Ogłoszenie z dnia 2024-11-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00475841/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dla uczestników projektu „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” dla powiatu łęczyckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: W ŁĘCZYCY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472193677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 24 721 62 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcprleczyca@idsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprleczyca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2afadcfe-40ca-4975-a283-4442535449951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dla uczestników projektu „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” dla powiatu łęczyckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2afadcfe-40ca-4975-a283-444253544995
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00463730/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług dla uczestników projektu „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” dla powiatu łęczyckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Świadczenie usług dla uczestników projektu pn. „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” współfinansowanego ze środków Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem", Działanie FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny",2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475841
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 421459,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IPedagog.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia pedagogicznego oraz systemowej pracy z rodziną. Wsparcie adresowane jest do grupy docelowej projektu „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” stanowiące osoby sprawujące rodzinną pieczę zastępczą, ich partnerów, dzieci przebywające w pieczy zastępczej oraz osoby będące kandydatami do sprawowania rodzinnej pieczy zastępczej w liczbie 94
Miejsce realizacji zamówienia:
Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy (99-100 Łęczyca, ul. Jana Kilińskiego 4 ), opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia wsparcia poza siedzibą Centrum.in. w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby Centrum, trudna sytuacja rodzinna.
W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt.
Świadczenie usług będzie się odbywało od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 07.30 do 18.00 oraz za wyjątkiem dni innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach.
Zakres i czas usług pedagogicznych ustalany będzie na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczestnika projektu. Liczba godzin świadczonego wsparcia dla Uczestnika projektu zostanie ustalona indywidualnie.
Łącznie zaplanowano max. 1296 godzin wsparcia.
Liczba godzin wsparcia pedagogicznego zależna jest od bieżącego zapotrzebowania, zdiagnozowanego w toku pracy - max. 1296 godzin (wartość minimalna = 0).
Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.05.2027r. lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły.
Zasady świadczenia usług pedagogicznych:
W ramach świadczonych usług wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Świadczenia wsparcia pedagogicznego uczestnikom projektu - spotkań indywidualnych, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego) dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą, ich partnerów, dzieci przebywające w pieczy zastępczej oraz osób będących kandydatami do sprawowania rodzinnej pieczy zastępczej
2) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia spotkań.
3) Świadczenie wsparcia pedagogicznego zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
4) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, m.in. karty czasu pracy.
5) Prowadzenie spotkań w oparciu o zasady etyki obowiązujące pedagogów.
6) Współpracy z pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
7) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
8) Pokrycia kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
9) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
10) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
11) Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 126437,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PsychologPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz systemowej pracy z rodziną. Wsparcie adresowane jest do grupy docelowej projektu „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” stanowiące osoby sprawujące rodzinną pieczę zastępczą, ich partnerów, dzieci przebywające w rodzinnej pieczy zastępczej oraz osoby będące kandydatami do sprawowania rodzinnej pieczy zastępczej w liczbie 94.
Miejsce realizacji zamówienia:
Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy (99-100 Łęczyca, ul. Jana Kilińskiego 4 ), opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia wsparcia poza siedzibą Centrum m.in. w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby Centrum, trudna sytuacja rodzinna.
W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt.
Świadczenie usług będzie się odbywało od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 07.30 do 18.00, za wyjątkiem dni zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach.
Zakres i czas usług psychologicznych ustalany będzie na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczestnika projektu. Liczba godzin świadczonego wsparcia dla Uczestnika projektu zostanie ustalona indywidualnie.
Łącznie zaplanowano max. 1728 godzin wsparcia.
Liczba godzin wsparcia psychologicznego zależna jest od bieżącego zapotrzebowania, zdiagnozowanego w toku pracy - max. 1728 godzin (wartość minimalna = 0).
Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.05.2027r. lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły.
Zasady świadczenia usług psychologicznych:
W ramach świadczonych usług wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Świadczenia wsparcia psychologicznego uczestnikom projektu - spotkań indywidualnych, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego) dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą, ich partnerów, dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej oraz osób będących kandydatami do sprawowania rodzinnej pieczy zastępczej.
2) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia spotkań.
3) Świadczenie wsparcia psychologicznych zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
4) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, m.in. karty czasu pracy.
5) Prowadzenie spotkań w oparciu o zasady etyki obowiązujące psychologów.
6) Współpracy z pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
7) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
8) Pokrycia kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
9) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
10) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
11) Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 168583,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRAWNIKPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia prawniczego oraz systemowej pracy z rodziną. Wsparcie adresowane jest do grupy docelowej projektu „Rodzina, Rozwój - Przyszłość” stanowiące osoby sprawujące rodzinną pieczę zastępczą, ich partnerów, dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej oraz osoby będące kandydatami do sprawowania rodzinnej pieczy zastępczej w liczbie 94
Miejsce realizacji zamówienia:
Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy (99-100 Łęczyca, ul. Jana Kilińskiego 4) , opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia wsparcia poza siedzibą Centrum m.in. w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby Centrum, trudna sytuacja rodzinna.
W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt.
Świadczenie usług będzie się odbywało od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 07.30 do 18.00, za wyjątkiem dni innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach.
Zakres i czas usług prawniczych ustalany będzie na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczestnika projektu. Liczba godzin świadczonego wsparcia dla Uczestnika projektu zostanie ustalona indywidualnie.
Łącznie zaplanowano max. 1296 godzin wsparcia.
