Og³oszenie z dnia 2024-11-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Opracowanie koncepcji architektonicznej wraz z uzyskaniem decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, (...) dla zadania pn: „Modernizacja P³ywalni Uniwersyteckiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET WARMIÑSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.borkowska@uwm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.uwm.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie koncepcji architektonicznej wraz z uzyskaniem decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, (...) dla zadania pn: „Modernizacja P³ywalni Uniwersyteckiej”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e7da08dd-469e-4e82-a5f9-dc515d9c26a8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00589347
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu (formularz Wy¶lij wiadomo¶æ dostêpny na stronie dotycz±cej danego postêpowania)
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶laj±: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja sk³adania oferty dla Wykonawcy dostêpne na stronie Platformy. Regulamin znajduje siê na stronie g³ównej Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, natomiast Instrukcja pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze Strony https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu to przegl±darka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci, co najmniej 256 kbit/s. https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.
5. Limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty wynosi 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB ka¿dy.
6. Szczegó³owe informacje dotycz±ce, formatu przesy³anych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu przekazania danych okre¶laj±: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja sk³adania oferty dla Wykonawcy dostêpne na stronie Platformy, w których okre¶lono w szczególno¶ci ¿e:
6.1. Szyfrowanie ofert odbywa siê automatycznie przez system.
6.2. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania do Zamawiaj±cego podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym, w drugim kroku sk³adania oferty poprzez klikniêcie przycisku „Z³ó¿ ofertê”
i wy¶wietleniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona.
6.3. Oferta lub wniosek powinny byæ sporz±dzone w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej, a do danych zawieraj±cych dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne stosuje siê:.txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv, 7-zip; .zip; .xml.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warmiñsko-Mazurski w Olsztynie, ul. M. Oczapowskiego 2, 10- 957 Olsztyn, NIP 739-30-33-097,
3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
5. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ.
7. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w lit. b powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe
w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w lit. b powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±,
o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa
w art. 13 ust. 2 RODO.
8. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu,
do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO
i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z:
- art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego,
- art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
9. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku
z udzia³em w postêpowaniu, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w za³±czniku nr 2 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych), w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Ustawy Pzp,
do up³ywu terminu na ich wniesienie.
- Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
- W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych
z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym
o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych
z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa
w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
- W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
- W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 492/2024/TP-1/DZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie i wykonanie koncepcji architektonicznej wraz z uzyskaniem decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, sporz±dzeniem programu funkcjonalno-u¿ytkowego i oszacowaniem kosztów modernizacji dla zadania pn.: „Modernizacja P³ywalni Uniwersyteckiej”.
2. Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1.1. spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj. w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, je¿eli wyka¿e posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia, w realizacji co najmniej: us³ugi w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykonanej w sposób nale¿yty
i prawid³owo ukoñczonej, tj. polegaj±cej na wykonaniu min. 1 (jednego) wielobran¿owego Programu funkcjonalno-u¿ytkowego wykonanego zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju I Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych tj.:
1.1. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty:1. wype³niony i podpisany Formularz oferty sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ,
2. wype³nione i podpisane o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ,
3. wype³nione i podpisane o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ,
4. wype³nione i podpisane zobowi±zanie podmiotu o oddaniu Wykonawcy swoich zasobów sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy),
5. w przypadku podpisywania oferty lub po¶wiadczania za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy,
6. w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty,
7. w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia - O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ichw postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny byæ za³±czone do oferty i zawieraæ
w szczególno¶ci wskazanie:
2.1. postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotycz±,
2.2. wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
2.3. ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
4. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ
na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi,
do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy
s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie wstêpne (Za³±cznik nr 3 i nr 4 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji. O¶wiadczeniu wstêpnym nale¿y wskazaæ te warunki udzia³u w postêpowaniu, które spe³nia Wykonawca sk³adaj±cy o¶wiadczenie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y wskazane w Za³±czniku nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-20 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-19
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci przewidzianych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.2. Zamawiaj±cy zaleca, aby z³o¿yæ ofertê po odbyciu wizji lokalnej. Wizji lokalnej mo¿na dokonaæ w dni robocze w godz. od 9.00 do 13.00. Osob± uprawnion± do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest Pan Grzegorz Zamy¶lewski, tel. 89 523-43-80, e-mail: gzam@uwm.edu.pl z którym nale¿y ustaliæ ostateczny termin odbycia wizji.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych p³yt blokowanych wraz z wkrêtami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Klinik± Wydzia³u Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie us³ug pralniczych dla Szkolnego Schroniska M³odzie¿owego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Ko¶ciuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. ¯o³nierskiej 13b
- Dostawa opraw o¶wietlenia zewnêtrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrz±dowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheñskiego 13 Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 9 im. Miko³aja Kopernika w Olsztynie.
wiêcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudzi±dzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcj± dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maækowy wraz z zagospodarowaniem przyleg³ych terenów zielonych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla: Zadanie I - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Raba Ni¿na" Zadanie II - "Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 28 w m. Kasina Wielka"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont Budynku nr 2 w zakresie parteru i II piêtra wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania
- Przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ul. Marsza³kowskiej na odc. ul. Królewska - ul. Z³ota - prace przygotowawcze...
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.