eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkZajęcia reedukacyjne, warsztaty aktywizujące, wsparcie psychologiczne i terapeutyczne .



Ogłoszenie z dnia 2024-11-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zajęcia reedukacyjne, warsztaty aktywizujące, wsparcie psychologiczne i terapeutyczne .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W KLUCZBORKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421437

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 20B

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 418 00 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcprkluczbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcprkluczbork.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc rodzinie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zajęcia reedukacyjne, warsztaty aktywizujące, wsparcie psychologiczne i terapeutyczne .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18f5cd9b-e31d-4705-80b0-3f4b4c6ba74f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00498792/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zajęcia reedukacyjne, warsztaty aktywizujące, wsparcie psychologiczne i terapeutyczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej - etap II” realizowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021 – 2027, Priorytet 6 Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim, działanie 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W poprzednim postępowaniu Znak sprawy: PCPR.ZP.BRiD.1/24 przeprowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z ustawą PZP (art. 275 pkt.1)
1. części nr 5, 6, 7 zostały unieważnione na podstawie: art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp ponieważ, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
2. część nr 10 została unieważniona na podstawie na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp ponieważ, nie złożono żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: PCPR.ZP.BRiD.1/24 przeprowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z ustawą PZP (art. 275 pkt.1) części nr 5, 6, 7, 10.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR.ZP.BRiD.2/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 302500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5: Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela z matematyki, które będą realizowane dla dzieci w miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY KLUCZBORK I GMINY LASOWICE WIELKIE

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 77440,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6: Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela z matematyki, które będą realizowane dla dzieci w miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY BYCZYNA

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 77440,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7: Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela matematyki, które będą realizowane dla dzieci w miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY WOŁCZYN

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 77440,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10: Prowadzenie grupowych cyklicznych warsztatów aktywizujących dla dzieci w wieku 6-11 lat

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 70180,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 253 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024, poz. 1320), Zamawiający informuję, że postępowanie w części nr 5, 6, 7 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp wykonawca
Veritum Centrum Szkoleniowe Katarzyna Anna Rokicka
ul. Sienkiewicza 49 lok.312
15-002 Białystok
woj. podlaskie
NIP: 5421431289
centrumveritum@autlook.com
uchylił się w dniu 30.10.2024r. od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie przedłożył oświadczenia z art. 125 usta. 1 ustawy Pzp oraz wymaganych dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 253 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024, poz. 1320), Zamawiający informuję, że postępowanie w części nr 5, 6, 7 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp wykonawca
Veritum Centrum Szkoleniowe Katarzyna Anna Rokicka
ul. Sienkiewicza 49 lok.312
15-002 Białystok
woj. podlaskie
NIP: 5421431289
centrumveritum@autlook.com
uchylił się w dniu 30.10.2024r. od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie przedłożył oświadczenia z art. 125 usta. 1 ustawy Pzp oraz wymaganych dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 253 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024, poz. 1320), Zamawiający informuję, że postępowanie w części nr 5, 6, 7 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp wykonawca
Veritum Centrum Szkoleniowe Katarzyna Anna Rokicka
ul. Sienkiewicza 49 lok.312
15-002 Białystok
woj. podlaskie
NIP: 5421431289
centrumveritum@autlook.com
uchylił się w dniu 30.10.2024r. od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie przedłożył oświadczenia z art. 125 usta. 1 ustawy Pzp oraz wymaganych dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Morawiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511650010

7.3.3) Ulica: ul. Wołczyńska 28

7.3.4) Miejscowość: Kluczbork

7.3.5) Kod pocztowy: 46-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.