eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa 2 samochodów dla Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 2 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 2 samochodów dla Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 2 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ DO OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH NR 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380517823

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jaktorowska 6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-202

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 22 671 77 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpow2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zpow2.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c865286a-23c8-4255-9dcf-aa2b46c1f0f5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 2 samochodów dla Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 2 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c865286a-23c8-4255-9dcf-aa2b46c1f0f5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007420/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa 2 samochodów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506289

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 431358,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Zakup i dostawa samochodu osobowego / Kombi MPV:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu o napędzie elektrycznym z min. 8 miejscami siedzącymi, rok produkcji 2023-2024, o cechach pojazdu:
a) fabrycznie nowy, technicznie sprawny;
b) spełniający definicję pojazdu elektrycznego wskazaną w art. 2 pkt 12) ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1289 z późn. zm.);
c) spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polski przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia
20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy;
d) mającego homologację w rozumieniu ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz.U. z 2023 r. poz. 919 z późn. zm.).
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd wraz z kompletem dokumentów, w tym: karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (m.in. wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu) niezbędne do rejestracji na terenie RP;
3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć samochód z zamontowanymi do osi pojazdów felgami oraz oponami (komplet felg i opon).
4. Pozostałe wymagania zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144900-7 - Pojazdy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 223918,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Zakup i dostawa samochodu osobowego / Kombi MPV:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu o napędzie elektrycznym z min. 9 miejscami siedzącymi , rok produkcji 2023-2024, o cechach pojazdu:
a) fabrycznie nowy, technicznie sprawny;
b) spełniający definicję pojazdu elektrycznego wskazaną w art. 2 pkt 12) ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1289 z późn. zm.);
c) spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polski przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia
20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy;
d) mającego homologację w rozumieniu ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz.U. z 2023 r. poz. 919 z późn. zm.).
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd wraz z kompletem dokumentów, w tym: karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (m.in. wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu) niezbędne do rejestracji na terenie RP;
3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć samochód z zamontowanymi do osi pojazdów felgami oraz oponami (komplet felg i opon).
4. Pozostałe wymagania zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144900-7 - Pojazdy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 207440,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239999,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294678,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284007,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOBIESŁAW ZASADA AUTOMATIVE SP. Z O.O. SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121131458

7.3.3) Ulica: Ul. ARMII KRAJOWEJ 19

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 30-150

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284007,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone do upływu terminu składania ofert dot. Części II podlegają odrzuceniu. Do upływu terminu składania ofert została złożona 1 oferta: AUTO IDEA SP. Z O.O., REGON: 050822482, NIP: 5422575613, UL. NARODOWYCH SIŁ ZBROJNYCH 9, 15-690 BIAŁYSTOK. Zamawiający w rozdziale X ust. 1 SWZ wskazał, że ofertę należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ oraz, że do oferty Wykonawca załącza opis wyposażenia samochodu.

Z uwagi na ww. wymaganie w treści załącznika nr 3 – Formularz oferty (w zakresie oświadczeń woli Wykonawcy dotyczących poszczególnych części zamówienia) zawarto oświadczenie następującej treści „Wyposażenie – załącznik do formularza oferty.”

Ww. Wykonawca zamiast opisu wyposażenia samochodu dołączył do oferty Opis przedmiotu zamówienia sporządzony przez Zamawiającego.

Z uwagi na powyższe treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

W związku z brakiem załączenia wraz z ofertą opisu wyposażenia samochodu, Zamawiający odrzucił ofertę ww. Wykonawcy na podstawie 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Dotyczy unieważnienia postępowania

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Z uwagi na fakt, że w postępowaniu została złożona jedna oferta, która podlega odrzuceniu z przyczyn opisanych powyżej, Zamawiający unieważnił Część II postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333343,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333343,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.