eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno - sportowych na podstawie imiennych karnetów abonamentowych dla pracowników, emerytów, rencistów PK oraz członków ich rodzin na terenie całej Polski



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno - sportowych na podstawie imiennych karnetów abonamentowych dla pracowników, emerytów, rencistów PK oraz członków ich rodzin na terenie całej Polski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.ogloszenia.propublico.pl/pk&no_banner

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno - sportowych na podstawie imiennych karnetów abonamentowych dla pracowników, emerytów, rencistów PK oraz członków ich rodzin na terenie całej Polski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9d69a15-4a4d-457c-af22-e1c0176dfe2b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099157/41/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług uprawniających pracowników i osoby towarzyszące oraz dzieci pracowników Politechniki Krakowskiej do korzystania z pakietu sportowo-rekreacyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527609

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KA-2/083/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę co najmniej następujących rodzajów karnetów:
1. dla pracowników, emerytów i rencistów;
2. dla osób towarzyszących;
3. dla dzieci od 16 do 26 lat (od ukończenia 16 roku życia do ukończenia 26 roku życia);
4. dla dzieci do 15 lat (do 15 lat, w tym mającą 15 lat do ukończenia 16 roku życia);
5. basenowe dla dzieci do 15 lat (do 15 lat, w tym mająca 15 lat do ukończenia 16 roku życia.
W ramach oferowanych karnetów Wykonawca musi zagwarantować dostęp do różnorodnych obiektów, z których każdy będzie prowadził co najmniej jedną wymienioną usługę sportowo-rekreacyjną, a wszystkie obiekty będą prowadziły łącznie działalność w zakresie co najmniej: siłowni, basenów (w tym jacuzzi, sauna), aerobiku, fitnessu, gimnastyki, grot solnych, nauki tańca, pilatesu, jogi, nauki sztuk walki, ścianki wspinaczkowej, zajęć rowerowych, nordic walkingu, pole dance, lodowiska w sezonie zimowym (z uwzględnieniem ograniczeń obiektowych z uwagi na wiek użytkowników).
Zamawiający szacuje, iż zapotrzebowanie wyniesie ok. 13 680 karnetów w skali roku (ok. 1 140 na miesiąc), w tym ok. 9 600 karnetów w skali roku (ok. 800 na miesiąc) dla pracowników, emerytów, rencistów PK.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1191240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1226520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1191240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicover Sport sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-23-54-272

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 96

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-807

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1191240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.