Ogłoszenie z dnia 2024-11-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465955/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć
dla uczestników projektu „Rodzina, Rozwój - Przyszłość”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: W ŁĘCZYCY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472193677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 24 721 62 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcprleczyca@idsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprleczyca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97da725e-afd6-4731-9780-e0f3c3339f841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęćdla uczestników projektu „Rodzina, Rozwój - Przyszłość”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97da725e-afd6-4731-9780-e0f3c3339f84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00463730/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług dla uczestników projektu „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” dla powiatu łęczyckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach projektu pn. „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” współfinansowanego ze środków Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem", Działanie FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie korepetycji/zajęć w ramach projektu pn. „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” współfinansowanego ze środków Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem", Działanie FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny".2.2. Czas trwania zamówienia – do 31.05.2027 od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin.
2.3. Jedna godzina lekcyjna = 1 godzina zegarowa.
2.4. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach/zajęciach, są w wieku od 3 do 17 roku życia. Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.
2.5. Zamawiający wymaga:
- Dostosowanie programu nauczania dla każdego uczestnika przy uwzględnieniu poziomu wiedzy z danego przedmiotu.
- Zapewnienie kadry prowadzącej, posiadającej odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć tj. posiadającej wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie uprawniające do nauki danego przedmiotu co najmniej 1 rok. Kwalifikacje i umiejętności wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć.
Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
2.6. Prowadzenie korepetycji w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy ul. Jana Kilińskiego 4, 99-100 Łęczyca, opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia korepetycji poza siedzibą PCPR m.in. online, w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby PCPR, trudna sytuacja rodzinna. Korepetycję będą prowadzone od poniedziałku do niedzieli w godzinach ustalonych z rodzinami zastępczymi. Specjaliści będą pracować 9h tygodniowo.
2.7. Prowadzenie ewidencji godzin i dziennika zawierającego tematykę zajęć oraz listę obecności w ramach realizacji zamówienia.
2.8. Maksymalna liczba godzin dla poszczególnych CZĘŚCI:
Część I
- nauczyciela języka angielskiego - liczba godzin wsparcia zależna jest od bieżącego zapotrzebowania - max. 1296 godzin
2.9. Pozostałe zasady świadczenia usług:
1) Współpracy z pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
2) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
3) Pokrycie kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
4) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
5) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.5.5.) Wartość części: 73755,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie korepetycji/zajęć w ramach projektu pn. „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” współfinansowanego ze środków Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem", Działanie FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny".2.2. Czas trwania zamówienia – do 31.05.2027 od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin.
2.3. Jedna godzina lekcyjna = 1 godzina zegarowa.
2.4. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach/zajęciach, są w wieku od 3 do 17 roku życia. Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.
2.5. Zamawiający wymaga:
- Dostosowanie programu nauczania dla każdego uczestnika przy uwzględnieniu poziomu wiedzy z danego przedmiotu.
- Zapewnienie kadry prowadzącej, posiadającej odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć tj. posiadającej wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie uprawniające do nauki danego przedmiotu co najmniej 1 rok. Kwalifikacje i umiejętności wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć.
Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
2.6. Prowadzenie korepetycji w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy ul. Jana Kilińskiego 4, 99-100 Łęczyca, opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia korepetycji poza siedzibą PCPR m.in. online, w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby PCPR, trudna sytuacja rodzinna. Korepetycję będą prowadzone od poniedziałku do niedzieli w godzinach ustalonych z rodzinami zastępczymi. Specjaliści będą pracować 9h tygodniowo.
2.7. Prowadzenie ewidencji godzin i dziennika zawierającego tematykę zajęć oraz listę obecności w ramach realizacji zamówienia.
2.8. Maksymalna liczba godzin
Część II
- nauczyciel języka polskiego - liczba godzin wsparcia zależna jest od bieżącego zapotrzebowania - max. 1296 godzin
2.9. Pozostałe zasady świadczenia usług:
1) Współpracy z pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
2) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
3) Pokrycie kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
4) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
5) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.5.5.) Wartość części: 73755,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie korepetycji/zajęć w ramach projektu pn. „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” współfinansowanego ze środków Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem", Działanie FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny".2.2. Czas trwania zamówienia – do 31.05.2027 od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin.
2.3. Jedna godzina lekcyjna = 1 godzina zegarowa.
2.4. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach/zajęciach, są w wieku od 3 do 17 roku życia. Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.
2.5. Zamawiający wymaga:
- Dostosowanie programu nauczania dla każdego uczestnika przy uwzględnieniu poziomu wiedzy z danego przedmiotu.
- Zapewnienie kadry prowadzącej, posiadającej odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć tj. posiadającej wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie uprawniające do nauki danego przedmiotu co najmniej 1 rok. Kwalifikacje i umiejętności wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć.
Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
2.6. Prowadzenie korepetycji w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy ul. Jana Kilińskiego 4, 99-100 Łęczyca, opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia korepetycji poza siedzibą PCPR m.in. online, w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby PCPR, trudna sytuacja rodzinna. Korepetycję będą prowadzone od poniedziałku do niedzieli w godzinach ustalonych z rodzinami zastępczymi. Specjaliści będą pracować 9h tygodniowo.
