Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00546505/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W POZNANIU LEŚNY ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000184400059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ROGOZIŃSKA 38
1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: henryk.ruta@lzdmg.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lzdmg-konsultacje.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6249369-d0f6-4b54-8fb6-6e6580a42f9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OND.212.77.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136001,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum w Zielonce (Zielonka 4, 62-095 Zielonka). Przebudowa ma polegać na przystosowaniu pomieszczenia hydroforni do wymogów Głównego Inspektora Sanitarnego pod względem budowlanym, wymianie infrastruktury uzdatniającej wodę użytkową oraz podniesieniu ciśnienia w instalacji wodociągowej. Zamówienie obejmuje dodatkowo wykonanie zabezpieczenia na schodach prowadzących do piwnicy i zainstalowaniu poręczy na klatce schodowej przy wyjściu z zaplecza kuchennego.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części:
1) Część I: prace budowlane w pomieszczeniu hydroforni;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany dokumentacji technicznej stanowiącej zał. nr 1 do SWZ – tj. w Opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach (kosztorys ślepy) oraz planach hydroforni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 61096,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum w Zielonce (Zielonka 4, 62-095 Zielonka). Przebudowa ma polegać na przystosowaniu pomieszczenia hydroforni do wymogów Głównego Inspektora Sanitarnego pod względem budowlanym, wymianie infrastruktury uzdatniającej wodę użytkową oraz podniesieniu ciśnienia w instalacji wodociągowej. Zamówienie obejmuje dodatkowo wykonanie zabezpieczenia na schodach prowadzących do piwnicy i zainstalowaniu poręczy na klatce schodowej przy wyjściu z zaplecza kuchennego.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części:
2) Część II: prace instalacyjne w pomieszczeniu hydroforni;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany dokumentacji technicznej stanowiącej zał. nr 1 do SWZ – tj. w Opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach (kosztorys ślepy) oraz planach hydroforni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45317400-6 - Instalowanie urządzeń filtrujących
4.5.5.) Wartość części: 74905,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Wartość najkorzystniejszej oferty złożonej na realizację zamówienia wyniosła: 246.000,00 zł brutto.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 71 000,00 zł brutto. Wartość wykonania prac wskazana w ofercie znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację ww. zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Wartość najkorzystniejszej oferty złożonej na realizację zamówienia wyniosła: 246.000,00 zł brutto.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 87 000,00 zł brutto. Wartość wykonania prac wskazana w ofercie znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację ww. zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń, wykonania instalacji klimatyzacyjnej w budynku Przychodni oraz remontu zewnętrznych ciągów komunikacyjnych
- Wymiana bramek wejściowych w budynku A Ministerstwa Infrastruktury.
- Modernizacja części restauracyjno-hotelowej bytowskiego zamku - etap II
- Roboty kablowe (teletechniczne i elektryczne) na potrzeby rozbudowy systemu CCTV w TAURON Arenie Kraków
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Kleszczowie Etap II - termomodernizacja budynku
- Dostosowanie pomieszczenia nr 20 w Bloku Operacyjnym Centralnego Szpitala Klinicznego oraz posadowienie, instalacja i uruchomienie urządzenia Artis Zee Floor ser 137197, nr DZPUCK.262.225.2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.