Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00403678/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00433329/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00443903/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii (OZE) - dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła dla wybranych budynków publicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 35
1.5.2.) Miejscowość: Kurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-170
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kurow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kurow.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.kurow.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii (OZE) - dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła dla wybranych budynków publicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-902c96cf-f1c1-4cfc-9ae1-653d349f62e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053574/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii (OZE) - dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła dla wybranych budynków publicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403678
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na zaprojektowaniu i budowie instalacji fotowoltaicznych oraz zaprojektowaniu i montażu pomp ciepła powietrze-woda w ramach projektu: „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii (OZE) - dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła dla wybranych budynków publicznych” w formule zaprojektuj i wybuduj na budynkach publicznych na terenie gminy Kurów, zgodnie z wykazem obiektów znajdującym się w Programach Funkcjonalno-Użytkowych.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie dokumentacji projektowej dla instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła,
b) wykonanie robót instalacyjnych – montażowych,
c) pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
d) przeprowadzenie niezbędnych prób końcowych i pomiarów elektrycznych
e) przygotowanie dokumentacji powykonawczej
f) zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o dokonanym montażu instalacji fotowoltaicznej o mocy większej niż 6,5 kWp
Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawierają Programy Funkcjonalno-Użytkowe dotyczące budowy instalacji fotowoltaicznych oraz montażu pomp ciepła, które stanowią Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2896650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4088397,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2896650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAJK Maciej Kańczugowski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462696495
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAJK MACIEJ KAŃCZUGOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DAJK MACIEJ KAŃCZUGOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2896650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.