Ogłoszenie z dnia 2024-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388642/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00410731/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką w miejscowości Mszana Dolna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Mszana Dolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: marsz. J. Piłsudskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-730
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183310417
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@mszana-dolna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana-dolna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52102d5d-3537-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką w miejscowości Mszana Dolna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52102d5d-3537-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00218529/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką w miejscowości Mszana Dolna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388642
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6341463,41 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6259819,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką w miejscowości Mszana Dolna oraz ścieżki pieszo rowerowej – Zaprojektuj i Wybuduj.Przedmiot zamówienia w części I został podzielony na zadania:
Zadanie 1: Dokumentacja projektowa.
Zakres powyższego zadania obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dla części I wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej związanej z budową kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką wraz z dojazdami łączącymi ul. Starowiejską z ul. Spadochroniarzy oraz związanej z budową ścieżki pieszo rowerowej na dojazdach.
Zadanie 2: Wykonanie kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką w miejscowości Mszana Dolna oraz ścieżki pieszo rowerowej na dojazdach – odcinek 1.
Zakres powyższego zadania obejmuje budowę jednoprzęsłowej kładki pieszo-rowerowej o rozpiętości w świetle 60m.
Ścieżka na dojazdach o nawierzchni bitumicznej oraz na fragmencie łączącym kładkę z ul. Spadochroniarzy o nawierzchni z prefabrykowanej kostki brukowej, szerokość 3,0m, zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu.
Zadanie 3: Iluminacja świetlna – z prawem opcji.
Zakres powyższego zadania obejmuje prawo opcji w którego zakres wchodzi: Opracowanie dokumentacji iluminacji kładki pieszo rowerowej z możliwością zmiany koloru podświetlenia oraz niezależnym sterowaniem poszczególnymi oprawami, systemem zarządzającym w języku polskim oraz wykonanie dedykowanego oświetlenia kładki pieszo-rowerowej o regulowanej barwie i natężeniu światła.
Szczegółowe regulacje dot. prawa opcji o których mowa w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - prawo zamówień publicznych zawarto w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
4.5.5.) Wartość części: 3120000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w części II został podzielony na zadania:Zadanie 1: Dokumentacja projektowa.
Zakres powyższego zadania obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dla części II wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej związanej z budową ścieżki rowerowej oraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej obejmujących budowę dodatkowych obiektów inżynieryjnych/przebudowę istniejących obiektów – t.j. przepustów, ścian oporowych, konstrukcji regulacyjnych związanych z zabezpieczeniem brzegu rzeki Mszanki wraz z uzyskaniem niezbędnych zgód środowiskowych,
Zadanie 2: Wykonanie ścieżki rowerowej – odcinek 2
Zakres powyższego zadania obejmuje budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej – dł. ok.245,0 m, nawierzchni betonowej – dł. ok.200,0m, budowę muru oporowego o łącznej dł. ok. 42,0m, wykonanie barierek typu u11a, wykonaniu 2 przepustów, umocnienia skarpy o wysokości ok. 2,5-3,5 m za pomocą płyt betonowych, odwodnienie ścieżki za pomocą prefabrykowanych koryt ściekowych, kanalizacji deszczowej wraz z wylotami i umocnieniami wylotów kanalizacyjnych za pomocą narzutu kamiennego, umocnienie brzegu rzeki Mszanka np. za pomocą koszy siatkowo-kamiennych o wysokości ok. 2,5m wraz z przyporą w postaci narzutu z głazów kamiennych, zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu.
Zadanie 3: Infrastruktura towarzysząca – z Prawem Opcji.
Zakres powyższego zadania obejmuje Prawo Opcji w którego zakres wchodzi: wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej budowę infrastruktury towarzyszącej w postaci punktów obsługi rowerów, punktów wypoczynkowych wyposażonych w ławeczki, stojaki na rowery, stoły, kosze na śmieci, tarasy przeznaczone do piknikowania, miejsca na grilla, wprowadzenie stałej / docelowej organizacji ruchu, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, barierek oraz
oznakowanie trasy oraz budowa infrastruktury towarzyszącej w postaci miejsc odpoczynku – m.in. tarasów wypoczynkowych np. z podestem z deski kompozytowej, ławeczek ze stołami, koszy na śmieci, stojaków na rowery, stanowisk z narzędziami do naprawy rowerów.
Szczegółowe regulacje dot. prawa opcji o których mowa w art. 441 ustawy PZP zawarto w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
4.5.5.) Wartość części: 2964000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w części III został podzielony na zadania:Zadanie 1: Dokumentacja projektowa.
Zakres powyższego zadania obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dla części III wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej związanej z budową ścieżki rowerowej oraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej obejmujących budowę dodatkowych obiektów inżynieryjnych/przebudowę istniejących obiektów – t.j. ścian oporowych wraz z uzyskaniem niezbędnych zgód środowiskowych,
Zadanie 2: Wykonanie ścieżki rowerowej – odcinek 3
Zakres powyższego zadania obejmuje obejmujący budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej, budowę muru oporowego o łącznej dł. ok. 52,0 m wyposażonego w barierki typu U11a, zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu, budowę infrastruktury towarzyszącej w postaci miejsc odpoczynku w postaci ławeczek ze stojakami na rowery, stanowiskiem z narzędziami do naprawy rowerów, oświetleniem ścieżki rowerowej na całym odcinku projektowanej ścieżki.
Zadanie 3: Oświetlenie ścieżki – z prawem opcji.
Zakres powyższego zadania obejmuje prawo opcji w którego zakres wchodzi: wykonanie dokumentacji projektowej związanej z oświetleniem ścieżki rowerowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ścieżki rowerowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1560000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad pracami związanymi z budową kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką w miejscowości Mszana Dolna oraz ścieżki pieszo rowerowej – Zaprojektuj i Wybuduj w ramach poniższych zadań:ZADANIE 1: Budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką w miejscowości Mszana Dolna oraz ścieżki pieszo rowerowej – Zaprojektuj i Wybuduj.
ZADANIE 2: Wykonanie ścieżki rowerowej – odcinek 2 – Zaprojektuj i Wybuduj.
ZADANIE 3: Wykonanie ścieżki rowerowej – odcinek 3 – Zaprojektuj i Wybuduj.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 156000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3864642,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5068063,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3864642,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Komunikacyjne inż. Walenty Kuśnierz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341015118
7.3.3) Ulica: Szkolna
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Budownictwo Komunikacyjne inż. Walenty Kuśnierz
jakie przetargi wygrała firma
Budownictwo Komunikacyjne inż. Walenty Kuśnierz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4251106,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2294266,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2655139,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2294266,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221385
7.3.3) Ulica: Kamienica
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2431922,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 817027,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1008057,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 817027,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221385
7.3.3) Ulica: Kamienica
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-608
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 857878,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158670 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158670 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158670 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBI Kamil Jędrzejek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 737 198 63 64
7.3.3) Ulica: Laskowa
7.3.4) Miejscowość: Laskowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-602
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158670 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.