eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynDOSTAWA ZE SFINANSOWANIEM W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO DWÓCH PIASKAREK CIĄGNIKOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2024-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ZE SFINANSOWANIEM W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO DWÓCH PIASKAREK CIĄGNIKOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511008463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Budowlana 1

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 752 56 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komunalnik@e-ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnikketrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgk-ketrzyn.logintrade.net/rejestracja/?do_not_show_cookie_info=true

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Odbiór odpadów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ZE SFINANSOWANIEM W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO DWÓCH PIASKAREK CIĄGNIKOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d2e3fcb-18bc-42b9-9a81-7d462b95daf1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569140

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zamówienia jest „Dostawa ze sfinansowaniem w formie leasingu operacyjnego dostawa dwóch piaskarek ciągnikowych”
2. Dostawa dwóch piaskarek ciągnikowych będących przedmiotem zamówienia w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu przez Zamawiającego na warunkach:
1) Warunki leasingu:
a) 36 miesięcznych rat leasingowych. Raty leasingowe zostaną ustalone ze stałym oprocentowaniem i będą płatne co miesiąc. Termin płatności rat rozpoczyna się w miesiącu następującym po odbiorze przedmiotu leasingu. Do przygotowania oferty należy przyjąć WIBOR z dnia 29.10.2024r.
b) Opłata wstępna: 0%

c) Opłata końcowa (opłata za wykup): 5% wartości netto przedmiotu leasingu.

Zamawiający dopuszcza możliwość wykupienia przedmiotu zamówienia wraz z zapłatą ostatniej raty, pod warunkiem otrzymania dwóch odrębnych dokumentów księgowych z zachowaniem terminu płatności przewidzianego w umowie oraz pod warunkiem spłacenia przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.


d) Waluta umowy leasingu – PLN.

e) Zamawiający nie przewiduje wystąpienia dodatkowych kosztów umowy leasingu. Rata leasingowa winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu w tym m.in.: koszty rejestracji, prowizje, opłaty manipulacyjne i inne opłaty bankowe.

f) Zamawiający poniesie koszty podatku od środków transportowych wynikających z ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, zmawiający poniesie inne koszty związane z rejestracją, które mogą wystąpić po pierwszej rejestracji np. wydanie wtórnika tablic rejestracyjnych, zamawiający poniesie coroczne koszty przeglądów technicznych wykonywane w stacji diagnostycznej.
g) Zamawiający ubezpieczy pojazd we własnym zakresie przewidując, że w zakres ubezpieczenia wchodzić będzie pełen zakres tj. OC, AC, NNW. Koszt składki ubezpieczeniowej będzie ponosił Zamawiający.



h) Zamawiający będzie ponosił koszty ewentualnych mandatów.




i) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu

niezbędnych danych dla potrzeb ubezpieczenia przedmiotu zamówienia.

j) Wykonawca jest zobowiązany najpóźniej w dniu podpisania umowy do przekazania wszelkich informacji (w tym procedur oraz wskazania telefonów, adresów e-mail) związanych ze zgłaszaniem i likwidacją szkód jak również podania danych teleadresowych na które Zamawiający będzie zobowiązany do przekazywania aktualnej polisy ubezpieczenia przedmiotu zamówienia (przedmiotu leasingu).

k) Uprawnionym do odbioru odszkodowania z tytułu ubezpieczenia jest

Wykonawca jako właściciel pojazdu. Każdorazowo na wniosek
Zamawiającego będzie on upoważniać go do odbioru odszkodowania z tytułu ubezpieczenia z wyłączeniem przypadku kradzieży i/lub kasacji przedmiotu zamówienia pod warunkiem braku zaległości czynszowych Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu zawartej umowy.”
l) Zamawiający jest zobowiązany do używania przedmiotu zamówienia

– przedmiotu leasingu, zgodnie z przepisami prawa.
m) Zamawiający ponosi wobec osób trzecich odpowiedzialność za szkody, jakie powstały w związku z niewłaściwym używaniem przez pracowników Zamawiającego z przedmiotów leasingu, chyba że przepisy prawa nakładały taką odpowiedzialność na Wykonawcę jako właściciela lub samoistnego posiadacza przedmiotu leasingu.

n) Wykonawca wyraża zgodę na oznakowanie przedmiotu zamówienia (przedmiotu leasingu) znakami (logotypami) wg potrzeb Zamawiającego.

o) Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie adaptacji w przedmiocie

zamówienia (przedmiocie leasingu) wynikających z potrzeb Zamawiającego z tym, że w okresie gwarancji Zamawiający musi uzyskać pisemną zgodę Wykonawcy na wykonanie prac adaptacyjnych, jeżeli ich wykonanie może spowodować utratę gwarancji oraz z zastrzeżeniem, że wszystkie adaptacje, które wymagają zmian w dowodzie rejestracyjnym będą uzgadniane z Wykonawcą. Zgoda Wykonawcy nie jest wymagana, jeżeli adaptacje będą wykonywane w autoryzowanym serwisie przedmiotu zamówienia. Co nie spowoduje utraty gwarancji. Powyższe w żaden sposób nie może obniżyć wartości przedmiotu leasingu. Zamawiający oświadcza, że w razie konieczności powyższe oznaczenia zostaną usunięte bez pozostawienia szkody w przedmiocie leasingu.
p) Wszelkie dodatkowe wyposażenie Zamawiający nabywa i instaluje na własny koszt i wyposażenie to pozostaje jego własnością.

W przypadku zwrotu przedmiotu leasingu Wykonawcy, Zamawiający zobowiązuje się na własny koszt zdemontować dodatkowe wyposażenie nie powodując uszkodzenia przedmiotu zamówienia (przedmiotu leasingu).

q) Przekazanie przedmiotu zamówienia (przedmiotu leasingu) osobom
zatrudnionym w przedsiębiorstwie Zamawiającego (pracownikom Zamawiającego) jest dopuszczalne i Wykonawca wyraża na to zgodę. W takim przypadku Zamawiający nadal ponosi odpowiedzialność za przedmiot leasingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.