Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00403709/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00428629/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00440715/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00443122/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
- 2024/BZP 00451755/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00466635/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00468465/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-23
- 2024/BZP 00610781/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin Nakło nad Notecią - Łobżenica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526070097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Piotra Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523867960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgnl.ssdip.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9482421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-354f61ea-dda1-4ea2-9eb3-f50127bdfb4c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023386/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403709
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGNŁ.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 20367821,72 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7662590,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim”.
1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Zrealizowanie robót budowlanych w oparciu o SWZ oraz dokumentację projektową,
2) Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiOR, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru.
3) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia w 2 egz. Operatu kolaudacyjnego, (wersja papierowa) i 1 egz. w wersji elektronicznej który ma zawierać: umowę, ofertę, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, krajowych ocen technicznych, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami.
4) Uporządkowanie terenu budowy i terenu przyległego po wykonaniu robót budowlanych.
5) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
6) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).
7) Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami.
8) Wykonawca ma obowiązek zaktualizować wydane przez gestorów sieci warunki wykonania robót. Koszt aktualizacji warunków od gestorów należy uwzględnić w cenie oferty.
9) Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 7 dni od podpisania umowy do przygotowania projektu harmonogramu rzeczowo - finansowego do akceptacji zamawiającego, który będzie uwzględniał zasady rozliczenia za elementy i za całość wykonanego przedmiotu zamówienia.
10) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania. Ustawa Prawo Geodezyjne obliguje jednostki uczestniczące w zadaniu do ochrony wszystkich znaków geodezyjnych i osnów szczegółowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do inwentaryzacji geodezyjnej obiektu, oświadczenie geodety biorącego udział w realizacji zadania, iż wszystkie istniejące znaki geodezyjne i osnowy szczegółowe, znajdujące się w miejscu prowadzenia robót na przedmiotowym zadaniu nie zostały uszkodzone.
11) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz
z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg)
i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki.
12) Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków użyteczności publicznej jak i placówek prowadzących działalność gospodarczą oraz budynków mieszkalnych.
13) W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy wykonawca ma obowiązek opracowania kosztorysu ofertowego – kalkulacji w wersji uproszczonej, z cenami jednostkowymi, uwzględniającymi stawkę roboczogodziny. Zamawiający ponadto wymaga podziału kosztorysu na zakresy zamówienia realizowane w formule „wybuduj” dla których zamawiający przekazał dokumentację projektową.
14) W przypadku natrafienia na obiekt archeologiczny w trakcie prowadzenia prac ziemnych, osoby prowadzące roboty są zobowiązane wstrzymać wszelkie prace, zabezpieczyć znalezisko i niezwłocznie zawiadomić Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
15) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt uzyska zgodę na użytkowanie obiektu od właściwej jednostki (Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego lub Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego - zawiadomienie o zakończeniu budowy robót lub uzyskanie pozwolenie na użytkowanie).
2. Dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres zadania, natomiast w przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie nw. prace:
1) rozbiórka budynku hangaru o pow. zabudowy 84,81 m2 (nr 1 – w projekcie rozbiórki/ numer r2 oznaczenie wg PZT w projekcie budowlanym). Zgodnie z projektem rozbiórki obiektów budowlanych.
2) rozbudowa z przebudową budynku noclegowego z kuchnią i stołówką (obiekt nr 1, oznaczenie wg PZT projektu budowlanego) wraz z wszystkimi instalacjami wewnętrznymi
3) budowa dwóch altan typu 1 (obiekt nr 8 i 8 oznaczenie wg PZT)
4) remont, przebudowa i wykonanie nowych utwardzeń pełniących funkcję dojść i dojazdów – zgodnie z zakresem oznaczonym na DODATKOWYM PZT stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
5) podziemny, szczelny zbiornik na nieczystości ciekłe o pojemności 40 m3 (ZS1 oznaczenie wg PZT) wraz z zewnętrzna instalacją kanalizacji sanitarnej do budynku noclegowego z kuchnią,
6) Podziemny szczelny zbiornik na gaz o pojemności 6700 dm3 wraz z zewnętrzną instalacją gazową do budynku noclegowego z kuchnią i stołówką,
7) strefa postojowa dla rowerów wyznaczona na powierzchni utwardzonej zgodnie z zakresem oznaczonym na DODATKOWYM PZT stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
8) dwa miejsca składowania odpadów stałych zgodnie z zakresem oznaczonym na DODATKOWYM PZT stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
9) przyłącze wodociągowe wraz z siecią wodociągową do budynku noclegowego z kuchnią i stołówką,
10) zewnętrzna instalacja oświetleniowa GTR1 zgodnie z zakresem oznaczonym na DODATKOWYM PZT stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
11) zewnętrzna instalacja zasilająca GTR1 zgodnie z zakresem oznaczonym na DODATKOWYM PZT stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9174000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9643000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9174000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BYDGOSTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540236275
7.3.3) Ulica: Fordońska 246
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-766
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9174000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1928C Smogulec-Kcynia ul. Polna i Pobożnego w Kcyni
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Urzędu przy ul. Ks. P. Skargi 6 w Nakle nad Notecią z przeznaczeniem na punkty konsultacyjne dla osób uzależnionych i członków i rodzin.
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.