Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE DLA PACJENTÓW IZBY WYTRZEŹWIEŃ W GLIWICACH z prawem opcji (wolna ręka)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE DLA PACJENTÓW IZBY WYTRZEŹWIEŃ W GLIWICACH z prawem opcji (wolna ręka)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07ba1494-374a-4b3f-9618-1e493e2acbef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Całodobowe świadczenie opieki zdrowotnej dla pacjentów Izby Wytrzeźwień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527110
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym poprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: MZUK-EPZ.50.50.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.75.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach zgodnie z poniższym opisem zamówienie obejmuje:
1. Zakres podstawowy (minimalny):
• Sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w izbie wytrzeźwień.
• Prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby
wytrzeźwień.
• Udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień.
• Stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie
wytrzeźwień oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w izba wytrzeźwień.
• Kierowanie do zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po
stwierdzeniu takiej konieczności.
• Sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu.
• Wydawanie zleceń odnośnie stosowania obezwładniających pasów
bezpieczeństwa w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub swym zachowaniem utrudniają personelowi izby wytrzeźwień wykonanie czynności.
• Przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień
na zasadach objętych przepisami.
• Prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej.
• Sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności.
• Wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie
wytrzeźwień.
• Określenie niezbędnych ilości środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień wspólnie z Zamawiającym.
• Przestrzeganie terminów ważności leków, środków oraz wyrobów
medycznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2075).
• Wykonawca zleca utylizację zużytych strzykawek, opatrunków oraz innych
odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, na koszt Zamawiającego. Zwrot kosztów utylizacji nastąpi na podstawie refaktury wystawionej na Miejski Zarząd Usług Komunalnych.
• Wykonawca zleca zakup leków, na koszt Zamawiającego. Zwrot kosztów
nastąpi na podstawie refaktury wystawionej przez Miejski Zarząd Usług Komunalnych.
• Wykonawca zostanie obciążony kosztami działalności wykonawcy nie
związanymi z izbą wytrzeźwień.
Przekazywanie medykamentów, sprzętu oraz wyposażenia gabinetu lekarskiego:
1. Odbiór medykamentów, sprzętu oraz wyposażenia gabinetu lekarskiego po zakończeniu umowy lub jej rozwiązaniu bez względu na przyczynę zostanie dokonany komisyjnie przez osoby wyznaczone przez każdą ze stron.
2. W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy Wykonawca zobowiązuje się oddać gabinet lekarski z całym wyposażeniem w stanie niepogorszonym, wliczając w to normalne zużycie.
3. Oddanie gabinetu lekarskiego lub jego wyposażenia w stanie pogorszonym upoważnia Zamawiającego do wykonania napraw na koszt Wykonawcy.
Zakres opcjonalny:
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na wydłużeniu czasu trwania umowy o dodatkowe 10 miesięcy (od 01.01.2025 r. - 31.10.2025 r.) na niezmienionych warunkach z zastrzeżeniem, że Zamawiający przedłuży umowę comiesięcznie. Wykonawca nie może odmówić, o ile Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż 14 dni przed końcem trwania danej umowy. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. Zlecenie zakresu dodatkowego w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.
• Realizacja zamówienia w ramach opcji może być zlecona w całości, części albo wcale. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tytułu realizacji zamówienia opcjonalnego.
• Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia
w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa.
• Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania
przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.
• Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności
od zapotrzebowania Zamawiającego.
• Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze zleceniem wydłużenia czasu trwania umowy o dodatkowy miesiąc.
• Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie w terminie przewidzianym prawem opcji.
• W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy
oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 14 dni przed terminem zakończenia całodobowego świadczenia zdrowotnego dla pacjentów izby wytrzeźwień. W treści oświadczenia Zamawiający wskaże na jaki okres chciałby skorzystać z prawa opcji.
Ważne:
Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, co oznacza, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zamówienia opcjonalnego, do świadczenia usług całodobowego świadczenia zdrowotnego dla pacjentów izby wytrzeźwień w Gliwicach po stawce godzinowej wskazanej w Ofercie. Zasady świadczenia przedmiotu umowy realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji całego przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Euromedical Jolanta Białek - KAleta, Marta Kaleta Richter Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312651851
7.3.3) Ulica: Szafirowa 18
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-121
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-228/2024 Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Wrocławskiej
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. lubuskie"
- Kompleksowa obsługa medyczna dla pracowników Urzędu Patentowego oraz członków ich rodzin
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na rzecz GIOŚ w latach 2025-2026"
- Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku.
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.