eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna-ZdrójDostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Piwnicznej-Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Piwnicznej-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 4464043

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mjablonska@piwniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://piwniczna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Piwnicznej-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-215eab59-9e37-4894-b80a-c14edae9b988

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572616

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Piwnicznej-Zdroju
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Piwnicznej-Zdroju.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zapewni, że dostarczony pojazd:
a) jest fabrycznie nowy lub nowy po rejestracji czasowej, w pełni sprawny, bez wad, nie demonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji,
b) jest gotowy do użycia,
c) rok produkcji: nie starszy niż 2023 r.,
d) nadwozie typu pick-up
e) posiada aktualne świadectwo homologacji podwozia.
4. Zakupiony pojazd musi spełniać m.in. następujące wymagania:
a) wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r.„Prawo o ruchu drogowym” (Dz.U. z 2024 r. poz. 1251),zwaną dalej ustawą „Prawo o ruchu drogowym” wraz z przepisami wykonawczymi,
b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U z 2016 r., poz. 2022 r. ze zm.)
c) Samochód musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z zarządzeniem nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
d) Samochód musi być dodatkowo oklejony logiem zamawiającego na bocznych drzwiach
5. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie samochodu, wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ, gdyż Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób określony w tych projektowanych postanowieniach umowy.
6. Na dostarczony pojazd Wykonawca musi udzielić gwarancji w wymiarze wynoszącym min. 24 miesiące
UWAGA! Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia okresu gwarancji jakości na zaoferowany przedmiot zamówienia, w ramach dodatkowego, pozacenowego kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114000-9 - Pojazdy specjalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 07.11.2024 r., do godz. 10:00 wpłynęła następująca oferta: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE AUTO-COMPLEX Sp. z o.o. z siedzibą w Wielogłowach Wielogłowy 188, 33-311 Wielogłowy, Cena złożonej oferty: 292 000,00 zł brutto. Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust.4 ustawy, przed otwarciem ofert, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 274 000,00 zł brutto. Wobec powyższego, jako że cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.