eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzostowoWykonanie zagospodarowania terenu w zakresie dróg i chodników wraz z instalacją kanalizacji deszczowej wokół aktualnie budowanej hali sportowej w Brzostowie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie dróg i chodników wraz z instalacją kanalizacji deszczowej wokół aktualnie budowanej hali sportowej
w Brzostowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MICHAŁA DRZYMAŁY W BRZOSTOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300749585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wacława Popiela 4

1.5.2.) Miejscowość: Brzostowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-350

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brzostowo@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckrbrzostowo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84e75b56-111f-45ed-accd-ec6926759769

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie dróg i chodników wraz z instalacją kanalizacji deszczowej wokół aktualnie budowanej hali sportowej
w Brzostowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84e75b56-111f-45ed-accd-ec6926759769

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00517262/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie dróg i chodników wraz z instalacją kanalizacji deszczowej wokół aktualnie budowanej hali sportowej w Brzostowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479662

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/4/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wokół aktualnie budowanej hali sportowej w Brzostowie w zakresie wykonania:
1) robót ziemnych;
2) dróg, chodników i parkingów;
3) zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikami na wodę opadową;
4) oświetlenia zewnętrznego terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 1238417,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – wykonanie ogólnobudowlanych i wykończeniowych robót w hali sportowej oraz dostawa i montaż wyposażenia sportowego, w tym wykonanie:
1) ścianek ustępowych, przegród aluminiowych, wyposażenia WC, prac ślusarskich, tynków i okładzin wewnętrznych;
2) dostawy urządzeń p.poż.;
3) podjazdów i schodów zewnętrznych, platformy dla osób niepełnosprawnych, balustrad;
4) dostawy i montażu wyposażenia sportowego do: siatkówki, koszykówki, tenisa, piłki ręcznej oraz drabinek gimnastycznych;
5) dostawy i montażu wyposażenia szatni (ławko-wieszak jednostronny z półką na obuwie) i magazynu (stojak na piłki, uchwyt na słupki do siatkówki).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach

4.5.5.) Wartość części: 288727,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897541,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1607610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1571217,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTA – BUD P.S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7642711338

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Wykonanie kanalizacji deszczowej oraz zbiorników
na wodę opadową - Wykonawca Insmont Plus K. Lehmann oś. Łazienki 20, 64 – 800 Rataje.
2. Wykonanie robót elektrycznych - P.P.H.U Oświetlenie K. Ostrowski ul. Jeziorna 59, 77 -400 Złotów.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1571217,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Zakład Ogólnobudowlany „MARK” Mariusz Kądziołka
ul. Słowackiego 23 64 – 830 Margonin, który złożył ofertę za cenę 516 934,83 zł uchylił się od zawarcie umowy.
Cena oferty złożona przez wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o. w kwocie 2 186 615,92 zł brutto znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516934,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2186615,92 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.