Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518137/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 - Ogrodowskiego 7/6 i 1/9, Zad. 2 - Ogrodowskiego 3/5 i 3/12
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: dzp@zgm.rybnik.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55d6e016-9bc3-4214-a8a8-9fc2adacb3a81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 - Ogrodowskiego 7/6 i 1/9, Zad. 2 - Ogrodowskiego 3/5 i 3/122.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55d6e016-9bc3-4214-a8a8-9fc2adacb3a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002276/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 - Ogrodowskiego 7/6 i 1/9, Zad. 2 - Ogrodowskiego 3/5 i 3/12
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518137
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0040.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 901097,81 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166410,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zasobu mieszkaniowego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania:Zadanie nr 1: Lokal mieszkalny przy ul. Ogrodowskiego 7/6 i 1/9,
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe:
a) demontaż starych posadzek,
b) odbicie tynków wewnętrznych,
c) rozebranie oblicowania ścian z płytek ceramicznych,
d) zerwanie starych tapet i kasetonów,
e) demontaż listew przypodłogowych i przysufitowych,
f) demontaż armatury sanitarnej,
g) demontaż stolarki drzwiowej,
h) demontaż osprzętu instalacji elektrycznej,
i) demontaż opraw oświetleniowych,
j) demontaż instalacji sanitarnej,
2) roboty posadzkowe i okładzinowe:
a) skucie nierówności betonu na ścianach i podłogach,
b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w łazience,
c) wykonanie wylewek samopoziomujących,
d) wykonanie posadzki z płytek,
e) licowanie ścian płytkami ceramicznymi (łazienka, kuchnia),
f) wykonanie posadzki z wykładzin PVC rolowanych,
3) roboty tynkarskie (ściany i sufity) - wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych,
4) roboty malarskie:
a) przecieranie istniejących tynków,
b) przygotowanie podłoża pod malowanie,
c) wykonanie gładzi gipsowych
d) malowanie ścian i sufitów,
5) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej:
a) obsadzenie podokienników PCV,
b) dostawa i montaż drzwi,
c) oznakowanie drzwi wejściowych numerem lokalu oraz wymiana zamka w skrzynce na listy,
6) prace wykończeniowe (wyposażenie):
a) montaż kratek wentylacyjnych,
b) biały montaż,
7) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) instalacja wodociągowa i kanalizacyjna:
a) wykonanie instalacji wodociągowej,
b) wykonanie instalacji kanalizacyjnej,
c) próba szczelności instalacji,
2) instalacja elektryczna:
a) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego,
b) montaż tablicy mieszkaniowej TM,
c) pomiary elektryczne,
3) instalacja gazowa:
a) demontaż i ponowny montaż kuchni gazowej,
b) próba szczelności instalacji gazowej,
4) instalacja centralnego ogrzewania:
a) demontaż i ponowny montaż grzejników,
b) próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania,
5) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 94686,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zasobu mieszkaniowego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania:Zadanie nr 2: Lokal mieszkalny przy ul. Ogrodowskiego 3/5 i 3/12
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe:
a) demontaż starych posadzek,
b) odbicie tynków wewnętrznych,
c) rozebranie oblicowania ścian i posadzek z płytek ceramicznych,
d) demontaż listew przypodłogowych i przysufitowych,
e) zerwanie starych tapet,
f) demontaż stolarki drzwiowej,
g) demontaż armatury sanitarnej,
h) demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej,
i) demontaż osprzętu instalacji elektrycznej,
j) demontaż opraw oświetleniowych,
2) roboty posadzkowe i okładzinowe:
a) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w łazience,
b) wykonanie posadzki z płytek ceramicznych w łazience,
c) licowanie ścian płytkami ceramicznymi (łazienka, kuchnia),
d) wykonanie posadzki z wykładzin PVC rolowanych,
3) roboty tynkarskie (ściany i sufity) - wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych,
4) roboty malarskie:
a) przecieranie istniejących tynków,
b) przygotowanie podłoża pod malowanie,
c) wykonanie gładzi gipsowych,
d) malowanie ścian i sufitów,
5) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej:
a) obsadzenie podokienników PCV,
b) dostawa i montaż drzwi,
c) oznakowanie drzwi wejściowych numerem lokalu oraz wymiana zamka w skrzynce na listy,
6) prace wykończeniowe (wyposażenie):
a) montaż kratek wentylacyjnych,
b) biały montaż,
7) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) instalacja wodociągowa i kanalizacyjna:
a) wykonanie instalacji wodociągowej,
b) wykonanie instalacji kanalizacyjnej,
c) próba szczelności instalacji,
2) instalacja elektryczna:
a) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego,
b) montaż tablicy mieszkaniowej TM,
c) pomiary elektryczne,
3) instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody:
a) demontaż i ponowny montaż grzejników,
b) próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania,
4) instalacja gazowa:
a) demontaż i ponowny montaż kuchni gazowej,
b) próba szczelności instalacji gazowej,
5) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 71723,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89988,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101928,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89988,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGO Spółka Cywilna Zbigniew Goraus Grzegorz Oślizło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381811246
7.3.3) Ulica: Rozwojowa 5
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-338
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARGO Spółka Cywilna Zbigniew Goraus, Grzegorz Oślizło
jakie przetargi wygrała firma
MARGO Spółka Cywilna Zbigniew Goraus, Grzegorz Oślizło
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89988,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68164,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77097,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68164,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGO Spółka Cywilna Zbigniew Goraus Grzegorz Oślizło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381811246
7.3.3) Ulica: Rozwojowa 5
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-338
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARGO Spółka Cywilna Zbigniew Goraus, Grzegorz Oślizło
jakie przetargi wygrała firma
MARGO Spółka Cywilna Zbigniew Goraus, Grzegorz Oślizło
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68164,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi (segregowanymi i niesegregowanymi) - powstającymi na terenie SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku
- Dostawa podzespołów komputerowych dla Polskiej Grupy Górniczej SA Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji w 2025 roku - grupy asortymentowe 302-10,302-11 z podziałem na zadania.
- Realizacja usług gospodarczych na wybranych obiektach sportowych zarządzanych przez MOSiR Rybnik
- Odbiór odpadów
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie odwodnienia wraz z montażem urządzeń odwadniających i regulacją rowów w pasach drogowych
- Renowacja kaplicy pw. Matki Bożej Różańcowej przy ul. Kupieckiej w Rybniku.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.