Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459141/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00587677/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
III. Budowa drogi gminnej w m. Wrociszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 387 20 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
III. Budowa drogi gminnej w m. Wrociszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa3eec85-0a83-46f8-9302-f3405ab7be22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013024/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa drogi gminnej w m. Wrociszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459141
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6609315,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. „Budowa drogi gminnej w m. Wrociszów”.
Przedmiot inwestycji administracyjnie znajduje się na terenie gminy Nowa Sól, powiatu nowosolskiego, województwa lubuskiego.
2. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy oraz wybudować przedmiot zamówienia i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie bądź zaświadczenie o potwierdzeniu przyjęcia zawiadomienia o zakończeniu budowy wydanych przez PINB.
3. Zakres inwestycji obejmuje budowę drogi gminnej w działkach nr 368/1, 368/2, 330, 337, 331, 333, 346/2 i 346/1. Długość odcinka przewidywanego do budowy wynosi około 1080 m. Zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz wynikającymi z obowiązującego prawa należy zaprojektować i wykonać m.in. następujące roboty:
- budowę nowoprojektowanych jezdni,
- budowę zjazdów zwykłych na drogi wewnętrzne lub pasy drogowe dróg wewnętrznych, a w przypadku konieczności – odcinków dróg wewnętrznych podrzędnych w obrębie tych zjazdów,
- budowę pozostałych zjazdów,
- budowę chodników
- budowę poboczy,
- budowę rowów drogowych i zbiornika chłonno-odparowującego,
- przebudowę rowów melioracyjnych,
- budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę oświetlenia ulic,
- budowę oświetlenia przejść dla pieszych,
- budowę pętli autobusowej,
- budowę/przebudowę sieci wodociągowych,
- przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z przebudowywanymi ulicami, w tym sieci i przyłączy wodociągowych, elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych,
- budowę kanału technologicznego,
- wycinkę drzew i krzewów,
- przebudowę ogrodzeń posesji,
- rozbiórkę budynku kolidującego z inwestycją (w działce nr 71).
Zamawiający wymaga aby rozwiązania materiałowe i kolorystyka wiaty przystankowej była zgodna z istniejącymi wiatami na terenie gminy Nowa Sól. Przybliżone parametry wiat istniejących na terenie Gminy to: wymiar około 2,77 m x 0,95 m, konstrukcja z profili stalowych, malowane proszkowo – RAL7016, ściany z szyb hartowanych 5 mm, dach z poliwęglanu komorowego brązowego, ławka z profili plastikowych. W załączeniu zdjęcie poglądowe.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
5. Zadanie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz Programem Funkcjonalno - Użytkowym. Jednym z elementów PFU jest szacunkowy wykaz robót, który został sporządzony w celach poglądowych i pomocniczych. Obowiązkiem Wykonawcy przystępującego do postępowania jest dokładne zapoznanie się z całą załączoną dokumentacją a także z terenem objętym opracowaniem, a następnie oszacowanie wartości robót według zestawienia zawartego w formularzu ofertowym:
a) Zamawiający informuje, iż podział szacunkowego wykazu robót na roboty kwalifikowane i niekwalifikowane wynika z wniosku o dofinansowanie i założeń programu, a zawarta umowa wymusza na Zamawiającym uzyskanie od Wykonawcy na etapie składania ofert, informacji o kosztach kwalifikowanych i niekwalifikowanych. W związku z powyższym, Zamawiający opierając się na posiadanych na tym etapie danych, sporządził szacunkowe zestawienie robót z podziałem, tak aby potencjalny Wykonawca wiedział jakiego rodzaju roboty i w jakiej szacunkowej wielkości są kosztem kwalifikowanym i niekwalifikowanym.
b) W dokumentacji postępowania załączono rysunek poglądowy z zaznaczonym obszarem robót kwalifikowanych oraz niekwalifikowanych. W obszarze robót kwalifikowanych są wrysowane np. sieci wodociągowe, sieci kanalizacyjne, przyłącza, których koszt budowy stanowi wartość niekwalifikowaną – Zamawiający zwraca uwagę, że załączony rysunek należy odczytywać łącznie z szacunkowym wykazem robót.
c) Zamawiający wyjaśnia, iż szacunkowy wykaz robót zawiera zestawienie robót przewidzianych do wykonania i znanych na obecnym etapie. Program Funkcjonalno – Użytkowy jest swego rodzaju koncepcją a nie dokumentacją projektową. Zakres i rozmiar robót może ulec zmianie w zależności od rozwiązań jakie przyjmie wykonawca na etapie projektowym. W momencie składania oferty należy posiłkować się przedstawionym szacunkowym wykazem robót i adekwatnie podzielić koszty na kwalifikowane i niekwalifikowane z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca przyjmie inne rozwiązania projektowe niż określone w PFU to musi to samodzielnie skalkulować w ofercie.
d) Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, iż:
- koszt tablicy informacyjnej nie został ujęty w wykazie robót, widnieje natomiast w formularzu ofertowym – stanowi on koszt w całości kwalifikowany,
- koszt dokumentacji projektowej nie został ujęty w wykazie robót, widnieje natomiast w formularzu ofertowym – Wykonawca ma obowiązek skalkulować koszt z podziałem na koszt kwalifikowany i niekwalifikowany,
UWAGA:
1) wartość dokumentacji projektowej – wskazana w formularzu ofertowym, powinna stanowić nie więcej niż 6% ogólnej zaoferowanej ceny (określonej w formularzu ofertowym pkt 1 „Wartość ogółem brutto”). Zaoferowanie ceny niezgodnej z ww. zapisem skutkować będzie odrzuceniem oferty z uwagi na niezgodność jej treści z warunkami zamówienia,
2) koszt dokumentacji projektowej należy podzielić na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane w następujący sposób:
- koszt dokumentacji projektowej dla robót kwalifikowanych – 97% wartości dokumentacji projektowej,
- koszt dokumentacji projektowej dla robót niekwalifikowanych – 3% wartości dokumentacji projektowej.
Brak podziału kosztu dokumentacji projektowej na koszt kwalifikowany i niekwalifikowany bądź wpisanie wartości 0,00 zł będzie skutkował odrzuceniem oferty, z uwagi na jej niezgodność z warunkami zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje również ustawienie przez Wykonawcę tablicy informującej o przyznanym dofinansowaniu, o treści uzgodnionej z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6700000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8126093 PLN
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa żywienia pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku energooszczędnego i zagospodarowania terenu Parku Krasnala w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI ORAZ POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU SENIOR +
- Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu w ramach zadania pn. "Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego" - Obszar Marina i Park Wodny Świat.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.