.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy dla przedmiotowego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2722,14 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych i opakowań, w asortymencie określonym w Pakiecie IX - Lek (program lekowy) - załączniku nr 1.9 do SWZ
2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13.03.2015r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
5. Miejsce dostawy: Apteka szpitalna, mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego, tj. Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, budynek nr 13.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy dla przedmiotowego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 211680,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LogFarma Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793083922

7.3.4) Miejscowość: Modlniczka

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40629,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40629,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40629,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40629,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209200,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209200,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209200,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janssen-Cilag Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222665719

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209200,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania umowy
Pakiet II – 7 miesięcy, licząc od dnia 01.12.2024 r. - do dnia 30.06.2025r.
Pakiet VI – 12 miesięcy, licząc od dnia 01.12.2024 r. - do dnia 30.11.2025r.
Pakiet IX – 12 miesięcy, licząc od dnia 16.12.2024 r. – do dnia 15.12.2025r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.