eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Zagospodarowanie parku Leonarda da Vinci - etap 5 nasadzenie drzew", projekt nr 288 WBO 2023.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zagospodarowanie parku Leonarda da Vinci – etap 5 nasadzenie drzew”, projekt nr 288 WBO 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie parku Leonarda da Vinci – etap 5 nasadzenie drzew”, projekt nr 288 WBO 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43f4aa3a-3d50-4089-ad25-4094fef5f516

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046988/41/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 „Zagospodarowanie parku Leonarda da Vinci – etap 5 nasadzenie drzew”, projekt nr 288 WBO 2023.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostanie wszczęte na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie podstawowe pn.: Zagospodarowanie parku Leonarda da Vinci -
etap 4”, projekt nr 155 WBO 2020 i projekt nr 145 WBO 2021 , zostało udzielone w dniu 28.10.2022 r. Wyk., tj. ATTIS Tomasz Obrzut”, w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji (bez ich przeprowadzenia) ZP/TP/220/59/2022/DP.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9ca023eb-33f8-11ed-9171-f6b7c7d59353

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/220/76/2024/DPM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dodatkowych nasadzeń drzew wzdłuż głównej alei w parku Leonarda da Vinci (dz. nr 5/402, 5/401, 5/400 i 5/399, AM-3, obręb Gądów Mały) w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie parku Leonarda da Vinci – etap 5 nasadzenie drzew”, projekt nr 288 WBO 2023.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części i obejmuje:
CZĘŚĆ I: wykonanie prac ogrodniczych polegających na:
a) przygotowaniu terenu pod nasadzenia,
b) wykonaniu nasadzeń drzew wraz z zaprawą dołów, palikowaniem i korowaniem:
- platan klonolistny o obwodzie 20 – 25 cm - 19 szt.,
c) odtworzeniu zniszczonych podczas prac nawierzchni,
d) uporządkowaniu terenu po prowadzonych robotach budowlanych,
e) likwidacji zaplecza budowy,
f) opracowaniu pełnej dokumentacji powykonawczej.
CZĘŚĆ II: pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATTIS Tomasz Obrzut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342732945

7.3.3) Ulica: Stara Wieś 216

7.3.4) Miejscowość: Krużlowa Wyżna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-325

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pełen okres realizacji zamówienia z pkt. 8.3.) powyżej:
1. Realizacja prac ogrodniczych (Część I przedmiotu umowy) w terminie 1 miesiąca od daty zawarcia umowy.
2. Realizacja pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część II przedmiotu umowy) w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I przedmiotu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.