eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina"Przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W POZNANIU LEŚNY ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000184400059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ROGOZIŃSKA 38

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: henryk.ruta@lzdmg.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lzdmg-konsultacje.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6249369-d0f6-4b54-8fb6-6e6580a42f9e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546505

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OND.212.77.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136001,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum w Zielonce (Zielonka 4, 62-095 Zielonka). Przebudowa ma polegać na przystosowaniu pomieszczenia hydroforni do wymogów Głównego Inspektora Sanitarnego pod względem budowlanym, wymianie infrastruktury uzdatniającej wodę użytkową oraz podniesieniu ciśnienia w instalacji wodociągowej. Zamówienie obejmuje dodatkowo wykonanie zabezpieczenia na schodach prowadzących do piwnicy i zainstalowaniu poręczy na klatce schodowej przy wyjściu z zaplecza kuchennego.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części:
1) Część I: prace budowlane w pomieszczeniu hydroforni;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany dokumentacji technicznej stanowiącej zał. nr 1 do SWZ – tj. w Opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach (kosztorys ślepy) oraz planach hydroforni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 61096,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum w Zielonce (Zielonka 4, 62-095 Zielonka). Przebudowa ma polegać na przystosowaniu pomieszczenia hydroforni do wymogów Głównego Inspektora Sanitarnego pod względem budowlanym, wymianie infrastruktury uzdatniającej wodę użytkową oraz podniesieniu ciśnienia w instalacji wodociągowej. Zamówienie obejmuje dodatkowo wykonanie zabezpieczenia na schodach prowadzących do piwnicy i zainstalowaniu poręczy na klatce schodowej przy wyjściu z zaplecza kuchennego.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części:
2) Część II: prace instalacyjne w pomieszczeniu hydroforni;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany dokumentacji technicznej stanowiącej zał. nr 1 do SWZ – tj. w Opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach (kosztorys ślepy) oraz planach hydroforni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych

45317400-6 - Instalowanie urządzeń filtrujących

4.5.5.) Wartość części: 74905,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Wartość najkorzystniejszej oferty złożonej na realizację zamówienia wyniosła: 246.000,00 zł brutto.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 71 000,00 zł brutto. Wartość wykonania prac wskazana w ofercie znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację ww. zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Wartość najkorzystniejszej oferty złożonej na realizację zamówienia wyniosła: 246.000,00 zł brutto.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 87 000,00 zł brutto. Wartość wykonania prac wskazana w ofercie znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację ww. zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.