Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00528430/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00543056/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00553040/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00558624/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul 3-go Maja 10 w Nisku na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W NISKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180411189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 12A
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@mbp.nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mbp.nisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b64cbc7b-4293-446a-98b9-71b973114db61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul 3-go Maja 10 w Nisku na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b64cbc7b-4293-446a-98b9-71b973114db6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528430
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MBP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający informuje, iż zamówienie będzie realizowane przy dofinansowaniu w ramach Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021-2025” Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu Państwa.
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.310 ustawy Pzp jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul 3-go Maja 10 w Nisku na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej.
Zakres robót obejmuje:
Dokończenie przebudowy i rozbudowy budowy budynku na bibliotekę miejską w Nisku w oparciu o Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno-Budowlany oraz Projekty Techniczne branżowe. W ramach poprzedniego zamówienia obiekt zostanie pozostawiony w stanie surowym zamkniętym, do realizacji pozostały m.in
a) robót wykończeniowych
wykonanie tynków, gładzi i malowania ścian i sufitów,
wykonanie okładzin na ścianach i sufitach,
wykonanie posadzek,
b) montaż stolarki ślusarki wewnętrznej
c) dostawa i montaż windy osobowej
d) roboty elewacyjne
e) zagospodarowania terenu wraz z nasadzeniami,
f) Instalacje elektryczne
Instalacja oświetlenia podstawowego
Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
Instalacja oświetlenia zewnetrznego
instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia 230V i DATA
instalacja zestawów gniazd w kasecie podłogowej
instalacje obwodów trójfazowych
zasilanie urządzeń instalacji sanitarnych
instalacja oświetlenia zewnętrznego
zasilanie windy osobowej
instalacja przyzywowa
Instalacja oddymiania kl. Schodowych
Instalacje monitoringu wizyjnego (CCTV)
Instalacje LAN wraz z serwerownią i urządzeniami aktywnymi
Instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN)
Instalacja systemu RFID
Instalacja Kontroli dostępu
Instalacja ochrony od porażeń i połączeń wyrównawczych
Instalacja ochrony przepięciowej
Instalacja odgromowa
g) Instalacje sanitarne
instalacja p.poż
instalacja c.o. i c.t
instalacja wod-kan
instalacja c.w.u i cyrkulacji
instalacja wentylacji mechanicznej
Instalacja klimatyzacji
Zewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej
przyłącza wodociągowe, kanalizacji deszczowej
przepompownia wód deszczowych oraz zbiornika na deszczówkę
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 Etapy robót. Etapami robót w niniejszym postepowaniu są:
1) Etap I - Instalacje elektryczne i sanitarne (bez urządzeń i osprzętu) tynki podłoża posadzek, pomieszczenie węzła cieplnego wraz z instalacjami węzła (z urządzeniami i osprzętem);
2) Etap II - Roboty wykończeniowe wewnętrzne, montaż osprzętu i urządzeń instalacji elektrycznych i sanitarnych, dostawa i montaż windy osobowej;
3) Etap III - Roboty elewacyjne, zagospodarowanie terenu wraz z instalacjami zewnętrznymi.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6063900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8111918,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6063900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB KOREM -Kazimierz Koc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180684303
7.3.3) Ulica: Jeżowe 701
7.3.4) Miejscowość: Jeżowe
7.3.5) Kod pocztowy: 37-430
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZRB KOREM KAZIMIERZ KOC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZRB KOREM KAZIMIERZ KOC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6063900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Wzmocnienie potencjału kształcenia ogólnego w Powiecie Niżańskim
- Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim
- Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunalnego Nisko Sp. z o.o. w Nisku
- Bieżące remonty i konserwacja dróg gminnych położonych na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku własność gminy Nisko
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.