2.7. Prowadzenie ewidencji godzin i dziennika zawierającego tematykę zajęć oraz listę obecności w ramach realizacji zamówienia.
2.8. Maksymalna liczba godzin dla poszczególnych CZĘŚCI:
Część III
- nauczyciel matematyki - liczba godzin wsparcia zależna jest od bieżącego zapotrzebowania - max. 1296 godzin
2.9. Pozostałe zasady świadczenia usług:
1) Współpracy z pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
2) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
3) Pokrycie kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
4) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
5) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.5.5.) Wartość części: 73755,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie korepetycji/zajęć w ramach projektu pn. „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” współfinansowanego ze środków Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem", Działanie FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny".2.2. Czas trwania zamówienia – do 31.05.2027 od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin.
2.3. Jedna godzina lekcyjna = 1 godzina zegarowa.
2.4. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach/zajęciach, są w wieku od 3 do 17 roku życia. Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.
2.5. Zamawiający wymaga:
- Dostosowanie programu nauczania dla każdego uczestnika przy uwzględnieniu poziomu wiedzy z danego przedmiotu.
- Zapewnienie kadry prowadzącej, posiadającej odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć tj. posiadającej wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie uprawniające do nauki danego przedmiotu co najmniej 1 rok. Kwalifikacje i umiejętności wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć.
Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
2.6. Prowadzenie zajęć w siedzibie Placówki Wsparcia Dziennego, ul. Przedrynek 8, 99-100 Łęczyca od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-19:00. Specjaliści będą pracować 9h tygodniowo.
2.7. Prowadzenie ewidencji godzin i dziennika zawierającego tematykę zajęć oraz listę obecności w ramach realizacji zamówienia.
2.8. Maksymalna liczba godzin dla :
Część IV
- specjalisty nauczania początkowego - liczba godzin wsparcia zależna jest od bieżącego zapotrzebowania - max. 1296 godzin
2.9. Pozostałe zasady świadczenia usług:
1) Współpracy z pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
2) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
3) Pokrycie kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
4) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
5) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.5.5.) Wartość części: 73755,36 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie korepetycji/zajęć w ramach projektu pn. „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” współfinansowanego ze środków Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem", Działanie FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny".2.2. Czas trwania zamówienia – do 31.05.2027 od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin.
2.3. Jedna godzina lekcyjna = 1 godzina zegarowa.
2.4. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach/zajęciach, są w wieku od 3 do 17 roku życia. Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.
2.5. Zamawiający wymaga:
- Dostosowanie programu nauczania dla każdego uczestnika przy uwzględnieniu poziomu wiedzy z danego przedmiotu.
- Zapewnienie kadry prowadzącej, posiadającej odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć tj. posiadającej wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie uprawniające do nauki danego przedmiotu co najmniej 1 rok. Kwalifikacje i umiejętności wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć.
Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
2.6. Prowadzenie zajęć w siedzibie Placówki Wsparcia Dziennego, ul. Przedrynek 8, 99-100 Łęczyca od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-19:00. Specjaliści będą pracować 9h tygodniowo.
2.7. Prowadzenie ewidencji godzin i dziennika zawierającego tematykę zajęć oraz listę obecności w ramach realizacji zamówienia.
2.8. Maksymalna liczba godzin dla poszczególnych CZĘŚCI:
Część V
- specjalisty prowadzący zajęcia rewalidacyjne - liczba godzin wsparcia zależna jest od bieżącego zapotrzebowania - max. 1296 godzin
2.9. Pozostałe zasady świadczenia usług:
1) Współpracy z pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
2) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
3) Pokrycie kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
4) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
5) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 73755,36 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie korepetycji/zajęć w ramach projektu pn. „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” współfinansowanego ze środków Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem", Działanie FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny".2.2. Czas trwania zamówienia – do 31.05.2027 od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin.
2.3. Jedna godzina lekcyjna = 1 godzina zegarowa.
2.4. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach/zajęciach, są w wieku od 3 do 17 roku życia. Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.
2.5. Zamawiający wymaga:
- Dostosowanie programu nauczania dla każdego uczestnika przy uwzględnieniu poziomu wiedzy z danego przedmiotu.
- Zapewnienie kadry prowadzącej, posiadającej odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć tj. posiadającej wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie uprawniające do nauki danego przedmiotu co najmniej 1 rok. Kwalifikacje i umiejętności wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć.
Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
2.6. Prowadzenie zajęć w siedzibie Placówki Wsparcia Dziennego, ul. Przedrynek 8, 99-100 Łęczyca od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-19:00. Specjaliści będą pracować 9h tygodniowo.
2.7. Prowadzenie ewidencji godzin i dziennika zawierającego tematykę zajęć oraz listę obecności w ramach realizacji zamówienia.
