eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojciechów"Wymiana oświetlenia w gminie Wojciechów"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Wymiana oświetlenia w gminie Wojciechów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojciechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojciechów 5

1.5.2.) Miejscowość: Wojciechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-204

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 51 77 241

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wojciechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojciechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.wojciechow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Wymiana oświetlenia w gminie Wojciechów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19742091-c04d-4cf6-8a9b-5261ff7d0fff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00098319/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wymiana oświetlenia w gminie Wojciechów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488958

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INR.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem na zadaniu inwestycyjnym pn. „Wymiana oświetlenia w gminie Wojciechów”. Głównym celem projektu jest ochrona środowiska naturalnego poprzez zmniejszenie tzw. niskiej emisji na terenie Gminy Wojciechów. Cel główny zostanie zrealizowany poprzez podjęcie działań koncentrujących się na obniżeniu szkodliwej emisji CO2 na obszarze Gminy Wojciechów, zmierzających do poprawy efektywności energetycznej poprzez wymianę 400 opraw oświetlenia zewnętrznego. Realizacja projektu pozwoli również zwiększyć bezpieczeństwo na drogach w gminie. W wyniku realizacji celu nastąpi: (1) zwiększenie atrakcyjności turystycznej i walorów przyrodniczych gminy poprzez ograniczenie emisji zanieczyszczeń, (2) unowocześnienie i zwiększenie konkurencyjności regionu, (3) zwiększenie efektywności energetycznej oświetlenia zewnętrznego,(4) poprawa jakości życia mieszkańców Gminy. Powyższy zakres przyjęty we wniosku o dofinansowanie doprecyzowany jest Dokumentacją techniczną - Załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający informuje, że oświetlenie wskazane w Dokumentacji technicznej: miejscowość Góra / stacja trafo Góra 1/7 opraw - rys w projekcie nr 40; miejscowość Góra / stacja trafo Góra 2/20 opraw - rys. w projekcie nr 40; miejscowość Kolonia Miłocin / stacja trafo Kolonia Miłocin 1/14 opraw - rys. w projekcie nr 14; miejscowość Stary Gaj/stacja trafo Stary Gaj 4/2 oprawy - rys. w projekcie nr 22; miejscowość Stary Gaj / stacja trafo Stary Gaj 5/7 opraw - rys. w projekcie nr 22; miejscowość Wojciechów /stacja trafo Wojciechów Szkoła /7 opraw - rys. w projekcie nr 24; łącznie 57 opraw nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

34928530-2 - Latarnie uliczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 729390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 946 271 53 18

7.3.3) Ulica: Wrońska 1B/168,

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-327

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.