Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00506289/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00514211/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 2 samochodów dla Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 2 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ DO OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH NR 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380517823
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jaktorowska 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-202
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 22 671 77 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpow2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zpow2.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c865286a-23c8-4255-9dcf-aa2b46c1f0f51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 2 samochodów dla Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 2 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c865286a-23c8-4255-9dcf-aa2b46c1f0f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007420/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa 2 samochodów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506289
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 431358,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Zakup i dostawa samochodu osobowego / Kombi MPV:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu o napędzie elektrycznym z min. 8 miejscami siedzącymi, rok produkcji 2023-2024, o cechach pojazdu:
a) fabrycznie nowy, technicznie sprawny;
b) spełniający definicję pojazdu elektrycznego wskazaną w art. 2 pkt 12) ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1289 z późn. zm.);
c) spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polski przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia
20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy;
d) mającego homologację w rozumieniu ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz.U. z 2023 r. poz. 919 z późn. zm.).
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd wraz z kompletem dokumentów, w tym: karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (m.in. wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu) niezbędne do rejestracji na terenie RP;
3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć samochód z zamontowanymi do osi pojazdów felgami oraz oponami (komplet felg i opon).
4. Pozostałe wymagania zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 223918,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Zakup i dostawa samochodu osobowego / Kombi MPV:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu o napędzie elektrycznym z min. 9 miejscami siedzącymi , rok produkcji 2023-2024, o cechach pojazdu:
a) fabrycznie nowy, technicznie sprawny;
b) spełniający definicję pojazdu elektrycznego wskazaną w art. 2 pkt 12) ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1289 z późn. zm.);
c) spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polski przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia
20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy;
d) mającego homologację w rozumieniu ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz.U. z 2023 r. poz. 919 z późn. zm.).
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd wraz z kompletem dokumentów, w tym: karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (m.in. wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu) niezbędne do rejestracji na terenie RP;
3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć samochód z zamontowanymi do osi pojazdów felgami oraz oponami (komplet felg i opon).
4. Pozostałe wymagania zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 207440,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294678,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284007,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOBIESŁAW ZASADA AUTOMATIVE SP. Z O.O. SP.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121131458
7.3.3) Ulica: Ul. ARMII KRAJOWEJ 19
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 30-150
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOBIESŁAW ZASADA AUTOMOTIVE SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SOBIESŁAW ZASADA AUTOMOTIVE SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284007,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone do upływu terminu składania ofert dot. Części II podlegają odrzuceniu. Do upływu terminu składania ofert została złożona 1 oferta: AUTO IDEA SP. Z O.O., REGON: 050822482, NIP: 5422575613, UL. NARODOWYCH SIŁ ZBROJNYCH 9, 15-690 BIAŁYSTOK. Zamawiający w rozdziale X ust. 1 SWZ wskazał, że ofertę należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ oraz, że do oferty Wykonawca załącza opis wyposażenia samochodu.
Z uwagi na ww. wymaganie w treści załącznika nr 3 – Formularz oferty (w zakresie oświadczeń woli Wykonawcy dotyczących poszczególnych części zamówienia) zawarto oświadczenie następującej treści „Wyposażenie – załącznik do formularza oferty.”
Ww. Wykonawca zamiast opisu wyposażenia samochodu dołączył do oferty Opis przedmiotu zamówienia sporządzony przez Zamawiającego.
Z uwagi na powyższe treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W związku z brakiem załączenia wraz z ofertą opisu wyposażenia samochodu, Zamawiający odrzucił ofertę ww. Wykonawcy na podstawie 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Dotyczy unieważnienia postępowania
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Z uwagi na fakt, że w postępowaniu została złożona jedna oferta, która podlega odrzuceniu z przyczyn opisanych powyżej, Zamawiający unieważnił Część II postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333343,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333343,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony dla ZDP w Kozienicach wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg
- Dostawa samochodu osobowo-ciężarowego.
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z punktem ładowania
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony oraz samochodu osobowego
- Dostawa dwóch pojazdów elektrycznych
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.