Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00544110/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj dla Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM REHABILITACJI W CZARNIECKIEJ GÓRZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003689775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarniecka Góra, 43
1.5.2.) Miejscowość: Czarniecka Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413721806
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@rehabilitacjascr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacjascr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7cf5988-a6be-4599-9162-9e4343976b121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj dla Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7cf5988-a6be-4599-9162-9e4343976b12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021568/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544110
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT-PN.252.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogórki kiszone wiaderko 450 kg, Pieczarki 200 kg Kapusta kiszona wiaderko 350 kg Kapusta pekińska 200 kg Kapusta czerwona 100 kg
Kapusta biała 300 kg Kapusta włoska 100 kg, Rzodkiewka pęczek 1700 pęczek Pomidor 1500 kg Papryka czerwona 400 kg
Czosnek krajowy 200 szt, Zielenina (pietruszka, koperek, szczypiorek) 350 pęczków Sałata masłowa 300 szt Sałata rzymska 100 szt Sałata lodowa 500 szt Rukola op 100g 500 op Ziemniaki wysokoskrobiowe żółte 5000 kg Marchewka 1200 kg Pietruszka korzeń 280 kg Buraki 400 kg Seler 280 kg Por 300 kg Cebula 280 kg Cebula czerwona 50 kg Ogórek szklarniowy 900 kg grzyby suszone 2 kg Dynia100 kg Jabłko 1500 kg Banan 400 kg Gruszka 400 kg Brzoskwinia 400 kg Nektarynka 300 kg Pomarańcza 400 kg Mandarynka 400 kg Śliwka 200 kg Jaja świeże „L” gat. 1 12000 szt Cytryna 30 kg Papryka żółta 200 kg Papryka zielona 200 kg Cukinia 80 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
03142500-3 - Jaja
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75021,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88704,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75021,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Hurt Detal Dariusz Tkaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581006555
7.3.3) Ulica: Towarowa 6
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.5) Kod pocztowy: 26-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURT-DETAL DARIUSZ TKACZYK
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURT-DETAL DARIUSZ TKACZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75021,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 6 w Chorzowie, ul. Gałeczki 56 - I/2025
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.