Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00402479/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00428351/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00436702/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Lubartowie współfinansowanej z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umlubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79eee5c9-33a3-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Lubartowie współfinansowanej z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79eee5c9-33a3-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057311/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa i rozbudowa sieci wodociągowo – kanalizacyjnej w Lubartowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402479
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9733585,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą „Budowa i rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Lubartowie”.2) W ramach 1 części zamówienia przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji obejmującej budowę sieci wodociągowej w ulicy Wschodniej w Lubartowie.
3) Zamówienie swoim zakresem obejmuje:
1. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej, obejmującej:
a. Opracowania map do celów projektowych,
b. Opracowania koncepcji przebiegu tras projektowanych sieci i uzgodnienie ich z Zamawiającym,
c. Uzyskania zgód właścicieli nieruchomości na umieszczenie urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba,
d. Uzyskania opinii, warunków technicznych, uzgodnień, ekspertyz i decyzji niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę z opracowaniem niezbędnych wniosków do uzyskania w/w dokumentów i pokryciem ich kosztów,
e. Opracowania projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie zgodnym z zatwierdzonymi koncepcjami w wymaganych branżach,
f. Opracowania wniosku wraz z załącznikami i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę na realizację inwestycji objętych przedmiotem zamówienia
g. Opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
h. Przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego.
i. Pełnienia nadzoru autorskiego.
2. W zakresie wykonania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a. Przejęcia od Zamawiającego placu budowy.
b. Wykonania wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej
i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę.
c. Wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń.
d. Zapewnienia zatrudnienia kierownika budowy.
e. Zapewnienia i prowadzenia stałej obsługi geodezyjnej.
f. Prowadzenia dokumentacji budowy.
g. Wykonania niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
h. Zagospodarowania przyległego terenu, urządzenie zieleni.
i. Przeprowadzenia wymaganych prób i badań.
j. Opracowania dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
k. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
l. Przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
m. Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/skuteczne zgłoszenie zakończenia budowy.
4) Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do IDW-SWZ, tj.: Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), wypisie i wyrysie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów, warunkach technicznych wydanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Lubartowie.
6) Inwestycja realizowana będzie w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy nr Edycja8/2023/6578/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 457437,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą „Budowa i rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Lubartowie”.2) W ramach 2 części zamówienia przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji obejmującej budowę sieci wodociągowej w ulicy Królów Polskich w Lubartowie.
3) Zamówienie swoim zakresem obejmuje:
1. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej, obejmującej:
a. Opracowania map do celów projektowych,
b. Opracowania koncepcji przebiegu tras projektowanych sieci i uzgodnienie ich z Zamawiającym,
c. Uzyskania zgód właścicieli nieruchomości na umieszczenie urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba,
d. Uzyskania opinii, warunków technicznych, uzgodnień, ekspertyz i decyzji niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę z opracowaniem niezbędnych wniosków do uzyskania w/w dokumentów i pokryciem ich kosztów,
e. Opracowania projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie zgodnym z zatwierdzonymi koncepcjami w wymaganych branżach,
f. Opracowania wniosku wraz z załącznikami i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę na realizację inwestycji objętych przedmiotem zamówienia
g. Opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
h. Przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego.
i. Pełnienia nadzoru autorskiego.
2. W zakresie wykonania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a. Przejęcia od Zamawiającego placu budowy.
b. Wykonania wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej
i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę.
c. Wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń.
d. Zapewnienia zatrudnienia kierownika budowy.
e. Zapewnienia i prowadzenia stałej obsługi geodezyjnej.
f. Prowadzenia dokumentacji budowy.
g. Wykonania niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
h. Zagospodarowania przyległego terenu, urządzenie zieleni.
i. Przeprowadzenia wymaganych prób i badań.
j. Opracowania dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
k. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
l. Przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
m. Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/skuteczne zgłoszenie zakończenia budowy.
4) Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do IDW-SWZ, tj.: Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), wypisie i wyrysie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów, warunkach technicznych wydanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Lubartowie.
6) Inwestycja realizowana będzie w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy nr Edycja8/2023/6578/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 689828,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą „Budowa i rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Lubartowie”.2) W ramach 3 części zamówienia przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji obejmującej − budowę sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w ulicy Szafirowej
w Lubartowie.
