Ogłoszenie z dnia 2024-11-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zajęcia reedukacyjne, warsztaty aktywizujące, wsparcie psychologiczne i terapeutyczne .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W KLUCZBORKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421437
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 20B
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 418 00 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcprkluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcprkluczbork.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc rodzinie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zajęcia reedukacyjne, warsztaty aktywizujące, wsparcie psychologiczne i terapeutyczne .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18f5cd9b-e31d-4705-80b0-3f4b4c6ba74f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00498792/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zajęcia reedukacyjne, warsztaty aktywizujące, wsparcie psychologiczne i terapeutyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej - etap II” realizowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021 – 2027, Priorytet 6 Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim, działanie 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W poprzednim postępowaniu Znak sprawy: PCPR.ZP.BRiD.1/24 przeprowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z ustawą PZP (art. 275 pkt.1)
1. części nr 5, 6, 7 zostały unieważnione na podstawie: art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp ponieważ, wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
2. część nr 10 została unieważniona na podstawie na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp ponieważ, nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: PCPR.ZP.BRiD.1/24 przeprowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z ustawą PZP (art. 275 pkt.1) części nr 5, 6, 7, 10.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.ZP.BRiD.2/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 302500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela z matematyki, które będą realizowane dla dzieci w miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY KLUCZBORK I GMINY LASOWICE WIELKIE4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 77440,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela z matematyki, które będą realizowane dla dzieci w miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY BYCZYNA4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 77440,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7: Prowadzenie reedukacyjnych zajęć indywidualnych przez nauczyciela matematyki, które będą realizowane dla dzieci w miejscu ich zamieszkania, na terenie GMINY WOŁCZYN4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 77440,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10: Prowadzenie grupowych cyklicznych warsztatów aktywizujących dla dzieci w wieku 6-11 lat4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 70180,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 253 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024, poz. 1320), Zamawiający informuję, że postępowanie w części nr 5, 6, 7 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp wykonawca
Veritum Centrum Szkoleniowe Katarzyna Anna Rokicka
ul. Sienkiewicza 49 lok.312
15-002 Białystok
woj. podlaskie
NIP: 5421431289
centrumveritum@autlook.com
uchylił się w dniu 30.10.2024r. od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie przedłożył oświadczenia z art. 125 usta. 1 ustawy Pzp oraz wymaganych dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 253 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024, poz. 1320), Zamawiający informuję, że postępowanie w części nr 5, 6, 7 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp wykonawca
Veritum Centrum Szkoleniowe Katarzyna Anna Rokicka
ul. Sienkiewicza 49 lok.312
15-002 Białystok
woj. podlaskie
NIP: 5421431289
centrumveritum@autlook.com
uchylił się w dniu 30.10.2024r. od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie przedłożył oświadczenia z art. 125 usta. 1 ustawy Pzp oraz wymaganych dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 253 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024, poz. 1320), Zamawiający informuję, że postępowanie w części nr 5, 6, 7 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp wykonawca
Veritum Centrum Szkoleniowe Katarzyna Anna Rokicka
ul. Sienkiewicza 49 lok.312
15-002 Białystok
woj. podlaskie
NIP: 5421431289
centrumveritum@autlook.com
uchylił się w dniu 30.10.2024r. od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie przedłożył oświadczenia z art. 125 usta. 1 ustawy Pzp oraz wymaganych dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Morawiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511650010
7.3.3) Ulica: ul. Wołczyńska 28
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.5) Kod pocztowy: 46-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-30INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 02.01. 2025 do 31.12.2025r.
- Rębnia zupełna pod planowaną trasę S11
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Zapewnienie całodobowego, czasowego schronienia wraz z usługami dla osób bezdomnych z gminy Kluczbork
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
więcej: Usługi edukacji młodzieży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.