eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoPrzebudowa i rozbudowa budynku przy ul 3-go Maja 10 w Nisku na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej



Ogłoszenie z dnia 2024-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul 3-go Maja 10 w Nisku na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W NISKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180411189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 12A

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@mbp.nisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mbp.nisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b64cbc7b-4293-446a-98b9-71b973114db6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul 3-go Maja 10 w Nisku na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b64cbc7b-4293-446a-98b9-71b973114db6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528430

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MBP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający informuje, iż zamówienie będzie realizowane przy dofinansowaniu w ramach Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021-2025” Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu Państwa.
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.310 ustawy Pzp jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul 3-go Maja 10 w Nisku na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej.
Zakres robót obejmuje:
Dokończenie przebudowy i rozbudowy budowy budynku na bibliotekę miejską w Nisku w oparciu o Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno-Budowlany oraz Projekty Techniczne branżowe. W ramach poprzedniego zamówienia obiekt zostanie pozostawiony w stanie surowym zamkniętym, do realizacji pozostały m.in
a) robót wykończeniowych
 wykonanie tynków, gładzi i malowania ścian i sufitów,
 wykonanie okładzin na ścianach i sufitach,
 wykonanie posadzek,
b) montaż stolarki ślusarki wewnętrznej
c) dostawa i montaż windy osobowej
d) roboty elewacyjne
e) zagospodarowania terenu wraz z nasadzeniami,
f) Instalacje elektryczne
 Instalacja oświetlenia podstawowego
 Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
 Instalacja oświetlenia zewnetrznego
 instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia 230V i DATA
 instalacja zestawów gniazd w kasecie podłogowej
 instalacje obwodów trójfazowych
 zasilanie urządzeń instalacji sanitarnych
 instalacja oświetlenia zewnętrznego
 zasilanie windy osobowej
 instalacja przyzywowa
 Instalacja oddymiania kl. Schodowych
 Instalacje monitoringu wizyjnego (CCTV)
 Instalacje LAN wraz z serwerownią i urządzeniami aktywnymi
 Instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN)
 Instalacja systemu RFID
 Instalacja Kontroli dostępu
 Instalacja ochrony od porażeń i połączeń wyrównawczych
 Instalacja ochrony przepięciowej
 Instalacja odgromowa
g) Instalacje sanitarne
 instalacja p.poż
 instalacja c.o. i c.t
 instalacja wod-kan
 instalacja c.w.u i cyrkulacji
 instalacja wentylacji mechanicznej
 Instalacja klimatyzacji
 Zewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej
 przyłącza wodociągowe, kanalizacji deszczowej
 przepompownia wód deszczowych oraz zbiornika na deszczówkę
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 Etapy robót. Etapami robót w niniejszym postepowaniu są:
1) Etap I - Instalacje elektryczne i sanitarne (bez urządzeń i osprzętu) tynki podłoża posadzek, pomieszczenie węzła cieplnego wraz z instalacjami węzła (z urządzeniami i osprzętem);
2) Etap II - Roboty wykończeniowe wewnętrzne, montaż osprzętu i urządzeń instalacji elektrycznych i sanitarnych, dostawa i montaż windy osobowej;
3) Etap III - Roboty elewacyjne, zagospodarowanie terenu wraz z instalacjami zewnętrznymi.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6063900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8111918,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6063900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB KOREM -Kazimierz Koc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180684303

7.3.3) Ulica: Jeżowe 701

7.3.4) Miejscowość: Jeżowe

7.3.5) Kod pocztowy: 37-430

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6063900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.