Og³oszenie z dnia 2024-11-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZP.U.MP.24.2024 Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” robót remontowych dachu budynku Szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej przy ul. Koszykowej 79
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (+48 22) 234 76 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.plochocka@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.U.MP.24.2024 Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” robót remontowych dachu budynku Szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej przy ul. Koszykowej 79
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b804079b-0fc2-4f19-a55f-fcf58e784d49
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00588111
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00025337/44/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.76 Wykonanie robót remontowych dachu budynku Szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej przy ul. Koszykowej 79
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/10115153.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Opisano w Tomie I pkt 12 SWZ. Sposób komunikacji: 1. Postêpowanie prowadzone
jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1011515. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny
sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniecie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, komunikacjê za po¶rednictwem poczty
elektronicznej tylko w sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu, awarii Platformy. Adres poczty
elektronicznej wskazany zosta³ w pkt 1 TOMU I SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Opisano w Tomie I pkt 12 SWZ.
Sposób komunikacji:
1. Wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania
czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3;
7) Oznaczenia czasu odbioru danych przez Platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wi±¿±cy, zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania
ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem wskazanym w pkt. 12.8. niniejszego TOMU SWZ.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, zmiany i wycofania oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym
postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla
Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4. W procesie sk³adania oferty, w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na Platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny
Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Opisano w Tomie I pkt 22 SWZ. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.U.MP.24.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” robót remontowych dachu budynku Szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej przy ul. Koszykowej 79.
2. Szczegó³owo przedmiot zamówienia opisany zosta³ w Tomie III SWZ, a warunki jego realizacji w Tomie II SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Okre¶lono w Tomie I pkt 5.5 SWZ.
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegaj±cych na powtórzeniu robót podobnych w szczególno¶ci wykonaniu robót remontowych dachu budynku szko³y Biznesu Politechniki Warszawskiej przy ul. Koszykowej 79 w Warszawie o przewidywanej wstêpnej warto¶ci szacunkowej 82 500,00 z³ netto, na warunkach umownych zbli¿onych do obowi±zuj±cych w niniejszym postêpowaniu, w przypadku gdy wykonanie tych robót bêdzie uzasadnione i mo¿liwe w ramach posiadanych ¶rodków
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Okre¶lono w Tomie I pkt 19 SIWZ. KRYTERIA WYBORU I SPOSÓB OCENY OFERT ORAZ
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja pracy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Okre¶lono w Tomie I pkt 8 SWZ. WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± minimalne warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca musi byæ podmiotem prawnym, prowadz±cym dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± we w³asnym imieniu;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na warto¶æ sumy gwarancyjnej nie mniejszej ni¿ 180 000,00 z³;
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ 3 zamówienia finansowo i rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego postêpowania,
- jako zadania porównywalne finansowo Zamawiaj±cy kwalifikowa³ bêdzie wykonanie 3 zamówieñ polegaj±cych na wykonaniu robót budowlanych, o ³±cznej warto¶ci powy¿ej 400 000,00 z³, w tym jednego z nich o warto¶ci równej lub wiêkszej ni¿ 200 000 z³, (³±cznie z podatkiem VAT)
- jako zadania porównywalne rodzajowo, tj. pod wzglêdem technicznym Zamawiaj±cy kwalifikowa³ bêdzie wykonanie 3 zamówieñ polegaj±cych na remoncie, budowie, przebudowie lub rozbudowie czynnego obiektu u¿yteczno¶ci publicznej lub zamieszkania zbiorowego w tym co najmniej jednego w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków maj±cego w swoim zakresie wykonanie remontu dachu .
Zamawiaj±cy rozumie te 3 zamówienia jako 3 odrêbne zadania budowlane dotycz±ce 3 ró¿nych przedmiotów zamówienia.
