eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pi³aDostawa sprzêtu medycznego do Szko³y Policji w Pile



Og³oszenie z dnia 2024-11-08

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu medycznego do Szko³y Policji w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A POLICJI W PILE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570290663

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pi³a

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: (47) 7742111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sppila.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pila.szkolapolicji.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Szkolenie Policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzêtu medycznego do Szko³y Policji w Pile

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-86d06765-6ce2-496c-84e2-c83a22d50302

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00587594

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00238493/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.18 Dostawa sprzêtu medycznego do Szko³y Policji w Pile

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_pila/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_pila/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane na stronie operatora w Regulaminie Internetowej platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o. o., zwany dalej „Regulaminem”. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), zwanego dalej „RODO”, oraz art. 19 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.), zwan± dalej „ustaw± Pzp”, informujemy,
¿e:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Szko³y Policji w Pile z siedzib± w Pile przy Pl. Staszica 7, 64-920 Pi³a.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych:
tel. (47) 774 2310, e-mail: iod.sppila@sppila.policja.gov.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z:
1) przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) realizacj± umowy, w przypadku wyboru Pana/Pani oferty – podstaw± prawn± jest wykonanie umowy lub podjêcie dzia³añ na Pani/Pana ¿±danie przed jej zawarciem.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych osobowych wynikaj± z przepisów ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora Pani/Pana danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana
danych osobowych narusza przepisy RODO .
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, w przypadku podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 588/JZ-263/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu medycznego do Szko³y Policji w Pile.
CZÊ¦Æ NR 1 – DOSTAWA SPRZÊTU MEDYCZNEGO
CZÊ¦Æ NR 2 – DOSTAWA FANTOMÓW
Ka¿dy z Wykonawców mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± czê¶æ, lub wiêcej czê¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrêbnie dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik nr 2 do SWZ.
DLA CZʦCI NR 1 – DOSTAWA SPRZÊTU MEDYCZNEGO:
Pe³ny wykaz asortymentu bêd±cego przedmiotem dostawy zosta³ zawarty w Formularzu cenowym, który stanowi za³±cznik nr 4A do SWZ.
Za³±cznik ten stanowi czê¶æ oferty, a zatem musi zostaæ z³o¿ony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.
Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy (I kat.), nieu¿ywany i wolny od wad fizycznych i prawnych oraz posiadaæ nienaruszone cechy pierwotnego opakowania lub opakowania dostawcy realizuj±cego Umowê, z oznaczeniem producenta i numeru katalogowego (je¶li wystêpuje).
Wykonawca do ka¿dego urz±dzenia do³±czy instrukcjê obs³ugi i eksploatacji w jêzyku polskim wraz z zakresem czynno¶ci konserwacyjnych wymaganych do wykonania przez u¿ytkownika oraz o¶wiadczenie stwierdzaj±ce, ¿e parametry eksploatacyjne i techniczne oraz wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia s± zgodne z wymaganiami Zamawiaj±cego.
Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ na oferowany sprzêt gwarancji na okres minimum 24 miesiêcy - gwarancja na przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ dot. poz. 3,4,6,9,10,11,12,14,15,16,17,19,20,21,27,28,29, licz±c od daty podpisania bez zastrze¿eñ protoko³u odbioru sprzêtu przez Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy wymaga min. 24 miesiêcznego terminu przydatno¶ci do u¿ycia materia³ów okre¶lonych w pozycjach: 1,2,7,8,13,18,22,23,24,25,26,30,31 Opisu przedmiotu zamówienia, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
1. W celu potwierdzenia, ¿e oferowany sprzêt odpowiada okre¶lonym wymaganiom Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych w postaci:
1) kart katalogowych oferowanych produktów - na potwierdzenie zgodno¶ci oferowanego sprzêtu z wymogami okre¶lonymi w za³±cznik nr 1 do SWZ - dot. wy³±cznie pozycji nr 12,14,15,16,17,19,20,29.
Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ w terminie: od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2024 r.
Przedmiot zamówienia nale¿y dostarczyæ do Szko³y Policji w Pile przy Placu Staszica 7, 64-920 Pi³a. Koszty dostawy i wniesienia ponosi Wykonawca.
Ustala siê, ¿e termin zwi±zania ofert± wynosi 30 dni. Bieg tego terminu rozpoczyna siê wraz z up³ywem wyznaczonego terminu na sk³adanie ofert. Wykonawca jest zwi±zany ofert± do dnia 17 grudnia 2024 r.
Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35112000-2 - Sprzêt ratunkowy i awaryjny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192160-1 - Nosze

