eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWAD.272.31.2024 - Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii dla budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu przy ul. Wrocławskiej 172.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WAD.272.31.2024 - Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii dla budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu przy ul. Wrocławskiej 172.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532307086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 172

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-835

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: da-opole@piorin.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piorin.gov.pl/wiorin/opolskie/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e76d3d99-fcb1-4f03-affb-d44a2cefc9af

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WAD.272.31.2024 - Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii dla budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu przy ul. Wrocławskiej 172.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e76d3d99-fcb1-4f03-affb-d44a2cefc9af

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00279224/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii dla budynku WIORiN w Opolu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457025

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WAD.272.31.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii dla budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu przy ul. Wrocławskiej 172.
2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 1.1. do SWZ.
3. Gwarancja
3.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu sześćdziesięciu [ 60 ] miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia.
3.2. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3.3.1. SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sto dwadzieścia [ 120 ] miesięcy; pkt. 19.6-19.10 SWZ stosuje się.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199477,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311961,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199477,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEBE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 894-314-33-26

7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 57W lok. 17

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-203

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199477,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.