W niniejszym postêpowaniu stosuje siê definicjê budynku u¿yteczno¶ci publicznej i zamieszkania zbiorowego okre¶lon± w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 27 pa¼dziernika 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie;
b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu powierzenia podanych w tabeli funkcji:
aa)
Projektant w bran¿y architektonicznej - 5 lat (60 miesiêcy) na stanowisku projektanta, uprawnienia do projektowania bez
ograniczeñ w specjalno¶ci architektonicznej, bb) Projektant w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej - 3 lata (36 miesiêcy) na
stanowisku projektanta, uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, cc)
Projektant instalacji elektrycznych - 3 lata (36 miesiêcy) na stanowisku projektanta, uprawnienia do projektowania bez
ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, dd)
Kierownik budowy - 5 lat (60 miesiêcy) na stanowisku kierownika budowy, uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w zakresie wystarczaj±cym do wykonania zadania zgodnie z ustaw± Prawo budowlane, tj. bez ograniczeñ w
specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej i w tym czasie oraz w ramach pe³nionej funkcji co najmniej
18 miesiêczny udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru, zgodnie
z art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ee) Kierownik robót elektrycznych - 3
lata (36 miesiêcy) na stanowisku kierownika budowy
lub kierownika robót, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wystarczaj±cym do wykonania zadania
zgodnie z Ustaw± Prawo Budowlane, tj. bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ
elektrycznych i elektroenergetycznych.
Osobami, którym powierzone bêd± funkcje wymienione w powy¿szej tabeli, mog± byæ obywatele pañstw Europejskiego
Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z
regulaminem postêpowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z pañstw
Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej.
Ocena spe³nienia powy¿szych warunków zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Okre¶lono w Tomie I pkt
10.2 SWZ. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
oraz braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest z³o¿yæ w terminie wskazanym
przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 5 dni aktualne na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê,
ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty
czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Okre¶lono w Tomie I pkt 10.2 SWZ. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona w celu wykazania spe³nienia warunków
udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest z³o¿yæ
w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 5 dni aktualne na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki
dowodowe:
2) w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego w pkt 8.1.2) niniejszego
TOMU SWZ;
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y
wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ
tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych musi potwierdzaæ spe³nianie warunku, o którym mowa
w pkt 8.1.3) a) niniejszego TOMU SWZ;
c) Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, wykaz, o którym mowa w lit. b), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio
uczestniczy³;
c) Warto¶ci w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku
posiadania zdolno¶ci technicznej i zawodowej bêd± przeliczone wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego
obowi±zuj±cego na dzieñ zakoñczenia realizacji wykazanych robót budowlanych;
d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób, które bêd±
uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia musi zawieraæ dane na temat kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia wskazanych osób
potwierdzaj±ce spe³nienie warunku, o którym mowa w pkt 8.1.3) b) niniejszego TOMU SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Okre¶lono w Tomie I pkt 14 SWZ.14.1. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.
14.2. Ofertê stanowi wype³niony Formularz „Oferta” oraz nastêpuj±ce dokumenty:
14.2.1. Wype³niony i podpisany Formularz cenowy – Tabela warto¶ci elementów scalonych;
14.2.2. podpisany dokument „Organizacja pracy ” – zwi±zany z ocen± kryterium pkt. 19.3. niniejszego TOMU;
14.2.3. niez³o¿enie wraz z ofert± dokumentów wskazanych w pkt 14.2.1.-14.2.2. niniejszego TOMU SWZ skutkowaæ bêdzie
odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
14.3. Wraz z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
14.3.1. o¶wiadczenie wymagane w pkt 10.1 niniejszego Tomu SWZ;
14.3.2. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu
wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
14.3.3. pe³nomocnictwo do podpisania oferty wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz
z ofert±, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów za³±czonych do oferty;
14.3.4. pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo.
Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania
Wykonawców w postêpowaniu
i zawarcia umowy;
14.3.5. orygina³ gwarancji, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz;
14.3.6. (je¿eli dotyczy) - Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - wzór o¶wiadczenia stanowi formularz 1.2
14.3.7. (je¿eli dotyczy) – O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o spe³nianiu warunków
w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – wzór o¶wiadczenia stanowi formularz 1.2.1;
14.3.8. (je¿eli dotyczy) – O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia - wzór
o¶wiadczenia stanowi formularz 1.3.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Okre¶lono w Tomie I pkt 16 SWZ. WYMAGANIA DOTYCZ¡CE WADIUM I ZABEZPIECZENIA NALE¯YTEGO WYKONANIAUMOWY
16.1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 2500,00 z³
16.2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach
wymienionych w art. 97 ust 7 ustawy Pzp.
16.3. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³
gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
16.4. Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy musi wp³yn±æ na rachunek bankowy Banku PEKAO
S.A. IV Oddzia³ Warszawa nr 81124010531111000005005664
(w tytule przelewu nale¿y wpisaæ s³owo „wadium” i numer referencyjny postêpowania) do up³ywu terminu wyznaczonego na
sk³adanie ofert, tj. przed up³ywem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin sk³adania ofert.