3) Zamówienie swoim zakresem obejmuje:
1. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej, obejmującej:
a. Opracowania map do celów projektowych,
b. Opracowania koncepcji przebiegu tras projektowanych sieci i uzgodnienie ich z Zamawiającym,
c. Uzyskania zgód właścicieli nieruchomości na umieszczenie urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba,
d. Uzyskania opinii, warunków technicznych, uzgodnień, ekspertyz i decyzji niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę z opracowaniem niezbędnych wniosków do uzyskania w/w dokumentów i pokryciem ich kosztów,
e. Opracowania projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie zgodnym z zatwierdzonymi koncepcjami w wymaganych branżach,
f. Opracowania wniosku wraz z załącznikami i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę na realizację inwestycji objętych przedmiotem zamówienia
g. Opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
h. Przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego.
i. Pełnienia nadzoru autorskiego.
2. W zakresie wykonania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a. Przejęcia od Zamawiającego placu budowy.
b. Wykonania wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej
i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę.
c. Wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń.
d. Zapewnienia zatrudnienia kierownika budowy.
e. Zapewnienia i prowadzenia stałej obsługi geodezyjnej.
f. Prowadzenia dokumentacji budowy.
g. Wykonania niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
h. Zagospodarowania przyległego terenu, urządzenie zieleni.
i. Przeprowadzenia wymaganych prób i badań.
j. Opracowania dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
k. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
l. Przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
m. Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/skuteczne zgłoszenie zakończenia budowy.
4) Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do IDW-SWZ, tj.: Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), wypisie i wyrysie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów, warunkach technicznych wydanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Lubartowie.
6) Inwestycja realizowana będzie w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy nr Edycja8/2023/6578/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 870452,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą „Budowa i rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Lubartowie”.2) W ramach 4 części zamówienia przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji obejmującej budowę sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w ulicy Piaskowej w Lubartowie,
3) Zamówienie swoim zakresem obejmuje:
1. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej, obejmującej:
a. Opracowania map do celów projektowych,
b. Opracowania koncepcji przebiegu tras projektowanych sieci i uzgodnienie ich z Zamawiającym,
c. Uzyskania zgód właścicieli nieruchomości na umieszczenie urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba,
d. Uzyskania opinii, warunków technicznych, uzgodnień, ekspertyz i decyzji niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę z opracowaniem niezbędnych wniosków do uzyskania w/w dokumentów i pokryciem ich kosztów,
e. Opracowania projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie zgodnym z zatwierdzonymi koncepcjami w wymaganych branżach,
f. Opracowania wniosku wraz z załącznikami i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę na realizację inwestycji objętych przedmiotem zamówienia
g. Opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
h. Przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego.
i. Pełnienia nadzoru autorskiego.
2. W zakresie wykonania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a. Przejęcia od Zamawiającego placu budowy.
b. Wykonania wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej
i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę.
c. Wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń.
d. Zapewnienia zatrudnienia kierownika budowy.
e. Zapewnienia i prowadzenia stałej obsługi geodezyjnej.
f. Prowadzenia dokumentacji budowy.
g. Wykonania niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
h. Zagospodarowania przyległego terenu, urządzenie zieleni.
i. Przeprowadzenia wymaganych prób i badań.
j. Opracowania dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
k. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
l. Przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
m. Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/skuteczne zgłoszenie zakończenia budowy.
4) Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do IDW-SWZ, tj.: Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), wypisie i wyrysie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów, warunkach technicznych wydanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Lubartowie.
6) Inwestycja realizowana będzie w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy nr Edycja8/2023/6578/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 928415,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą „Budowa i rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Lubartowie”.2) W ramach 5 części zamówienia przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji obejmującej budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Lipowej w Lubartowie.
3) Zamówienie swoim zakresem obejmuje:
1. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej, obejmującej:
a. Opracowania map do celów projektowych,
b. Opracowania koncepcji przebiegu tras projektowanych sieci i uzgodnienie ich z Zamawiającym,
c. Uzyskania zgód właścicieli nieruchomości na umieszczenie urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba,
d. Uzyskania opinii, warunków technicznych, uzgodnień, ekspertyz i decyzji niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę z opracowaniem niezbędnych wniosków do uzyskania w/w dokumentów i pokryciem ich kosztów,
e. Opracowania projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie zgodnym z zatwierdzonymi koncepcjami w wymaganych branżach,
f. Opracowania wniosku wraz z załącznikami i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę na realizację inwestycji objętych przedmiotem zamówienia
g. Opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
h. Przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego.
i. Pełnienia nadzoru autorskiego.
