Og³oszenie z dnia 2024-11-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa budynku saunarium na terenie O¶rodka Sportów Wodnych Dojlidy w Bia³ymstoku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Bia³ostocki O¶rodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: W³ókiennicza 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-465
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 6652870
1.5.8.) Numer faksu: 85 6652871
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adabrowska@bosir.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.miejskoaktywni.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu oraz utrzymania terenów rekreacyjnych, obiektów i urz±dzeñ sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa i przebudowa budynku saunarium na terenie O¶rodka Sportów Wodnych Dojlidy w Bia³ymstoku”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0934acb4-0eea-4e81-af92-0f6a4edfdad6
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00589394
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00049468/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Przebudowa i rozbudowa "Saunarium OSW Dojlidy"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0934acb4-0eea-4e81-af92-0f6a4edfdad63.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: adabrowska@bosir.bialystok.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0934acb4-0eea-4e81-af92-0f6a4edfdad6
4. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Dokumenty postêpowania zostan± tak¿e udostêpnione za po¶rednictwem strony internetowej: www.miejskoaktywni.pl (w zak³adce
og³oszenia-zamówienia publiczne).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje techniczne na temat zak³adania kont, okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny
na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy” (Instrukcja Zak³adanie konta u¿ytkownika oraz Instrukcja Podpisywanie wniosków) , gdzie znajduj± siê równie¿ instrukcje interaktywne w zakresie sk³adania ofert oraz komunikacji w postêpowaniu.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików w formatach okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), w szczególno¶ci: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.
8. Postêpowanie odbywa siê w jêzyku polskim. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty
lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Bia³ostocki O¶rodek Sportu i Rekreacji (BOSiR) przetwarza dane zawarte w ofertach, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych.
2. W ¶wietle powy¿szego BOSiR (Zamawiaj±cy) informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Bia³ostocki O¶rodek Sportu i Rekreacji, maj±cy swoj± siedzibê przy ul. W³ókienniczej 4 w Bia³ymstoku (15-465) reprezentowane przez Dyrektora;
2) w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email: iod@bosir.bialystok.pl;
3) dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do
wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa Pzp, rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) i ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2020 poz. 164 z pó¼n. zm.);
4) celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych.
Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych BOSiR jako Zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Zamawiaj±cy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na niego obowi±zki;
5) Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne; odbiorc±
Pañstwa danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy
i wspó³pracownicy BOSiR, w tym osoby wchodz±ce w sk³ad komisji przetargowej; ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych, o
których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione przepisami prawa, ponadto
odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem
o zamówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Zamawiaj±cy zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z
udostêpnianych przez niego systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych; zakres przekazania
danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem
us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii; odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich
okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych;
6) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; macie Pañstwo prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania. Osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.262.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 959947,43 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa i przebudowa tymczasowego budynku „Saunarium” na terenie O¶rodka Sportów Wodnych „Dojlidy” w Bia³ymstoku (przeznaczonego do u¿ytkowania na 40 lat) wraz z zagospodarowaniem terenu.
2. Zakres prac obejmuje m.in.:
1) przebudowê istniej±cego budynku poprzez wykonanie otworu w ¶cianie zewnêtrznej oraz rozbudowê o now± czê¶æ mieszcz±c± saunê such±/infrared, pomieszczenie relaksu z tê¿ni± solankow±, przebieralnie, sanitariat, pomieszczenie relaksu oraz pomieszczenia towarzysz±ce,
2) wyposa¿enie pomieszczeñ saunarium zgodnie z dokumentacj± projektow±, stanowi±c± za³±cznik nr 1 do SWZ. Zakres zamówienia nie obejmuje wyposa¿enia meblowego recepcji pom. nr 02;
3) w ramach zagospodarowania terenu planuje siê czê¶ciow± rozbiórkê istniej±cego poszycia pomostu (stanowi±cego zabezpieczenie pali wykonanych pod ma³± saunê), wykonanie utwardzonych doj¶æ do projektowanej czê¶ci obiektu,
4) wykonanie przybudynkowych instalacji doziemnych,
5) rozbiórkê czê¶ci doziemnej instalacji przybudynkowej elektroenergetycznej,
6) roboty w ramach infrastruktury technicznej, które obejmuj±:
a) doziemn± instalacjê kanalizacji sanitarnej;
b) doziemn± instalacjê wodoci±gow±;
c) doziemn± instalacjê elektroenergetyczn±.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w dokumentacji projektowej stanowi±cej za³. nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowi±cym za³. nr 7 do SWZ.
4. Roboty bêd± prowadzone na czynnym obiekcie w zwi±zku z czym Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia swobodnego przejazdu i korzystania z:
1) pola kamperowego znajduj±cego siê w s±siedztwie placu budowy, funkcjonuj±cego
w okresie od 1 kwietnia do 31 pa¼dziernika 2025 r. oraz nabrze¿a, na którym prowadzone bêd± zajêcia klubów kajakarskiego i ¿eglarskiego oraz szkolenia motorowodne i ¿eglarskie;
2) istniej±cego budynku sauny funkcjonuj±cego w okresie do 30 kwietnia 2025 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
i ich znaczeniem:
1) cena ofertowa - 60 %,
2) okres gwarancji - 40 %.
Ad. 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” nast±pi wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
CC = (COF ÷ Co) x 100% x 60 pkt
gdzie:
COF - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Co - cena ofertowa oferty badanej.
Oferta mo¿e uzyskaæ w zakresie kryterium „cena ofertowa” maksymalnie 60 pkt.
Ad. 2) ocena ofert w kryterium „okres gwarancji”, bêdzie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
36 miesiêcy – 0 pkt,
48 miesiêcy – 20 pkt,
60 miesiêcy i wiêcej – 40 pkt.