16.5. Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy
w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej podanej w ofercie w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 450 ust. 1 ustawy
Pzp
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Okre¶lono w Tomie I pkt 9 SWZ.WSPÓLNE POTWIERDZENIE SPE£NIANIA WARUNKÓW
9.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia („konsorcjum”).
9.2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art.
118-123 ustawy Pzp („podmiot trzeci”).
9.3. ¯aden z cz³onków konsorcjum oraz ¿aden z podmiotów trzecich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu.
9.4. Spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu cz³onkowie konsorcjum oraz Wykonawca wraz podmiotami trzecimi
wykazuj± ³±cznie, przy czym nie dopuszcza siê sumowania wiedzy i do¶wiadczenia dwóch podmiotów w sytuacji, gdy dane
zamówienie jest niepodzielne.
9.5. W przypadku konsorcjum oraz podmiotów trzecich Zamawiaj±cy wymaga wype³nienia
na formularzu 1.3 o¶wiadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni
Wykonawcy i/lub podmioty trzecie.
9.6. W przypadku podmiotów trzecich Zamawiaj±cy wymaga za³±czania zobowi±zania, o którym mowa w art. 118 ust. 4
ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Okre¶lono w II Tomie SWZ. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY (PPU) § 22 Zmiany Umowy.1. Poza sytuacjami przewidzianymi w pozosta³ych paragrafach Umowy dokonanie zmiany postanowieñ Umowy jest mo¿liwe, je¿eli zachodz± okoliczno¶ci okre¶lone w ogólnie obowi±zuj±cych przepisach, w tym zw³aszcza mo¿e nast±piæ w przypadkach i na warunkach okre¶lonych art. 455 ustawy Pzp.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany Umowy w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci, z uwzglêdnieniem wskazanych warunków jej wprowadzenia:
1) w przypadku pojawienia siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci wykonywanych Robót – poprzez zastosowanie tych materia³ów lub urz±dzeñ ze skutkiem zmniejszenia kosztów lub uzyskania lepszej jako¶ci Robót, z zastrze¿eniem, ¿e zmiany te nie mog± prowadziæ do podwy¿szenia wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 13 ust. 1, ani wyd³u¿enia jakiegokolwiek terminu wskazanego w § 11 ust. 1 i 2. Zmiana mo¿e dotyczyæ jedynie u¿ywanych przez Wykonawcê materia³ów lub urz±dzeñ;
2) w przypadku pojawienia siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów wykonywanych robót jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy – poprzez zastosowanie tej technologii ze skutkiem skrócenia czasu realizacji lub zmniejszenia kosztów, z zastrze¿eniem, ¿e zmiany te nie mog± prowadziæ do podwy¿szenia wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 13 ust. 1;
3) w przypadku konieczno¶ci wykonania dodatkowych us³ug lub robót budowlanych, w warunkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;
4) je¿eli po zawarciu Umowy nast±pi zmiana przepisów prawa lub wprowadzone zostan± nowe przepisy prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê Przedmiotu Umowy lub ¶wiadczenia Stron Umowy, chyba ¿e powy¿sze przepisy by³y nale¿ycie og³oszone przed dniem podpisania Umowy, a tak¿e gdy nast±pi zmiana decyzji administracyjnych wydanych w zwi±zku z realizacj± Przedmiotu Umowy, powoduj±ca konieczno¶æ zmiany, modyfikacji lub odstêpstwa w odniesieniu do jako¶ci, ilo¶ci lub zakresu Przedmiotu Umowy, o ile zmiana decyzji nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
5) Zamawiaj±cy uprawniony jest do rezygnacji z czê¶ci zakresu robót o których mowa w § 15, powierzanych Wykonawcy, których ³±czna warto¶æ nie przekroczy 10% wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust. 1 (roboty zaniechane), przekazuj±c Wykonawcy pisemne zawiadomienie ze wskazaniem dok³adnego zakresu robót zaniechanych;
6) zmiany o których mowa w pkt. 5 stosuje siê w przypadku gdy staj± siê korzystne dla Zamawiaj±cego z punktu widzenia ekonomiczno – finansowego, obni¿aj±c koszty realizacji Przedmiotu Umowy, przy czym zmiana taka powi±zana musi byæ z obni¿eniem wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 13 ust. 1.
