Ogłoszenie z dnia 2024-11-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00506208/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zajęcia reedukacyjne, warsztaty aktywizujące, wsparcie psychologiczne i terapeutyczne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W KLUCZBORKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421437
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 20B
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 418 00 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcprkluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcprkluczbork.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ea327cc-4bb8-4c5f-9c43-f5d1518f26b81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc rozdzinie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zajęcia reedukacyjne, warsztaty aktywizujące, wsparcie psychologiczne i terapeutyczne.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ea327cc-4bb8-4c5f-9c43-f5d1518f26b8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00498792/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zajęcia reedukacyjne, warsztaty aktywizujące, wsparcie psychologiczne i terapeutyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej - etap II” realizowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506208
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.ZP.BRiD.1/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 682660,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Usługi psychologiczne w zakresie udzielania poradnictwa psychologicznego, prowadzenia terapii indywidualnej oraz rodzinnej, grupy wsparcia dla rodzin zastępczych oraz dokonywanie oceny psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela j. angielskiego, które będą realizowane dla dzieci w miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY KLUCZBORK I GMINY LASOWICE WIELKIE.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
79998000-6 - Usługi w zakresie trenowania
4.5.5.) Wartość części: 62920,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela j. angielskiego, które będą realizowane dla dzieci w miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY BYCZYNA.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
79998000-6 - Usługi w zakresie trenowania
4.5.5.) Wartość części: 62920,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4. Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela j. angielskiego, które będą realizowane dla dzieci w miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY WOŁCZYN.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
79998000-6 - Usługi w zakresie trenowania
4.5.5.) Wartość części: 62920,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5. Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela z matematyki, które będą realizowane dla dzieci w miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY KLUCZBORK I GMINY LASOWICE WIELKIE.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
79998000-6 - Usługi w zakresie trenowania
4.5.5.) Wartość części: 77440,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6. Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela z matematyki, które będą realizowane dla dzieci w miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY BYCZYNA.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
79998000-6 - Usługi w zakresie trenowania
4.5.5.) Wartość części: 77440,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7. Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela matematyki, które będą realizowane dla dzieci w miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY WOŁCZYN.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
79998000-6 - Usługi w zakresie trenowania
4.5.5.) Wartość części: 77440,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8. Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez pedagoga (z uprawnieniami oligofrenopedagoga), które będą realizowane dla dzieci w miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY KLUCZBORK I GMINY LASOWICE WIELKIE.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
79998000-6 - Usługi w zakresie trenowania
4.5.5.) Wartość części: 70180,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9. Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez pedagoga (z uprawnieniami oligofrenopedagoga), które będą realizowane dla dzieci w miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY BYCZYNA I WOŁCZYN.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
79998000-6 - Usługi w zakresie trenowania
4.5.5.) Wartość części: 70180,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10. Prowadzenie grupowych cyklicznych warsztatów aktywizujących dla dzieci w wieku 6-11 lat przez pedagoga.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
79998000-6 - Usługi w zakresie trenowania
4.5.5.) Wartość części: 6720,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11. Prowadzenie Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) - dla grupy dzieci w wieku 12-16 lat z rodzin zastępczych w powiecie kluczborskim.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
79998000-6 - Usługi w zakresie trenowania
4.5.5.) Wartość części: 6500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Gulka 46-200 Kluczbork ul. Sybiraków 8/2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511520738
7.3.3) Ulica: ul. Sybiraków 8/2
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.5) Kod pocztowy: 46-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił część nr 3 na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp ponieważ, cena najkorzystniejszej oferty 72 600,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 67 760,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72600 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił część nr 4 na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp ponieważ, cena najkorzystniejszej oferty 72 600,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 67 760,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72600 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił część nr 5 na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp ponieważ, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił część nr 6 na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp ponieważ, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił część nr 7 na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp ponieważ, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67760 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karina Bilska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321875404
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 21e/1
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.5) Kod pocztowy: 46-203
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI EDUKACYJNE - NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH ANNA GULKA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI EDUKACYJNE - NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH ANNA GULKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił część nr 9 na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp ponieważ, cena najkorzystniejszej oferty 96 800,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 67 760,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96800 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił część nr 10 na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp ponieważ, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karina Bilska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321875404
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 21e/1
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.5) Kod pocztowy: 46-203
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 02.01. 2025 do 31.12.2025r.
- Rębnia zupełna pod planowaną trasę S11
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Zapewnienie całodobowego, czasowego schronienia wraz z usługami dla osób bezdomnych z gminy Kluczbork
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH DLA GMINY KLUCZBORK NA 2025 ROK
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług opiekuńczych: specjalistycznych dla osób z zab. psych. oraz specj. dla dzieci z zaburz. psych., w tym dzieci ze spektrum autyzmu, klientów Centrum Usług Społecznych w Skarszewach
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla kobiet bezdomnych, które ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej pomocy i opieki innych osób
- Usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców w ramach w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno"
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla mężczyzn bezdomnych, którzy ze względu na wiek, chorobę lub niepełnosprawność wymagają częściowej pomocy i opieki innych osób
- Świadczenie usług schronienia z wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych oraz świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i usługami opiekuńczymi.
więcej: Usługi w zakresie trenowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.