2. W zakresie wykonania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a. Przejęcia od Zamawiającego placu budowy.
b. Wykonania wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej
i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę.
c. Wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń.
d. Zapewnienia zatrudnienia kierownika budowy.
e. Zapewnienia i prowadzenia stałej obsługi geodezyjnej.
f. Prowadzenia dokumentacji budowy.
g. Wykonania niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
h. Zagospodarowania przyległego terenu, urządzenie zieleni.
i. Przeprowadzenia wymaganych prób i badań.
j. Opracowania dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
k. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
l. Przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
m. Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/skuteczne zgłoszenie zakończenia budowy.
4) Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do IDW-SWZ, tj.: Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), wypisie i wyrysie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów, warunkach technicznych wydanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Lubartowie.
6) Inwestycja realizowana będzie w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy nr Edycja8/2023/6578/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 971127,04 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą „Budowa i rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Lubartowie”.2) W ramach 6 części zamówienia przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji obejmującej budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Rubinowej w Lubartowie.
3) Zamówienie swoim zakresem obejmuje:
1. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej, obejmującej:
a. Opracowania map do celów projektowych,
b. Opracowania koncepcji przebiegu tras projektowanych sieci i uzgodnienie ich z Zamawiającym,
c. Uzyskania zgód właścicieli nieruchomości na umieszczenie urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba,
d. Uzyskania opinii, warunków technicznych, uzgodnień, ekspertyz i decyzji niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę z opracowaniem niezbędnych wniosków do uzyskania w/w dokumentów i pokryciem ich kosztów,
e. Opracowania projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie zgodnym z zatwierdzonymi koncepcjami w wymaganych branżach,
f. Opracowania wniosku wraz z załącznikami i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę na realizację inwestycji objętych przedmiotem zamówienia
g. Opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
h. Przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego.
i. Pełnienia nadzoru autorskiego.
2. W zakresie wykonania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a. Przejęcia od Zamawiającego placu budowy.
b. Wykonania wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej
i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę.
c. Wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń.
d. Zapewnienia zatrudnienia kierownika budowy.
e. Zapewnienia i prowadzenia stałej obsługi geodezyjnej.
f. Prowadzenia dokumentacji budowy.
g. Wykonania niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
h. Zagospodarowania przyległego terenu, urządzenie zieleni.
i. Przeprowadzenia wymaganych prób i badań.
j. Opracowania dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
k. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
l. Przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
m. Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/skuteczne zgłoszenie zakończenia budowy.
4) Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do IDW-SWZ, tj.: Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), wypisie i wyrysie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów, warunkach technicznych wydanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Lubartowie.
6) Inwestycja realizowana będzie w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy nr Edycja8/2023/6578/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 177867,98 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą „Budowa i rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Lubartowie”.2) W ramach 7 części zamówienia przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji obejmującej budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Turkusowej w Lubartowie.
3) Zamówienie swoim zakresem obejmuje:
1. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej, obejmującej:
a. Opracowania map do celów projektowych,
b. Opracowania koncepcji przebiegu tras projektowanych sieci i uzgodnienie ich z Zamawiającym,
c. Uzyskania zgód właścicieli nieruchomości na umieszczenie urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba,
d. Uzyskania opinii, warunków technicznych, uzgodnień, ekspertyz i decyzji niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę z opracowaniem niezbędnych wniosków do uzyskania w/w dokumentów i pokryciem ich kosztów,
e. Opracowania projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie zgodnym z zatwierdzonymi koncepcjami w wymaganych branżach,
f. Opracowania wniosku wraz z załącznikami i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę na realizację inwestycji objętych przedmiotem zamówienia
g. Opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
h. Przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego.
i. Pełnienia nadzoru autorskiego.
2. W zakresie wykonania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a. Przejęcia od Zamawiającego placu budowy.
b. Wykonania wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej
i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę.
c. Wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń.
d. Zapewnienia zatrudnienia kierownika budowy.
e. Zapewnienia i prowadzenia stałej obsługi geodezyjnej.
f. Prowadzenia dokumentacji budowy.
g. Wykonania niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
h. Zagospodarowania przyległego terenu, urządzenie zieleni.
i. Przeprowadzenia wymaganych prób i badań.
j. Opracowania dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
k. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
l. Przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
m. Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/skuteczne zgłoszenie zakończenia budowy.
4) Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do IDW-SWZ, tj.: Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), wypisie i wyrysie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów, warunkach technicznych wydanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Lubartowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 167043,38 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą „Budowa i rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Lubartowie”.2) Dla części nr 8 mającej za przedmiot budowę sieci kanalizacyjnej w ulicach: Zygmunta II Augusta i Stefana Batorego w Lubartowie zamówienie swoim zakresem obejmuje między innymi:
1. Wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę.
2. Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń.
3. Zapewnienie kierownika budowy.
4. Zapewnienie i prowadzenie stałej obsługi geodezyjnej.
5. Prowadzenie dokumentacji budowy.
6. Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
7. Zagospodarowanie przyległego terenu, urządzenie zieleni.
8. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań.
9. Opracowanie dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
10. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
11. Przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do IDW-SWZ, tj. w dokumentacji projektowej (projekcie budowlano – wykonawczym), przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), informacji BIOZ, dokumentacji geotechnicznej, zgłoszeniu budowy lub robót niewymagających pozwolenia na budowę.
4) Inwestycja realizowana będzie w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy nr Edycja8/2023/6578/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 127492,72 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą „Budowa i rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Lubartowie”.2) Dla części nr 9 mającej za przedmiot zaprojektowanie i budowę opomiarowania sieci wodociągowej w Lubartowie
w sposób umożliwiający zdalny odczyt parametrów sieci realizowanej w formule zaprojektuj i wybuduj, zamówienie swoim zakresem obejmuje:
1. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej, obejmującej:
a. Opracowania map do celów projektowych,
b. opracowanie koncepcji przebiegu tras projektowanych sieci i uzgodnienie ich z Zamawiającym,
c. Uzyskania zgód właścicieli nieruchomości na umieszczenie urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba,
d. Uzyskania opinii, warunków technicznych, uzgodnień, ekspertyz i decyzji niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę z opracowaniem niezbędnych wniosków do uzyskania w/w dokumentów i pokryciem ich kosztów,
e. Opracowania projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie zgodnym z zatwierdzonymi koncepcjami w wymaganych branżach,
f. Opracowania wniosku wraz z załącznikami i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę na realizację inwestycji objętych przedmiotem zamówienia
g. Opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
h. Przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego.
i. Pełnienia nadzoru autorskiego.
2. W zakresie wykonania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a. Przejęcia od Zamawiającego placu budowy.
b. Wykonania wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej
i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę.
c. Wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń.
d. Zapewnienia zatrudnienia kierownika budowy.
e. Zapewnienia i prowadzenia stałej obsługi geodezyjnej.
f. Prowadzenia dokumentacji budowy.
g. Wykonania niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
h. Zagospodarowania przyległego terenu, urządzenie zieleni.
i. Przeprowadzenia wymaganych prób i badań.
j. Opracowania dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
k. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
l. Przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
m. Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/skuteczne zgłoszenie zakończenia budowy.
2) Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SWZ, tj.: Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), wypisie i wyrysie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów, warunkach technicznych wydanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Lubartowie.
4) Inwestycja realizowana będzie w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy nr Edycja8/2023/6578/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 2993920 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą „Budowa i rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Lubartowie”.2) Dla części nr 10 mającej za przedmiot realizację bezwykopowej renowacji sieci kanalizacji sanitarnej w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj, zamówienie swoim zakresem obejmuje:
1. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej, obejmującej:
a. Opracowania map do celów projektowych,
b. opracowania koncepcji przebiegu tras projektowanych sieci i uzgodnienie ich z Zamawiającym,
c. Uzyskania zgód właścicieli nieruchomości na umieszczenie urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba,
d. Uzyskania opinii, warunków technicznych, uzgodnień, ekspertyz i decyzji niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę z opracowaniem niezbędnych wniosków do uzyskania w/w dokumentów i pokryciem ich kosztów,
e. Opracowania projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie zgodnym
z zatwierdzonymi koncepcjami w wymaganych branżach,
f. Opracowania wniosku wraz z załącznikami i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę na realizację inwestycji objętych przedmiotem zamówienia
g. Opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
h. Przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego.
i. Pełnienia nadzoru autorskiego.
