Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493057/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00515050/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-25
- 2024/BZP 00526725/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe i konserwatorskie przy zabytkowym budynku pełniącym funkcję oświatową zlokalizowanym w miejscowości Łobżenica, gmina Łobżenica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łobżenica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791201
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Łobżenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672868100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lobzenica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe i konserwatorskie przy zabytkowym budynku pełniącym funkcję oświatową zlokalizowanym w miejscowości Łobżenica, gmina Łobżenica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c3269d4-b700-484f-8b27-e3824c774267
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051440/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Prace remontowe i konserwatorskie przy zabytkowym budynku pełniącym funkcję oświatową zlokalizowanym w miejscowości Łobżenica, gmina Łobżenica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZI-ZP.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych (część 1)nad realizacją zadania pn. „Prace remontowe i konserwatorskie przy zabytkowym budynku pełniącym funkcję oświatową zlokalizowanym w miejscowości Łobżenica, gmina Łobżenica” (w zakresie szkoły podstawowej w Łobżenicy (budynek przy ul. Sikorskiego)). Inwestycja realizowana będzie na działce nr 610 zlokalizowanej przy ul. Sikorskiego 3 w miejscowości Łobżenica. Roboty budowlane polegają na pracach remontowych budynku Szkoły Podstawowej im. Komisji Edukacji Narodowej w Łobżenicy w zakresie prac zewnętrznych. Zadanie inwestycyjne ma na celu wsparcie ważnego przedsięwzięcia jakim są pilne prace ratujące zabytkowy obiekt, który stanowi obecnie budynek szkolny. W ramach realizacji przedsięwzięcia zakłada się rozpoczęcie realizacji prac - przeprowadzenie koniecznych i pilnych prac remontowych i konserwatorskich dotyczących elewacji zewnętrznej. Obiekt ma bardzo dużą wartość historyczno-artystyczną nie tylko dla mieszkańców Łobżenicy, ale i całej gminy. Zlokalizowany jest w centralnej części miasta – obok kościoła. Celem zwiększenia jego atrakcyjności i funkcjonalności wymaga jednak przeprowadzenie pilnych prac remontowych i konserwatorskich z zachowaniem formy i szczegółów architektonicznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
4.5.5.) Wartość części: 597070,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad realizacją zadania pod nazwą „Prace remontowe i konserwatorskie przy zabytkowym budynku pełniącym funkcję oświatową zlokalizowanym w miejscowości Łobżenica, gmina Łobżenica” zgodnie z SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 19404,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491495,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491495,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491495,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRINGO SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7662006442
7.3.3) Ulica: LIPOWA 29A
7.3.4) Miejscowość: WĄGROWIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 62-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491495,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37761,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37761,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37761,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECJALISTYCZNE BIURO INWESTYCYJNO-INŻYNIERSKIE PROSTA -PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551120200
7.3.3) Ulica: KIELECKA 37
7.3.4) Miejscowość: PIOTRKOWICE, CHMIELNIK
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37761,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.