eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewDostawa i montaż wiat przystankowych na terenie Gminy Tczew



Ogłoszenie z dnia 2024-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wiat przystankowych na terenie Gminy Tczew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lecha 12

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3eee6af8-0629-40c0-9caa-51e607dd0300

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wiat przystankowych na terenie Gminy Tczew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3eee6af8-0629-40c0-9caa-51e607dd0300

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068297/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa i montaż wiat przystankowych na terenie Gminy Tczew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530927

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WKI.271.1.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z zakotwieniem do podłoża 21 szt. wiat przystankowych o następującej charakterystyce: wiaty przystankowe 3 modułowe o długości – 3 m, głębokości – 1 m. Ściany boczne i tylne wykonane z poliwęglanu komorowego o grubości – 6 mm. Wiaty wykonane z profili stalowych o zamkniętych przekrojach, ocynkowanych, lakierowanych w kolorze zielonym kod 6002 z palet RAL. Dach półokrągły wykonany z poliwęglanu komorowego o grubości 6 mm.
Wymiary wiaty mogą się różnić +/- 10% od podanych wyżej wymiarów.
Wyposażenie: ławka drewniana na całej długości wiaty, zabezpieczona lakierem bezbarwnym odpornym na warunki atmosferyczne, ramka A4 na rozkład jazdy, kosz na śmieci.
Montaż: posadowienie na istniejącym utwardzonym podłożu.
Gwarancja: Zamawiający wymaga gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru) na okres: 2 lata na elementy wyposażenia, 5 lat na konstrukcję i montaż. W przypadku ujawnienia wad lub braków w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie określonym przez Strony. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad lub braków w wykonanym przedmiocie zamówienia. Wszelkie koszty związane z usunięciem wady lub uzupełnieniem braków nie stanowi dla Wykonawcy podstawy roszczeń o zwiększenie wynagrodzenia. Wykonawca w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi jest obowiązany do bezpłatnej wymiany lub naprawy każdego elementu konstrukcji lub wyposażenia wiat, który ulegnie uszkodzeniu z powodu wad materiałowych lub konstrukcyjnych. W przypadku wymiany lub naprawy gwarancyjnej elementu lub całej wiaty, okres udzielonej gwarancji w przypadku wymiany jest liczony od początku (od daty dokonania wymiany), natomiast w przypadku naprawy zostaje przedłużony o czas wykonania naprawy i jest liczony od daty odbioru naprawionego elementu lub całej wiaty.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ oraz Załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136899,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245385,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136899,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wielobranżowy Sopel Sławomir Sobczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090006188

7.3.3) Ulica: Akacjowa 3

7.3.4) Miejscowość: Lipniki

7.3.5) Kod pocztowy: 86-005

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136899,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.