Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518750/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00539425/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00547249/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku żłobka w Ostrowi Mazowieckiej wraz z zagospodarowaniem i wyposażeniem użytkowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 296795433
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ostrowmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowmaz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=8f175757-04c9-4422-b379-a6e9de999f431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku żłobka w Ostrowi Mazowieckiej wraz z zagospodarowaniem i wyposażeniem użytkowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9ec2b9e-061b-4490-9766-d530e8658345
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037819/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa żłobka publicznego w Ostrowi Mazowieckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane jest z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029 (dawniej: „Program MALUCH+”), na tworzenie miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 z dofinansowaniem ze środków europejskich, tj. w ramach KPOiZO oraz środków EFS Plus w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego 2021–2027, a także środków budżetu państwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5725153,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku żłobka w Ostrowi Mazowieckiej wraz z zagospodarowaniem i wyposażeniem użytkowym.
2. Zadanie dofinansowane jest z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029 (dawniej: „Program MALUCH+”), na tworzenie miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 z dofinansowaniem ze środków europejskich, tj. środków z Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności oraz środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego 2021–2027, a także środków budżetu państwa.
3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Etap I – wykonanie projektu budowlanego (składającego się z projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektu technicznego) i projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (w niezbędnym zakresie), przedmiaru robót, kosztorysu wykonania prac budowlanych i innych opracowań niezbędnych do osiągnięcia rezultatu Umowy wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień lub pozwoleń;
2) Etap II – kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji budowy budynku żłobka w Ostrowi Mazowieckiej, zgodnie z: uzgodnioną i zatwierdzoną Dokumentacją. Zakres prac w ramach II Etapu obejmuje również:
a) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót,
b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w niezbędnym zakresie),
c) złożenie niezbędnych dokumentów i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
4. Szczegółowy opis zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym.
5. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, wymaganiami określonymi w SWZ i w umowie oraz przepisami obowiązującego prawa, a w szczególności: ustawą Prawo budowlane, aktami wykonawczymi do ww. ustawy, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną Dokumentacją, skutecznym zgłoszeniem robót budowlanych lub decyzją o pozwoleniu na budowę, obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
7. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca ma obowiązek odpowiednio zagospodarować, zabezpieczyć i oznakować tereny budowy oraz utrzymywać w odpowiednim stanie do zakończenia budowy i odbioru ostatecznego robót.
8. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca winien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno-wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją urządzeń podziemnych istniejących na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń.
9. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, kierowników robót oraz wybranego przez Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego.
10. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach (dokumentację powykonawczą budowy, pomiary geodezyjne powykonawcze, dokumenty wyrobów).
11. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na zasadach określonych w umowie.
12. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy.
13. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zamawiającego określone w SWZ oraz we wzorze umowy i zawierać w szczególności: opis elementów poszczególnych usługi i robót, wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy powinien uwzględniać, iż:
1) wynagrodzenia będą płatne w 2025 roku;
2) Zamawiający planuje otrzymać dwie transze dofinasowania (drugi i czwarty kwartał 2025 roku).
14. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi fakturą końcową, po usunięciu ewentualnych wad stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego, po uzyskaniu w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i po podpisaniu przez przedstawicieli obu Stron protokołu odbioru końcowego przedmiotu Umowy bez uwag.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, w zależności od wysokości aktualnie posiadanych środków finansowych, konieczności zmian etapów wykonywania umowy lub innych sytuacji określonych w umowie.
16. Ze względu na finansowanie zamówienia w ramach środków zewnętrznych, Wykonawca przyjmuje do wiadomości że nieterminowe lub nienależyte wykonanie zamówienia, bądź też jego niewykonanie może narazić Zamawiającego na utratę powyższego dofinansowania. Jeżeli na skutek zawinionych działań lub zaniechań Wykonawcy, a w szczególności zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, zaniechania realizacji lub nienależytego wykonywania przedmiotu umowy, dofinansowanie zostanie cofnięte lub utracone, Wykonawca -niezależnie od kar zastrzeżonych w umowie - zapłaci Zamawiającemu odszkodowanie w wysokości równej wartości utraconego dofinansowania powiększone o ewentualne odsetki wynikające z umowy o dofinansowaniu.
17. Z uwagi na ograniczenia ilości znaków wprowadzanych do treści ogłoszenia (okoliczności wynikające z ograniczeń technicznych, niezależnych od Zamawiającego) nie ma możliwości wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji. Z tego względu należy zapoznać się z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku postępowania złożono sześć ofert oferty, z których jedna została odrzucona. Cena drugiejoferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Świadczenie usług związanych z transportem, przechowywaniem, przygotowaniem zwłok i odpadów klinicznych do wydania wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia Prosektorium
- Zagospodarowanie terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Komorowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów, zasilaczy UPS, części sieci teleinformatycznej oraz dysków twardych
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zuzeli
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- Modernizacja budynku Urzędu Miasta Mszana Dolna - etap 2 wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej i wentylacji mechanicznej
- Roboty budowlane w zakresie modernizacji pomieszczeń Domu Sąsiedzkiego przy ul. Obozowej 85 w Warszawie
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- Budowa hali magazynowej
- Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół Nr 1 w Przysietnicy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.