2. W zakresie wykonania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a. Przejęcia od Zamawiającego placu budowy.
b. Wykonania wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej
i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę.
c. Wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń.
d. Zapewnienia zatrudnienia kierownika budowy.
e. Zapewnienia i prowadzenia stałej obsługi geodezyjnej.
f. Prowadzenia dokumentacji budowy.
g. Wykonania niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
h. Zagospodarowania przyległego terenu, urządzenie zieleni.
i. Przeprowadzenia wymaganych prób i badań.
j. Opracowania dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
k. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
l. Przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
m. Uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/skuteczne zgłoszenie zakończenia budowy.
2) Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SWZ, tj.: Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), wypisie i wyrysie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów, warunkach technicznych wydanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Lubartowie.
4) Inwestycja realizowana będzie w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy nr Edycja8/2023/6578/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 1200000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie swoim zakresem obejmuje dostawę koparki kołowej obrotowej. Koparka kołowa obrotowa musi być fabrycznie nowa, rok produkcji 2023 lub 2024, kompletna, wolna od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych, technicznych oraz prawnych), wyposażona we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowana do określonej przez producenta minimalnej ilości paliwa, spełniająca wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1a do SWZ/ zał. nr 4 do projektu umowy). Koparka musi być przystosowana i dopuszczona do poruszania się po drogach publicznych.2) Wykonawca musi zagwarantować okres gwarancji, wynoszący min. 12 miesięcy z limitem 1000 mtg, licząc od daty spisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Ponadto Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym na zasadach i terminach określonych w umowie i Karcie Gwarancyjnej.
3) Inwestycja realizowana będzie w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy nr Edycja8/2023/6578/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 650000 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Dla części nr 12 zamówienie swoim zakresem obejmuje dostawę pojazdu asenizacyjnego - samochodu specjalistycznego o dopuszczalnej masie całkowitej 18000 kg z urządzeniem hakowym do załadunku i przewozu kontenerów oraz zabudowy asenizacyjnej, spełniający wymagania opisane w Opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1a do SWZ/zał. nr 4 do projektu umowy).2) Wykonawca musi zagwarantować okres gwarancji, wynoszący min. 24 m-ce na podwozie i urządzenie hakowe oraz zabudowę asenizacyjną (zbiornik cylindryczny), licząc od daty spisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Ponadto Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym na zasadach i terminach określonych w umowie i Karcie Gwarancyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144410-5 - Szambiarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
4.5.5.) Wartość części: 500000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285032,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341844,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521376029
7.3.3) Ulica: ul. Staszica 7/7
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-010
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa materiałów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341844,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 524722,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 551805,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521376029
7.3.3) Ulica: ul. Staszica 7/7
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-010
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa materiałów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 551805,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 821109,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1092240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 917363,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521376029
7.3.3) Ulica: ul. Staszica 7/7
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-010
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa materiałów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 917363,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750029,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1156200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750029,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521376029
7.3.3) Ulica: ul. Staszica 7/7
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-010
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa materiałów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750029,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 586267,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 586267,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521376029
7.3.3) Ulica: ul. Staszica 7/7
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-010
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa materiałów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 586267,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159839,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159839,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521376029
7.3.3) Ulica: ul. Staszica 7/7
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-010
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa materiałów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159839,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134677,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157027,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521376029
7.3.3) Ulica: ul. Staszica 7/7
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-010
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa materiałów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157027,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193110 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193110 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS-PRO Grażyna Sagan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432250780
7.3.3) Ulica: ul. Karminowa 3
7.3.4) Miejscowość: Marysin
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193110 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3797139,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3797139,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3797139,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA PARTNER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522015380
7.3.3) Ulica: ul. Tolkmicka 6/2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-116
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa i montaż wodomierzy
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3797139,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1497746,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1497746,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1497746,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271989765
7.3.3) Ulica: Arki Bożka 25
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1497746,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grausch i Grausch Maszyny Budowlane sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639850749
7.3.3) Ulica: Obornicka 1
7.3.4) Miejscowość: Złotkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAUSCH I GRAUSCH MASZYNY BUDOWLANE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRAUSCH I GRAUSCH MASZYNY BUDOWLANE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 722969,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 789600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 722969,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SLT GROUP DARIUSZ LEWANDOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910924346
7.3.3) Ulica: SIKÓRZ 4
7.3.4) Miejscowość: Sikórz
7.3.5) Kod pocztowy: 87-602
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE DARIUSZ LEWANDOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE DARIUSZ LEWANDOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 722969,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
- Wykonanie oraz dostawa tablic rejestracyjnych w 2025 roku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeniesienie 4 tuneli foliowych należących do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach.
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Szambiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.