eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaPROD. LECZ.:PŁYNY STER. W WORKACH W P. I-II ORAZ PŁYNY STER. W BUTEL.ZAKRĘC. W P. III-DO IRYGACJI PODCZAS OPER.I CHIRUR. DLA ODDZ.CHIR..OGÓL. Z PODOD.GASTRO. i PODOD.UROL.OG. i ONKOL. W ZOZ W D-CY



Ogłoszenie z dnia 2024-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
PROD. LECZ.:PŁYNY STER. W WORKACH W P. I–II ORAZ PŁYNY STER. W BUTEL.ZAKRĘC. W P. III-DO IRYGACJI PODCZAS OPER.I CHIRUR. DLA ODDZ.CHIR..OGÓL. Z PODOD.GASTRO. i PODOD.UROL.OG. i ONKOL. W ZOZ W D-CY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851643503

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 91

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegorz.zima@zoz-debica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zoz-debica.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zoz-debica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PROD. LECZ.:PŁYNY STER. W WORKACH W P. I–II ORAZ PŁYNY STER. W BUTEL.ZAKRĘC. W P. III-DO IRYGACJI PODCZAS OPER.I CHIRUR. DLA ODDZ.CHIR..OGÓL. Z PODOD.GASTRO. i PODOD.UROL.OG. i ONKOL. W ZOZ W D-CY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5153355-14f4-4134-b341-40ab93464d05

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548990

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP-35/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 384360,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET I – PŁYNY STERYLNE W WORKACH DO IRYGACJI PODCZAS OPERACJI CHIRURGICZNYCH - poz. 1 - 2 (według Części XII A SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 110100,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET II – PŁYNY STERYLNE W WORKACH DO IRYGACJI PODCZAS OPERACJI CHIRURGICZNYCH - poz. 1 - 2 (według Części XII A SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 236740,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET III – PŁYNY STERYLNE W BUTELCE ZAKRĘCANEJ DO IRYGACJI PODCZAS OPERACJI CHIRURGICZNYCH - poz. 1 - 3 (według Części XII A SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 37520,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 uPzp, gdyż wszystkie oferty złożone w postępowaniu (jedyna oferta w PAKIECIE I) podlegają odrzuceniu.
Biorąc pod uwagę okoliczności tj.: odrzucenie oferty Wykonawcy: BIALMED Sp. z o.o. w PAKIECIE I na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 lit. c, postępowanie podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117741,60 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. art. 255 pkt 3 uPzp, gdyż: cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia – o kwotę 58 796,00 zł.
I tak:
1) W niniejszym postępowaniu w PAKIECIE II została złożona jedna oferta z ceną: 314 496,00 zł.
2) Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w PAKIECIE II kwotę = 255 700,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314496,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. art. 255 pkt 3 uPzp, gdyż: cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia – o kwotę 15 615,08 zł.
I tak:
1) W niniejszym postępowaniu w PAKIECIE III została złożona jedna oferta z ceną: 56 215,08 zł.
2) Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w PAKIECIE III kwotę = 40 600,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56215,08 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.