Liczba godzin wsparcia prawniczego zależna jest od bieżącego zapotrzebowania, zdiagnozowanego w toku pracy - max. 1296 godzin (wartość minimalna = 0).
Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.05.2027r. lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły.
Zasady świadczenia usług prawniczych:
W ramach świadczonych usług wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Świadczenia wsparcia prawnego uczestnikom projektu - spotkań indywidualnych, zarówno w formie stacjonarnej, mobilnej, jak i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego) dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą, ich partnerów, oraz osób będących kandydatami do sprawowania rodzinnej pieczy zastępczej
2) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia spotkań.
3) Świadczenie wsparcia prawniczego zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
4) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, m.in. karty czasu pracy.
5) Prowadzenie spotkań w oparciu o zasady etyki obowiązujące prawników.
6) Współpracy z pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
7) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
8) Pokrycia kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
9) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
10) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
11) Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 126437,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Diagnozy psychologiczne rodzin zastępczych oraz dzieci przebywających w pieczy zastępczej1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi diagnozy psychologicznej psychologiczne rodzin zastępczych oraz dzieci przebywających w pieczy zastępczej
2. Zakłada się, że w trakcie trwania zamówienia - max 44 diagnozy (dorośli) oraz max. 50 diagnoz (dzieci).
3. Konieczność dokonywania diagnoz osób zgłaszających swoją kandydaturę do podjęcia funkcji rodziców zastępczych wynika z zapisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej art.42 ust.1pkt.5b.Diagnoza kandydatów do pełnienia funkcji rodzica lub rodziców zastępczych na tym etapie dotyczy spenetrowania obszaru motywacji i predyspozycji w tym kierunku. Kandydaci są diagnozowani na podstawie wskazania ich przez sąd. Diagnoza przebiega w oparciu o standardowe testy psychologiczne i służy ocenie zaangażowania w pomoc i wsparcie dla dzieci będących w kryzysie, ustaleniu repertuaru kompetencji wychowawczych oraz predyspozycji osobowościowych sprzyjających i optymalizujących proces wychowania. Sytuacja kandydatów na rodziców zastępczych wymaga także zaobserwowania relacji w rodzinie, zachowań dominujących, zabezpieczenia poczucia bezpieczeństwa jej członków, poprawność wzajemnych relacji. Diagnoza dotycząca predyspozycji rodziców zastępczych jest systematycznie powtarzana w odstępie 2 lata w oparciu o zapis ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej art.46 ust.1.Konieczność takich działań uzasadnia dynamika relacji w rodzinach zastępczych co wiążę się z systematycznym monitoringiem poprawności funkcjonowania rodzin. Ponadto na początku funkcjonowania rodzin konieczne jest dokonanie oceny sytuacji dzieci umieszczonych w rodzinach w rodzinach celem oceny ich adaptacji, umiejętności odnalezienia się.
4. Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.05.2027r. lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły.
5. Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy (99-100 Łęczyca, ul. Jana Kilińskiego 4 ), opcjonalnie występuje możliwość prowadzenia wsparcia poza siedzibą Centrum m.in. w miejscu zamieszkania, przebywania lub nauki uczestnika projektu, jeśli wynika to z obiektywnych przesłanek występujących po stronie uczestnika projektu tj. m.in. wykluczenie komunikacyjne, permanentna choroba uniemożliwiająca dotarcie uczestnika do siedziby Centrum, trudna sytuacja rodzinna.
W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt. Świadczenie usług będzie się odbywało od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00, za wyjątkiem dni zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach.
6. Zamawiający z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 560 ze zm.) nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS). Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurująca w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 r. poz.1939 ze zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 13252,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244944,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA KORNAT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752426780
7.3.3) Ulica: KWIATKÓWEK 25
7.3.4) Miejscowość: KWIATKÓWEK
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Rozwoju Osobistego i Interpersonalnego "Progres" Anna Kornat
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240192,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Centrum Kształcenia w Kutnie Ośrodek Kształcenia Zawodowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251374
7.3.3) Ulica: Bitwy nad Bzurą 1
7.3.4) Miejscowość: ŁĘCZYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W WARSZAWIE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W WARSZAWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116,640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116,640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Adwokacka Anna Kowalkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311727110
7.3.3) Ulica: ul. Żwirki 1c lok. 7
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 90-448
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116,640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19646,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Centrum Kształcenia w Kutnie Ośrodek Kształcenia Zawodowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251374
7.3.3) Ulica: Bitwy nad Bzurą 1
7.3.4) Miejscowość: ŁECZYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W WARSZAWIE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W WARSZAWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-05-31INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Likwidacja barier transportowych - zakup samochodu zwanego mikrobusem, służący do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych w Łęczycy"
- Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie
- "Doposażenie pracowni zajęć praktycznych CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców"
- Świadczenie usług dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "JA-TY-MY" dla powiatu łęczyckiego: Usługa transportowa
- "Remont nawierzchni dróg powiatowych numer: 2528E w miejscowości Konarzew, 2519E na odcinku Łętków - Sługi, 2500E na odcinku Sobótka Stara - Sobótka Nowa"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki medycznej (medycyna pracy oraz pakiety dodatkowe) dla Pracowników Instytutu Energetyki - Państwowego Instytutu Badawczego i Członków ich Rodzin
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
- Zatrudnienie 2 Wychowawców do Klubu dla Dzieci i Młodzieży oraz zatrudnienie dwóch Edukatorów Profilaktyki do Zespołu Profilaktyki w Ś C Z P dla Dzieci i Młodzieży.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.