eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa wyposażenia tj. wózków.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia tj. wózków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szopena 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/usk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia tj. wózków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6e7f739-cedf-483f-aac0-1e8b5429d59f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061331/37/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.48 Dostawa wózków dla Podkarpackiego Centrum Chorób Płuc.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowa zawarta w dniu 20 grudnia 2018r. o dofinansowanie Projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 „Profilaktyka, diagnostyka i kompleksowe leczenie chorób układu oddechowego z chirurgicznym i chemicznym leczeniem nowotworów klatki piersiowej na oddziałach klinicznych oraz rehabilitacją” nr RPPK.06.02.01-18-0002/18-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546727

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Postępowanie nr 70 / ZP.261.6-T-E.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167930,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia tj.: wózków dla Podkarpackiego Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie parametrów wymaganych (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz w Formularzu cenowo – ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ), będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie parametrów wymaganych (Załącznik nr 2 do SWZ) będących integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 10.12.2024r. w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do przedmiotowego postępowania wpłynęły dwie oferty:
1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „Specjał” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
ul. Aleja Jana Pawła II 80/5 00-175 Warszawa – Oferta nr 1,
2. Tronus Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa – Oferta nr 2.

Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „Specjał” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Aleja Jana Pawła II 80/5 00-175 Warszawa (Oferta nr 1) na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp, ponieważ jej treści jest niezgodna z warunkami zamówienia.

W związku z odrzuceniem przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „Specjał” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Aleja Jana Pawła II 80/5 00-175 Warszawa (Oferta nr 1), jedyną ważną ofertą ww. postępowaniu jest oferta złożona przez Wykonawcę Tronus Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa (Oferta nr 2).

Zgodnie z art. 222 ust. 4 Pzp Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 185 024,40 zł brutto.

Obecnie ofertą z najniższą ceną jest oferta złożona przez Tronus Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa (Oferta nr 2). Cena złożonej oferty wynosi 618 696,34 zł brutto i jest wyższa od wartości zamierzonej o 433 671,94 zł brutto.

W/w Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia w cenie znacznie przewyższającej kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty zamierzonej w przedmiotowym postępowaniu do cen oferty z najniższą ceną.

Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający postanowił jak na wstępie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.