3. Strona wnioskuj±ca o zmianê Umowy wystêpuje do drugiej Strony z pisemnym wnioskiem o zmianê Umowy zawieraj±cym zakres zmiany wraz z uzasadnieniem oraz informacj± co do wp³ywu na warunki realizacji Umowy. Druga strona w terminie 14 dni pisemnie ustosunkowuje siê do wniosku o zmianê Umowy.
4. Strona wnioskuj±ca o zmianê Umowy jest zobowi±zana do dostarczenia wraz z wnioskiem o zmianê Umowy wszelkich innych dokumentów wymaganych Umow±, w tym propozycji rozliczenia, informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany Umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê zmiany.
5. Wykonawca nie wprowadzi ¿adnych zmian w Przedmiocie Umowy, zanim nie uzyska uprzednio akceptacji Zamawiaj±cego oraz zanim nie zostanie podpisany stosowny aneks do Umowy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
6. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia Umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Stron w drodze aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Zgodnie z pkt 17.1 Tomu I SWZ: Wykonawca sk³ada ofertê poprzez Platformê w postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego oznaczonym t± sam± nazw± zawieraj±c± równie¿ numer referencyjny za po¶rednictwem Formularza sk³adania oferty dostêpnego pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1011515
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-02 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-31
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Szczegó³owo przedmiot zamówienia opisany zosta³ w Tomie III SWZ, a warunki jego realizacji w Tomie II SWZ.2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób zatrudnionych na stanowiskach robotniczych
wykonuj±cych nastêpuj±ce prace: roboty budowlane, roboty instalacyjne elektryczne, Zatrudnienie weryfikowane bêdzie
zgodnie z zapisami warunków realizacji zamówienia opisanych w Tomie II SWZ
3. Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia by³ realizowany w terminie: 8 miesiêcy od dnia zawarcia umowy w tym
dokumentacja projektowa wraz ze zg³oszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych w terminie 4 miesiêcy od dnia
zawarcia umowy.
4. Dodatkowo Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci, o których mowa w art. 7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na
Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
5. Zamawiaj±cy warunkuje z³o¿enie oferty po uprzednim odbyciu wizji lokalnej.
Wymaga siê, aby Wykonawca przeprowadzi³ obowi±zkow± wizjê lokaln± z udzia³em Zamawiaj±cego przysz³ego terenu robót
celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków zwi±zanych z wykonaniem prac bêd±cych przedmiotem zamówienia.
Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Zamawiaj±cy wyznacza dwa terminy wizji lokalnej w Budynku Szko³y Biznesu. Dok³adny adres i terminy podane w pkt. 8.2 Tomu I SWZ.
Dodatkowo ka¿dy z Wykonawców mo¿e zg³osiæ Zamawiaj±cemu chêæ dokonania wizji lokalnej, najpó¼niej na jeden dzieñ
przed terminem wizji mailem lub telefonicznie, je¶li nie mo¿e on uczestniczyæ w wizji w terminach wyznaczonych przez
Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy w trakcie wizji sporz±dzi protokó³ z wizji który stanowi Formularz nr 3. Ka¿dy z przedstawicieli Wykonawców,
którzy wziêli udzia³ w wizji ma obowi±zek podpisaæ protokó³. Brak podpisu ze wskazaniem nazwy wykonawcy bêd±
traktowane jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkowaæ bêd± odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp. W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wystarczaj±cym bêdzie udzia³ jednego z
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wizja lokalna s³u¿y tylko i wy³±cznie do sprawdzenia i
oceny faktycznej przysz³ego terenu robót. Zadawanie pytañ odbywa siê tylko i wy³±cznie w sposób wskazany w SWZ TOM I
pkt 12.2.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Us³uga organizacji ¶wiadczeñ z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wy³onieniu ekspertów/ekspertek do Zespo³u do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podzia³em na 6 Czê¶ci
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych (benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomo¶ci (KZN) na okres 12 miesiêcy
- Przygotowywanie i dowo¿enie we wskazane miejsce gor±cych zestawów obiadowych klientom O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dzia³aj±cego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynno¶ci administracyjno - biurowych w zakresie windykacji nale¿no¶ci
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawno¶ci o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa ¿³obka w miejscowo¶ci Brze¼no gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wroc³awiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowos±deckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- Budowa boiska pi³karskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu Lwóweckiego przy ul. Ptasiej 3 we Lwówku ¦l±skim"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.