W powy¿szym kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 pkt.
Je¿eli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy do oceny ofert zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy i taki zostanie uwzglêdniony w umowie z Wykonawc±. W przypadku braku wyboru okresu gwarancji Zamawiaj±cy przy badaniu i ocenie ofert przyjmie, i¿ Wykonawca zaoferowa³ minimalny okres gwarancji tj. 36 miesiêcy i przyzna 0 pkt.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która ³±cznie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w powy¿szych kryteriach oceny ofert, obliczonych wed³ug poni¿szego wzoru:
CS = CC + CG
gdzie:
CS - suma punktów
CG - oznacza punkty uzyskane w kryterium „okresu gwarancji” (max. 40 pkt),
CC - oznacza punkty uzyskane w kryterium „cena ofertowa” (max 60 pkt).
3. Zamawiaj±cy zaokr±gli liczbê uzyskanych punktów do 2-ch miejsc po przecinku.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów za wszystkie kryteria oceny ofert.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
6. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
7. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w ust. 4, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym
przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
8. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
9. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty, ani dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy poprawia w tek¶cie oferty omy³ki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - w celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca winien wykazaæ siêa) dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm.)
lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych na podstawie odrêbnych przepisów prawa, w specjalno¶ci:
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych,
z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonanych przez nie czynno¶ci
oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji przez jedn± osobê w wiêcej ni¿ jednej specjalno¶ci).
b) wykonaniem w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
– w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmuj±cej swym zakresem budowê/przebudowê/remont budynku kubaturowego o konstrukcji drewnianej wraz z towarzysz±c± infrastruktur± o warto¶ci min. 400 000 z³ brutto;
wraz z podaniem rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (na lub wg za³. nr 4 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o którym mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2. Warto¶ci pieniê¿ne wskazane w dokumentach maj±cych na celu wykazanie spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu podane w walutach obcych, Wykonawca zobowi±zany jest przeliczyæ na z³ote polskie, wed³ug ¶redniego kursu walut NBP z dnia opublikowania og³oszenia o niniejszym postêpowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w pkt 1 lit. b) - zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia samodzielnie wyka¿e siê wykonaniem roboty budowlanej wymaganej w pkt 1 lit. b) (stosuje siê to odpowiednio w przypadku polegania na innych podmiotach).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: WYKAZ PODMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH NA POTWIERDZENIE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU, SK£ADANYCH NA WEZWANIE ZAMAWIAJ¡CEGO
1. Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia o¶wiadczenia wymienionego w ust. 1, dotycz±cego tych podmiotów, potwierdzaj±cego, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: WYKAZ PODMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH NA POTWIERDZENIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU, SK£ADANYCH NA WEZWANIE ZAMAWIAJ¡CEGO
w zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (na lub wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 4 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 5 do SWZ).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty zawarte w ofercie:1) formularz ofertowy sporz±dzony na lub wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ;
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy uprawnienie do podpisania oferty (np. KRS, CEiDG, uchwa³a zgromadzenia wspólników);
3) o¶wiadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VIII SWZ (na lub wed³ug za³±cznika nr 3 do SWZ);
4) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 pkt 2 SWZ (je¿eli dotyczy, na lub wg za³±cznika nr 10 do SWZ);
5) dokumenty dotycz±ce podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy):
a) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdz. XII ust. 2 pkt 1 SWZ (na lub wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 2 do SWZ),
b) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdz. XII ust. 2 pkt 2 SWZ (na lub wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 6 do SWZ),
c) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy uprawnienie do podpisania dokumentów dotycz±cych podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (np. KRS, CEiDG, uchwa³a zgromadzenia wspólników);
6) dokument wadium w formie niepieniê¿nej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 15 000 z³.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 66 1240 1154 1111 0010 4861 9083, a dowód wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty. W tytule przelewu nale¿y podaæ: Wadium – „Rozbudowa i przebudowa budynku Saunarium na terenie O¶rodka Sportów Wodnych Dojlidy w Bia³ymstoku”.
4. Wadium w pozosta³ych formach: gwarancja lub porêcznie w oryginale w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym gwaranta lub porêczyciela, powinna byæ przekazana poprzez za³±czenie na Platformie e-Zamówienia w zak³adce „OFERTY/WNIOSKI” w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w tym terminie znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie (gwarancji
lub porêczenia) powinna ona obejmowaæ pe³ny okres zwi±zania ofert±.
6. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, je¿eli Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji
gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
8. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówieniaw celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 3 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty;
2) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (na lub wg za³. nr 10 do SWZ) - sk³ada Wykonawca do oferty;
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. IX ust. 1 SWZ - sk³ada ka¿dy z Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego;
4) dokumenty, o których mowa w rozdz. X SWZ - sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. VI SWZ - na wezwanie Zamawiaj±cego.
2. Sk³adanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spó³ki cywilnej oraz konsorcjum):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty),
2) dokument pe³nomocnictwa okre¶laj±cy jego zakres powinien byæ przed³o¿ony zgodnie z rozdz. XVII ust. 17 SWZ;
3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych – pe³nomocnikiem;
4) wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
5) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w par. 16 projektu umowy (za³±cznik nr 7 do SWZ).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-27 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³ania i dystrybucji energii elektrycznej z podzia³em na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Bia³ymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzêdzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu ¶rodowiskowego"
- Us³uga przegl±du, konserwacji i naprawy urz±dzeñ gastronomicznych i ch³odniczych
- Sprzeda¿ i dostawa artyku³ów miêsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przy³±cza kablowego SN15kV wraz z bramk± pomiarow± do zasilania farmy fotowoltaicznej na dzia³ce 428 w miejscowo¶ci £ózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.