2.8. Maksymalna liczba godzin dla poszczególnych CZĘŚCI:
Część VI
- specjalista prowadzący terapię pedagogiczną - liczba godzin wsparcia zależna jest od bieżącego zapotrzebowania - max. 1296 godzin
2.9. Pozostałe zasady świadczenia usług:
1) Współpracy z pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
2) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
3) Pokrycie kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
4) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
5) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.5.5.) Wartość części: 73755,36 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie korepetycji/zajęć w ramach projektu pn. „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” współfinansowanego ze środków Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem", Działanie FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny".2.2. Czas trwania zamówienia – do 31.05.2027 od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin.
2.3. Jedna godzina lekcyjna = 1 godzina zegarowa.
2.4. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach/zajęciach, są w wieku od 3 do 17 roku życia. Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.
2.5. Zamawiający wymaga:
- Dostosowanie programu nauczania dla każdego uczestnika przy uwzględnieniu poziomu wiedzy z danego przedmiotu.
- Zapewnienie kadry prowadzącej, posiadającej odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć tj. posiadającej wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie uprawniające do nauki danego przedmiotu co najmniej 1 rok. Kwalifikacje i umiejętności wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć.
Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
2.6. Prowadzenie zajęć w siedzibie Placówki Wsparcia Dziennego, ul. Przedrynek 8, 99-100 Łęczyca od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-19:00. Specjaliści będą pracować 9h tygodniowo.
2.7. Prowadzenie ewidencji godzin i dziennika zawierającego tematykę zajęć oraz listę obecności w ramach realizacji zamówienia.
2.8. Maksymalna liczba godzin dla poszczególnych CZĘŚCI:
Część VII
- specjalista prowadzący zajęcia z literatury - liczba godzin wsparcia zależna jest od bieżącego zapotrzebowania - max. 1296 godzin
2.9. Pozostałe zasady świadczenia usług:
1) Współpracy z pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
2) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
3) Pokrycie kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
4) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
5) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 73755,36 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie korepetycji/zajęć w ramach projektu pn. „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” współfinansowanego ze środków Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem", Działanie FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny".2.2. Czas trwania zamówienia – do 31.05.2027 od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin.
2.3. Jedna godzina lekcyjna = 1 godzina zegarowa.
2.4. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach/zajęciach, są w wieku od 3 do 17 roku życia. Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.
2.5. Zamawiający wymaga:
- Dostosowanie programu nauczania dla każdego uczestnika przy uwzględnieniu poziomu wiedzy z danego przedmiotu.
- Zapewnienie kadry prowadzącej, posiadającej odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć tj. posiadającej wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz doświadczenie uprawniające do nauki danego przedmiotu co najmniej 1 rok. Kwalifikacje i umiejętności wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć.
Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
2.6. Prowadzenie zajęć w siedzibie Placówki Wsparcia Dziennego, ul. Przedrynek 8, 99-100 Łęczyca od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-19:00. Specjaliści będą pracować 9h tygodniowo.
2.7. Prowadzenie ewidencji godzin i dziennika zawierającego tematykę zajęć oraz listę obecności w ramach realizacji zamówienia.
2.8. Maksymalna liczba godzin dla poszczególnych CZĘŚCI:
Część VIII
- specjalisty prowadzący zajęcia humanistyczne - liczba godzin wsparcia zależna jest od bieżącego zapotrzebowania - max. 1296 godzin
2.9. Pozostałe zasady świadczenia usług:
1) Współpracy z pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
2) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
3) Pokrycie kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
4) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
5) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.5.5.) Wartość części: 73755,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Kurzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272605985
7.3.3) Ulica: Ozorkowskie Przedmieście 10 m 9
7.3.4) Miejscowość: Łęczyca
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Kurzyk - angielski - nauka i tłumaczenia
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Kurzyk - angielski - nauka i tłumaczenia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Ulińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752038606
7.3.3) Ulica: KWIATKÓWEK 14
7.3.4) Miejscowość: KWIATKÓWEK
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aldona Figura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161167884
7.3.3) Ulica: Leźnica Wielka – Osiedle 31/19
7.3.4) Miejscowość: Leźnica Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 95-043
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Kaczmarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752333110
7.3.3) Ulica: ul. Kutrzeby 28
7.3.4) Miejscowość: ŁĘCZYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Granosik Aneta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752162619
7.3.3) Ulica: Daszyna 5
7.3.4) Miejscowość: Daszyna
7.3.5) Kod pocztowy: 99-107
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255052,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Violetta Wieczorkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751055867
7.3.3) Ulica: ul. Belwederska 85/4
7.3.4) Miejscowość: ŁĘCZYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223171,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz | Kurzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272605985
7.3.3) Ulica: ul. Ozorkowskie Przedmieście 10 m 9
7.3.4) Miejscowość: ŁĘCZYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Kurzyk - angielski - nauka i tłumaczenia
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Kurzyk - angielski - nauka i tłumaczenia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223171,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aneta Pucek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751683931
7.3.3) Ulica: ul. M. Konopnickiej 4c/21
7.3.4) Miejscowość: ŁĘCZYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-31INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Powiatu Łęczyckiego"
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.