Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00526187/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DZ/0270/ZP-20/2024 Dostawa artykułów spożywczych w podziale na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000026867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 12-14
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@git.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://git.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/git1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZ/0270/ZP-20/2024 Dostawa artykułów spożywczych w podziale na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85a609f6-be8b-4d78-9cad-e75f018e5bcc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526187
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ/0270/ZP-20/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Gliwice – ul. Karola Miarki 12-14Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy;
załącznik nr 4 do SWZ - formularz cenowy dla części nr 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 109446,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Gliwice – ul. Bł. Czesława 16-18Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy;
załącznik nr 4 do SWZ - formularz cenowy dla części nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 172932,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Sosnowiec – ul. Moniuszki 29Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
załącznik nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy;
załącznik nr 4 do SWZ - formularz cenowy dla części nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 49929,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89232,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89232,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89232,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLUGEL Angelika Uchańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992656913
7.3.4) Miejscowość: Długołęka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Angelika Uchańska PHU "BLUGEL"
jakie przetargi wygrała firma
Angelika Uchańska PHU "BLUGEL"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89232,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Wykonawcy P.H.U. BLUGEL Angelika Uchańska ul. Wrocławska 33D (Hala F), 55-095 Długołęka została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp, tj.: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu” Wykonawca P.H.U. BLUGEL Angelika Uchańska złożył ofertę do przedmiotowego postępowania, jednak w zakresie części 2 nie wypełnił wszystkich pozycji z formularza cenowego, do czego był zobligowany zapisami w SWZ w rozdziale IX. 1 pkt 3 tj.: Formularz cenowy (odpowiednio do danej części, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ) podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika. Wykonawca w formularzu oferty musi podać wszystkie wymagane dane, w tym cenę. Brak podania wymaganych danych lub brak załączenia do oferty podpisanego formularza, będzie
skutkowało odrzuceniem oferty.” Wykonawca w złożonej ofercie w zakresie części 2 nie wypełnił pozycji 16, tj.: „Kawa w ziarnach espresso łagodna - czarna, pakowana próżniowo. Skład: mieszanka Arabici i Robusty.”
W związku z powyższym, nie można w żaden sposób poprawić pozycji 16, przez co nie da się określić łącznej wartości oferty w zakresie części 2, ponieważ nie wszystkie pozycje zostały wycenione, dlatego też oferta Wykonawcy P.H.U. BLUGEL Angelika Uchańska zostaje odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 10.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33947,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33947,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33947,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLUGEL Angelika Uchańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992656913
7.3.4) Miejscowość: Długołęka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33947,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa budynków przy ul. Orląt Śląskich na potrzeby placówek opiekuńczo-wychowawczych - dokumentacja projektowa
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej separatorów komórkowych Spectra Optia prod. Terumo BCT dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- Przetarg na usługi pocztowe na rok 2025/2026
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Służby Ruchu Lotniczego oraz Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - kierownictwo.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu 10.23 pt. "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawy różnych produktów spożywczych na potrzeby działu żywienia w Domu Pomocy Społecznej Pod Sosnami w Pułtusku z podziałem na 5 zadań
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.