Ogłoszenie z dnia 2024-11-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00524312/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac geodezyjnych na terenie Nadleśnictwa Skrwilno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO SKRWILNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910507861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 5
1.5.2.) Miejscowość: Skrwilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-510
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.skrwilno@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: skrwilno.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_skrwilno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna i pozostała gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac geodezyjnych na terenie Nadleśnictwa Skrwilno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bb3c851-beba-4f21-ad6f-be5d1cb2b115
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004790/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 ,,Wykonanie prac geodezyjnych na terenie Nadleśnictwa Skrwilno”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 388300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych polegających na: wznowieniu/ustaleniu/rozgraniczeniu punktów granicznych na wskazanych działkach ewidencyjnych w zarządzie Nadleśnictwa Skrwilno.Część nr 1: ,,Wykonanie prac geodezyjnych na terenie powiatu rypińskiego i golubsko-dobrzyńskiego”
Zamówienie polega na pomiarze/wznowieniu/ustaleniu punktów granicznych lub rozgraniczeniu nieruchomości zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6a do niniejszej SWZ:
Zał. 6a dla części zamówienia nr 1,
Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie dokumentacji niezbędnej do realizacji poszczególnych zadań we własnym zakresie i na swój koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 63900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych polegających na: wznowieniu/ustaleniu/rozgraniczeniu punktów granicznych na wskazanych działkach ewidencyjnych w zarządzie Nadleśnictwa Skrwilno.Część nr 2: ,,Wykonanie prac geodezyjnych na terenie powiatu lipnowskiego”
Zamówienie polega na pomiarze/wznowieniu/ustaleniu punktów granicznych lub rozgraniczeniu nieruchomości zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6b do niniejszej SWZ:
Zał. 6b dla części zamówienia nr 2 + mapy poglądowe dla działek z częściowym wznowieniem granic,
Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie dokumentacji niezbędnej do realizacji poszczególnych zadań we własnym zakresie i na swój koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 146650,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych polegających na: wznowieniu/ustaleniu/rozgraniczeniu punktów granicznych na wskazanych działkach ewidencyjnych w zarządzie Nadleśnictwa Skrwilno.Część nr 3: ,,Wykonanie prac geodezyjnych na terenie powiatu brodnickiego”
Zamówienie polega na pomiarze/wznowieniu/ustaleniu punktów granicznych lub rozgraniczeniu nieruchomości zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6c do niniejszej SWZ:
Zał. 6c dla części zamówienia nr 3 + mapy poglądowe dla działek z częściowym wznowieniem granic.
Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie dokumentacji niezbędnej do realizacji poszczególnych zadań we własnym zakresie i na swój koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 177750 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74833,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno-Kartograficzne ,,POMIAR" Zeznon Trzęsała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680235674
7.3.3) Ulica: Prymasa S. Wyszyńskiego 60/2
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
FHU POMIAR BIS s.c Zenon Trzęsała, Jerzy Trzęsała
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "POMIAR" ZENON TRZĘSAŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "POMIAR" ZENON TRZĘSAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178104 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjno-Kartograficzne ,,POMIAR" Zenon Trzęsała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680235674
7.3.3) Ulica: Prymasa S. Wyszyńskiego 60/2
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
F.H.U. POMIAR s.c. Zenon Trzęsała, Jerzy Trzęsała
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "POMIAR" ZENON TRZĘSAŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "POMIAR" ZENON TRZĘSAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234130,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjne Alicja Żmijewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711188756
7.3.3) Ulica: Skurpie 16
7.3.4) Miejscowość: Płośnica
7.3.5) Kod pocztowy: 13-206
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALICJA ŻMIJEWSKA - Usługi Geodezyjne
jakie przetargi wygrała firma
ALICJA ŻMIJEWSKA - Usługi Geodezyjne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI SKRWILNO
więcej: przetargi SKRWILNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej 103581B na terenie Gminy Nowy Dwór w powiecie sokólskim.
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku nr 9 w Białostockim Centrum Onkologii
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi, przyłączami, dokumentacją kosztorysową w Ząbkowice Śląskie (obręb Szklary).
- Remont budynków kuchni - etap I - w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację domu administratora przy dawnej cukrowni "Częstocice" (tzw. dyrektorówki) zlokalizowanego przy ul. Świętokrzyskiej 30 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu dróg Zielona Wieś - Nowa Karczma łączących drogi wojewódzkie nr 221 i nr 224 (2)
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.