eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice¦wiadczenie us³ug ubezpieczenia gminy Sierakowice wraz z jednostkami organizacyjnymi



Og³oszenie z dnia 2024-11-12

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ubezpieczenia gminy Sierakowice wraz z jednostkami organizacyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sierakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674977

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Lêborska 30

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sierakowice@sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sierakowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Supra Brokers S.A

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021916234

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Aleja ¦l±ska 1

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.11.5.) Kod pocztowy: 54-118

1.11.6.) Województwo: dolno¶l±skie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: centrala@suprabrokers.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.suprabrokers.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ubezpieczenia gminy Sierakowice wraz z jednostkami organizacyjnymi

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f4c6439f-b675-426b-9f35-e07b5cd64c13

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00589532

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00015234/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 ¦wiadczenie us³ug ubezpieczenia gminy Sierakowice wraz z jednostkami organizacyjnymi

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4c6439f-b675-426b-9f35-e07b5cd64c13

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia

Specyfikacja Warunków Zamówienia zwana dalej SWZ, na podstawie art. 280 ust. 3 ustawy zosta³a podzielona na czê¶æ zawieraj±c± informacje jawne i czê¶æ zawieraj±c± informacje poufne. Tre¶æ SWZ nie objêta poufno¶ci± jest dostêpna na stronie internetowej, natomiast czê¶æ SWZ objêta poufno¶ci± zostanie udostêpniona Wykonawcy po z³o¿eniu wniosku o udostêpnienie. W tre¶ci wniosku Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ swoje dane identyfikacyjne oraz nr postêpowania/SWZ, którego wniosek dotyczy. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania w tajemnicy tre¶ci udostêpnionych informacji i dokumentów.
Czê¶æ SWZ objêta poufno¶ci± mo¿e zostaæ udostêpniona wy³±cznie Wykonawcom na podstawie z³o¿onego wniosku. Przez pojêcie Wykonawcy nale¿y rozumieæ osobê fizyczn±, osobê prawn± albo jednostkê organizacyjn± nieposiadaj±c± osobowo¶ci prawnej, która oferuje na rynku ¶wiadczenie us³ug lub ubiega siê o udzielenie zamówienia, z³o¿y³a ofertê lub zawar³a umowê w sprawie zamówienia publicznego (art. 7 pkt 30 ustawy).
Powy¿sz± klauzul± poufno¶ci objête s±: szczegó³owe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia informacje do oceny ryzyka, rejestr maj±tku, rejestr pojazdów, rejestr ³odzi, zestawienie sum ubezpieczenia.

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawców https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych sk³adaj±cych w imieniu wykonawcy ofertê, pe³nomocników, osób reprezentuj±cych wykonawcê oraz osób prowadz±cych postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizuj±c obowi±zek o którym mowa w art. 13 RODO informujemy:
1) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
2) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê oraz broker Zamawiaj±cego przygotowuj±cy i przeprowadzaj±cy postêpowanie – Supra Brokers S.A z siedzib± we Wroc³awiu a tak¿e podmioty uczestnicz±ce w postêpowaniu na https://ezamowienia.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
4) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
5) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego.
6) Posiada Pan/Pani prawo dostêpu do danych osobowych, sprostowania danych, ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
7) Nie przys³uguje Panu/Pani w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych sk³adaj±cych w imieniu wykonawcy ofertê, pe³nomocników, osób reprezentuj±cych wykonawcê oraz osób prowadz±cych postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizuj±c obowi±zek o którym mowa w art. 13 RODO informujemy:
1) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
2) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê oraz broker Zamawiaj±cego przygotowuj±cy i przeprowadzaj±cy postêpowanie – Supra Brokers S.A z siedzib± we Wroc³awiu a tak¿e podmioty uczestnicz±ce w postêpowaniu na https://ezamowienia.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
4) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
5) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego.
6) Posiada Pan/Pani prawo dostêpu do danych osobowych, sprostowania danych, ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
7) Nie przys³uguje Panu/Pani w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 180/2024/Sierakowice

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET I
Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SWZ
1. Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tyt. prowadzonej dzia³alno¶ci i posiadanego mienia.

Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SWZ
1. Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tyt. administrowania drogami.
2. Ubezpieczenie mienia mienia od wszystkich ryzyk.
3. Ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu us³ug podobnych do zamówienia podstawowego stanowi±cych 20%zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane bêdzie na us³ugi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówieñ z wolnej rêki, po spe³nieniu przes³anek z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do wyboru oferty przyjmuje siê najkorzystniejszy bilans ceny oraz oferowanych warunków
ubezpieczenia (fakultatywne klauzule rozszerzaj±ce zakres ochrony ubezpieczeniowej wskazane w szczegó³owych warunkach
zamówienia).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET II - Ubezpieczenia komunikacyjne

1. Ubezpieczenia komunikacyjne

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu us³ug podobnych do zamówienia podstawowego stanowi±cych 20%zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane bêdzie na us³ugi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówieñ z wolnej rêki, po spe³nieniu przes³anek z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do wyboru oferty przyjmuje siê najkorzystniejszy bilans ceny oraz oferowanych warunków
ubezpieczenia (fakultatywne klauzule rozszerzaj±ce zakres ochrony ubezpieczeniowej wskazane w szczegó³owych warunkach
zamówienia).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET III - Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków OSP.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu us³ug podobnych do zamówienia podstawowego stanowi±cych 20%zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane bêdzie na us³ugi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówieñ z wolnej rêki, po spe³nieniu przes³anek z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do wyboru oferty przyjmuje siê najkorzystniejszy bilans ceny oraz oferowanych warunków
ubezpieczenia (fakultatywne klauzule rozszerzaj±ce zakres ochrony ubezpieczeniowej wskazane w szczegó³owych warunkach
zamówienia).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET IV - Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków – prace spo³eczne

1. Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków – prace spo³eczne

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu us³ug podobnych do zamówienia podstawowego stanowi±cych 20%zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane bêdzie na us³ugi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówieñ z wolnej rêki, po spe³nieniu przes³anek z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do wyboru oferty przyjmuje siê najkorzystniejszy bilans ceny oraz oferowanych warunków
ubezpieczenia (fakultatywne klauzule rozszerzaj±ce zakres ochrony ubezpieczeniowej wskazane w szczegó³owych warunkach
zamówienia).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET V - Ubezpieczenie ³odzi

1. Ubezpieczenie ³odzi

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zawarcia w okresie trwania umowy zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu us³ug podobnych do zamówienia podstawowego stanowi±cych 20%zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielane bêdzie na us³ugi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego w trybie zamówieñ z wolnej rêki, po spe³nieniu przes³anek z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do wyboru oferty przyjmuje siê najkorzystniejszy bilans ceny oraz oferowanych warunków
ubezpieczenia (fakultatywne klauzule rozszerzaj±ce zakres ochrony ubezpieczeniowej wskazane w szczegó³owych warunkach
zamówienia).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy:
5.1.1 spe³niaj±cy warunki okre¶lone w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy w zakresie posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej czyli posiadaj±cy zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, a w przypadku gdy rozpoczêli oni dzia³alno¶æ przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej.
Zamawiaj±cy nie precyzuje wymagañ w odniesieniu do warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 pkt. 1, 3 i 4 ustawy;
5.1.2 wobec których nie zachodz± przes³anki skutkuj±ce wykluczeniem z postêpowania okre¶lone w art. 108 ustawy.
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 ustawy mo¿e na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie nastêpuj±ce przes³anki:
5.1.2.1 naprawi³ lub zobowi±za³ siê do naprawienia szkody wyrz±dzonej przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem, w tym poprzez zado¶æuczynienie pieniê¿ne;
5.1.2.2 wyczerpuj±co wyja¶ni³ fakty i okoliczno¶ci zwi±zane z przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie wspó³pracuj±c odpowiednio z w³a¶ciwymi organami, w tym organami ¶cigania lub Zamawiaj±cym;
5.1.2.3 podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom, wykroczeniom lub nieprawid³owemu postêpowaniu, w szczególno¶ci:
a) zerwa³ wszelkie powi±zania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawid³owe postêpowanie wykonawcy,
b) zreorganizowa³ personel,
c) wdro¿y³ system sprawozdawczo¶ci i kontroli,
d) utworzy³ struktury audytu wewnêtrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów,
e) wprowadzi³ wewnêtrzne regulacje dotycz±ce odpowiedzialno¶ci i odszkodowañ za nieprzestrzeganie przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów.
Zamawiaj±cy ocenia, czy podjête przez wykonawcê czynno¶ci, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy, s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu wykonawcy. Je¿eli podjête przez wykonawcê czynno¶ci, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy, nie s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, zamawiaj±cy wyklucza wykonawcê.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z rdz. IV Umowy Generalnej

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-27 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-27 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-26

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.