33171200-1 - Przyrz±dy do resuscytacji

44611200-8 - Respiratory

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 100 punktów. Punkty w odniesieniu do pozosta³ych ofert zostan± przeliczone wg wzoru.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu medycznego do Szko³y Policji w Pile.
CZÊ¦Æ NR 1 – DOSTAWA SPRZÊTU MEDYCZNEGO
CZÊ¦Æ NR 2 – DOSTAWA FANTOMÓW
Ka¿dy z Wykonawców mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± czê¶æ, lub wiêcej czê¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrêbnie dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik nr 2 do SWZ.
DLA CZʦCI NR 2 – DOSTAWA FANTOMÓW:
Pe³ny wykaz asortymentu bêd±cego przedmiotem dostawy zosta³ zawarty w Formularzu cenowym, który stanowi za³±cznik nr 4B do SWZ.
Za³±cznik ten stanowi czê¶æ oferty, a zatem musi zostaæ z³o¿ony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.
Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy (I kat.), nieu¿ywany i wolny od wad fizycznych i prawnych oraz posiadaæ nienaruszone cechy pierwotnego opakowania lub opakowania dostawcy realizuj±cego Umowê, z oznaczeniem producenta i numeru katalogowego (je¶li wystêpuje).
Wykonawca do ka¿dego urz±dzenia do³±czy instrukcjê obs³ugi i eksploatacji w jêzyku polskim wraz z zakresem czynno¶ci konserwacyjnych wymaganych do wykonania przez u¿ytkownika oraz o¶wiadczenie stwierdzaj±ce, ¿e parametry eksploatacyjne i techniczne oraz wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia s± zgodne z wymaganiami Zamawiaj±cego.
Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ na oferowany sprzêt gwarancji na okres minimum 24 miesiêcy - gwarancja na przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ dot. poz. 3,4,6,9,10,11,12,14,15,16,17,19,20,21,27,28,29, licz±c od daty podpisania bez zastrze¿eñ protoko³u odbioru sprzêtu przez Zamawiaj±cego.
W celu potwierdzenia, ¿e oferowany sprzêt odpowiada okre¶lonym wymaganiom Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych w postaci:
1) kart katalogowych oferowanych produktów - na potwierdzenie zgodno¶ci oferowanego sprzêtu z wymogami okre¶lonymi w za³±cznik nr 1 do SWZ - dot. wy³±cznie pozycji nr 12,14,15,16,17,19,20,29.
Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ w terminie: od daty podpisania umowy do 20 grudnia 2024 r.
Przedmiot zamówienia nale¿y dostarczyæ do Szko³y Policji w Pile przy Placu Staszica 7, 64-920 Pi³a. Koszty dostawy i wniesienia ponosi Wykonawca.
Ustala siê, ¿e termin zwi±zania ofert± wynosi 30 dni. Bieg tego terminu rozpoczyna siê wraz z up³ywem wyznaczonego terminu na sk³adanie ofert. Wykonawca jest zwi±zany ofert± do dnia 17 grudnia 2024 r.
Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35112000-2 - Sprzêt ratunkowy i awaryjny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35112100-3 - Manekiny do æwiczeñ na wypadek sytuacji awaryjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza sk³adania oferty dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/pn/sp_pila/proceedings w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W celu potwierdzenia, ¿e oferowany sprzêt odpowiada okre¶lonym wymaganiom Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych w postaci:
1) kart katalogowych oferowanych produktów - na potwierdzenie zgodno¶ci oferowanego sprzêtu z wymogami okre¶lonymi w za³±cznik nr 1 do SWZ - dla czê¶ci nr 1 wy³±cznie dla pozycji nr 17, dla czê¶ci nr 2 dla wszystkich pozycji, tj. nr 12,14,15,16,19,20,29.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym przez siebie terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

WYKONAWCA SK£ADAJ¡C OFERTÊ ZA£¡CZA:

1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ;
2. Formularz cenowy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4A i/lub 4B do SWZ;
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert;
4. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, okre¶lone w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SWZ;
5. Dokument KRS lub CEIDG, w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym sk³adania o¶wiadczenia woli;
6. Ewentualne pe³nomocnictwo.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 117 ustawy Pzp.
2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w rozdziale VIII.A ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone do oferty.
4. Oferta musi byæ podpisana przez wszystkie podmioty tworz±ce konsorcjum lub ustanowionego pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
5. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i
zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
7. W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci o których mowa powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:
1) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania;
2) w przypadku ustanowienia pe³nomocnika przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów;
3) pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±; wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z pe³nomocnikiem;
4) je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy wezwaæ pe³nomocnika do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
9. Przedsiêbiorcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± w formie spó³ki cywilnej bêd± traktowani jako Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-18 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza sk³adania oferty dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/pn/sp_pila/proceedings w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-18 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.