Ogłoszenie z dnia 2024-11-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00506202/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dla uczestników projektu „Centrum Usług Środowiskowych „JA-TY-MY” dla powiatu łęczyckiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: W ŁĘCZYCY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472193677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 24 721 62 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcprleczyca@idsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprleczyca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3a55db4-46e0-484c-8cb9-451f659bc10f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dla uczestników projektu „Centrum Usług Środowiskowych „JA-TY-MY” dla powiatu łęczyckiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3a55db4-46e0-484c-8cb9-451f659bc10f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00463730/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych „JA-TY-MY” dla powiatu łęczyckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Świadczenie usług dla uczestników projektu pn. „Centrum Usług Środowiskowych „JA-TY-MY” dla powiatu łęczyckiego” współfinansowanego ze środków Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem", Działanie FELD.07.09 „Usługi społeczne i zdrowotne”.,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506202
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 639588,04
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 204876,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IPedagog.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia pedagogicznego (terapia pedagogoiczna) oraz systemowej pracy z osobami potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu zamieszkujących teren powiatu łęczyckiego, które z powodu choroby, wieku lub niepełnosprawności potrzebują wsparcia w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych. Wsparcie adresowane jest do grupy docelowej projektu „Centrum Usług Środowiskowych „JA-TY-MY” dla powiatu łęczyckiego” tj. osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu zamieszkujących teren powiatu łęczyckiego, które z powodu choroby, wieku lub niepełnosprawności potrzebują wsparcia w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych w liczbie 72
Miejsce realizacji zamówienia:
Działania nakierowane będą na świadczenie usług w warunkach domowych i środowisku naturalnym lub zdalnie. W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt.
Świadczenie usług będzie się odbywało od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8:00 do 19.00 oraz za wyjątkiem dni innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach.
Zakres i czas usług pedagogicznych ustalany będzie na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczestnika projektu. Liczba godzin świadczonego wsparcia dla Uczestnika projektu zostanie ustalona indywidualnie.
Łącznie zaplanowano max. 1050 godzin wsparcia.
Liczba godzin wsparcia pedagogicznego zależna jest od bieżącego zapotrzebowania, zdiagnozowanego w toku pracy - max. 1050 godzin (wartość minimalna = 0).
Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2026r. lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły.
Zasady świadczenia usług pedagogicznych:
W ramach świadczonych usług wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Świadczenia wsparcia pedagogicznego uczestnikom projektu - spotkań indywidualnych w warunkach domowych i środowisku naturalnym oraz w formie zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego) dla osób potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu zamieszkujących teren powiatu łęczyckiego, które z powodu choroby, wieku lub niepełnosprawności potrzebują wsparcia w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych.
2) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia spotkań.
3) Świadczenie wsparcia pedagogicznego osobom dorosłym.
4) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, m.in. karty czasu pracy.
5) Prowadzenie spotkań w oparciu o zasady etyki obowiązujące pedagogów.
6) Współpracy z pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
7) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
8) Pokrycia kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
9) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
10) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 102438 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IIPsycholog
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia psychologicznego (psychoedukacja) oraz systemowej pracy z osobami potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu zamieszkujących teren powiatu łęczyckiego, które z powodu choroby, wieku lub niepełnosprawności potrzebują wsparcia w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych. Wsparcie adresowane jest do grupy docelowej projektu „Centrum Usług Środowiskowych „JA-TY-MY” dla powiatu łęczyckiego” tj. osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu zamieszkujących teren powiatu łęczyckiego, które z powodu choroby, wieku lub niepełnosprawności potrzebują wsparcia w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych w liczbie 72
Miejsce realizacji zamówienia:
Działania nakierowane będą na świadczenie usług w warunkach domowych i środowisku naturalnym lub zdalnie. W takim przypadku sposób udzielenia wsparcia będzie konsultowany na linii uczestnik projektu-koordynator projektu - specjalista. Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi na własny koszt.
Świadczenie usług będzie się odbywało od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8:00 do 19.00 oraz za wyjątkiem dni innych uprzednio zgłoszonych przez Zamawiającego przerw w realizowanych usługach.
Zakres i czas usług psychologicznych ustalany będzie na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczestnika projektu. Liczba godzin świadczonego wsparcia dla Uczestnika projektu zostanie ustalona indywidualnie.
Łącznie zaplanowano max.1050 godzin wsparcia.
Liczba godzin wsparcia psychologicznego zależna jest od bieżącego zapotrzebowania, zdiagnozowanego w toku pracy - max. 1050 godzin (wartość minimalna = 0).
Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2026r. lub do wyczerpania przewidzianej zamówieniem liczby godzin. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły.
Zasady świadczenia usług psychologicznych:
W ramach świadczonych usług wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Świadczenia wsparcia psychologicznego uczestnikom projektu - spotkań indywidualnych w warunkach domowych i środowisku naturalnym oraz w formie zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego) dla osób potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu zamieszkujących teren powiatu łęczyckiego, które z powodu choroby, wieku lub niepełnosprawności potrzebują wsparcia w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych.
2) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia spotkań.
3) Świadczenie wsparcia psychologicznych osobom dorosłym.
4) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, m.in. karty czasu pracy.
5) Prowadzenie spotkań w oparciu o zasady etyki obowiązujące psychologów.
6) Współpracy z pracownikami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęczycy w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań.
7) Świadczenia usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora projektu.
8) Pokrycia kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
9) Realizowanie zamówienia w sposób zapewniający ochronę poufności i bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
10) Wykonawca nie będzie mógł jednocześnie świadczyć odpłatnie usług dla uczestników projektu w zakresie i terminie objętym umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 102438,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA KORNAT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752426780
7.3.3) Ulica: KWIATKÓWEK 25
7.3.4) Miejscowość: KWIATKÓWEK
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Rozwoju Osobistego i Interpersonalnego "Progres" Anna Kornat
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JULIANNA MIELCZAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 96113001425
7.3.3) Ulica: UL. NORWIDA 2
7.3.4) Miejscowość: ŁĘCZYCA
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "WYKONYWANIE BADAŃ LABORATORYJNYCH U PODWYKONAWCY NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
- Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie
- "Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 312325 i 312326 w miejscowości Prusinowice
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnego szkolenia pn. Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno
- Świadczenie usługi szkoleniowej z zakresu komunikacji wewnętrznej i współpracy w zespole.
- Prowadzenie zajęć sportowych dla dzieci w ramach projektu pn. Transgraniczny program na rzecz zdrowego stylu życia u najmłodszych-"Zdrowy Przedszkolak w Zdrowej Gminie"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU OSÓB ŚWIADCZĄCYCH WSPARCIE NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY ZAMIESZKUJĄCYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO ORAZ ZAPEWNIENIU SAL NA POTRZEBY REALIZACJI WW. WSPARĆ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.