eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy"Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2024 r."



Ogłoszenie z dnia 2024-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2024 r."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pniewy

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Pniewy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Pniewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pniewy@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pniewy.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b1eca06-7d78-4ca0-b47a-c5f6f4a63fe4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2024 r."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b1eca06-7d78-4ca0-b47a-c5f6f4a63fe4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103557/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2024 r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503622

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.1. Zadanie 1 – Wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża. Prace będą wykonywane na terenie wszystkich dziesięciu leśnictw Nadleśnictwa Pniewy, przy czym wielkość pojedynczego odcinka nie będzie niższa niż 300 mb.

Prace wchodzące w zakres Zadania 1 to w szczególności:
a) Równanie wraz z zagęszczeniem przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca drogowego gumowego (lub stalowo-gumowego) wibracyjnego.
b) Profilowanie (spad dwustronny) nawierzchni należy wykonać w/w równiarką drogową z nadaniem przekroju poprzecznego jezdni zapewniającego spływ wód poza jezdnię.
c) odprowadzenie wody z zagłębień w miejscach gdzie na drodze stagnuje woda i osuszenie wyboju przez przekopanie rowków, wybranie i wyrzucenie plastycznego gruntu.
d) Usunięcie korzeni znajdujących się w pasie drogowym.

CAŁKOWITA ILOŚĆ DRÓG DO WYRÓWNANIA, PROFILOWANIA I ZAGĘSZCZENIA:
Maksymalnie (bez prawa opcji) 280 000 m2 o szerokości 3,0 – 4,0 m. (przyjęto średnio 3,50 m)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 148092 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.2. Zadanie 2 – Wykonanie naprawy odcinków dróg w Leśnictwie Ostrolesie

Prace wchodzące w zakres Zadania 2 to w szczególności:


a) przemieszaniu wierzchniej warstwy na głębokość 5 - 15 cm (licząc od niwelety warstwy ścieralnej), biorąc pod uwagę grubość istniejącej warstwy w technologii mieszania na miejscu.
b) w celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, prace należy wykonać przy użyciu specjalistycznego recyklera wyposażonej w wirujący bęben z utwardzonymi zębami. Naprawiana warstwa powinna być odpowiednio sfrezowana, wymieszana, zaprofilowana i zagęszczona
c) remontowana droga wraz z poboczami winna mieć odpowiednio nadany profil dla korony 2%-3% i 5%-7% w przypadku poboczy. Ponadto należy zachować odpowiedni profil podłużny drogi i poboczy. W celu zachowania odpowiedniego profilu dla poboczy, wcześnie należy usunąć warstwę humusu poprzez jej wcześniejsze ścięcie.
d) miejscowym, powierzchniowym wbudowaniu kruszywa łamanego (tłucznia) frakcji 0-31,5 mm w ilości szacunkowej 20 ton
e) profilowanie należy wykonać także przy pomocy równiarki, a ostateczne dogęszczenie wykonać walcem.
f) w zależności od potrzeb, koniecznie wcześniejsze wykonanie kruszenia istniejącego kruszywa, jeśli posiada frakcja znajdująca się na drodze jest w wielkości 0 ÷ 63 i większej
g) ilości te dotyczą dróg leśnych tłuczniowych o szerokości 3,50 - 4,00 mb z mijankami i skrzyżowaniami.

ŁĄCZNA POWIERZCHNIA ODCINKÓW DROGOWYCH DO WYKONANIA:
Maksymalnie 7000,00 m²

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 98400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Złożone oferty znacząco przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył
na realizację zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowiący, iż Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą
ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty. Najkorzystniejsza oferta przekracza znacząco środki przeznaczone
na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94710 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187670 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94710 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.T. KRZYSZTOF NADOBNIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 410108214

7.3.4) Miejscowość: Kiełczewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.