Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00534325/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Wrzos"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017208061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zagłoby 8
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-otwocki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5132936c-cf15-4c0a-8236-3b3941c053b41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5132936c-cf15-4c0a-8236-3b3941c053b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00533412/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534325
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.261.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215447,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pierwszego wyposażenia dla nowo budowanego Domu Pomocy Społecznej „Wrzos” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Otwocku”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres dostaw i prac, sposób i warunki realizacji oraz odbioru przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ jak również w niżej wymienionych załącznikach:
- Załącznik nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z Projektem wykonawczym (załącznik nr 1 do OPZ);
- Załącznik nr 3 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy
3. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, pochodził z bieżącej produkcji (tj. rok produkcji min. 2023 roku), nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty oraz posiadały odpowiednie wymagane atesty dotyczące gotowego wyrobu, które to atesty i certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia.
4. Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli i wyposażenia wraz z transportem, dostarczeniem, wniesieniem, rozładunkiem do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonych mebli i wyposażenia w całości oraz z zastosowanych materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39141100-3 - Regały
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił oferty nr 1, 2, 3, 4 i 6 z uwagi na niezgodność treści ofert z warunkami zamówienia, polegające na sporządzeniu i przedstawieniu ofert w sposób, który nie odpowiada ukształtowanym przez zamawiającego i zawartym w SWZ wymaganiom.Zgodnie z Rozdziałem XXVII ust. 4 SWZ Wykonawca winien skonkretyzować w Formularzu asortymentowo-cenowym oferowane meble i wyposażenie, podając nazwę producenta mebli i wyposażenia wraz z podaniem modelu/typu lub innych, przypisanych wyłącznie temu produktowi cech (np. nr katalogowy), jednoznacznie identyfikując zaoferowane meble i wyposażenie. W przypadku mebli/wyposażenia, które nie posiadają oznaczeń, o których mowa powyżej, produkowanych na zamówienie, Wykonawca winien w formularzu oferty wskazać w kolumnie model/typ – „wyrób na zamówienie”, „wyrób własny” lub inny równoznaczny zwrot.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający odrzucił ofertę nr 5, z uwagi na złożenie oferty bez odpowiedniego podpisu elektronicznego, które jest uchybieniem nieusuwalnym.
Oferta odrzucona:
- na podstawie art., 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy” w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp: „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym” oraz
- na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów” w związku z art. 73 § 1 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1740 z późn. zm.) „Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, dokumentową albo elektroniczną, czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna tylko wtedy, gdy ustawa przewiduje rygor nieważności” oraz
- na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.”
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawy wyrobów medycznych
- Wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wyciągowej piwnic,instalacji automatyki i sterowania (BMS) oraz ins. ciepła technologicznego zasilanej z pomp ciepła,wraz z remontem pomieszczenia nrR-1 w ZUOP
- Usługa utrzymania porządku terenu zewnętrznego wraz z pielęgnacją terenów zielonych w ZUOP
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie kart sportowych imiennych, umożliwiających dostęp do obiektów sportowo - rekreacyjnych dla pracowników (...)
- Dostawa zasilaczy elektrycznych prądu stałego do akceleratora liniowego PolFEL.
- Zakup sprzętu medycznego w ramach zadania p.n.: "Zakup i i dostawa niezbędnego sprzętu medycznego dla oddziałów szpitalnych".
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem mebli na wymiar na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w ramach zadania pn. "Doposażenie modernizacja SOR ...
- Modernizacja Szkoły Podstawowej (z montażem fotowoltaiki) i pomieszczeń użyteczności publicznej w budynku wielolokalowym w m. Witów, Gmina Kościelisko.
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
- Dostawy wyposażenia w meble w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.