eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup i montaż opraw oświetleniowych typu LED w budynku ZUS w Łodzi przy ul. Lipiec Reymontowskich 11



Ogłoszenie z dnia 2024-11-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i montaż opraw oświetleniowych typu LED w budynku ZUS w Łodzi przy ul. Lipiec Reymontowskich 11

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: I Oddział w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600403

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 2

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-431

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 638 27 40, 42 638 24 31

1.5.8.) Numer faksu: 42 637 52 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zamowienia_Lodz1@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż opraw oświetleniowych typu LED w budynku ZUS w Łodzi przy ul. Lipiec Reymontowskich 11

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03f141c2-04e8-400f-8e2a-dc6b207d3f20

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00455768/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i montaż opraw oświetleniowych typu LED w budynku ZUS w Łodzi przy ul. Lipiec Reymontowskich 11

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=75630924

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Dane zawarte w dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik Nr 1 do Projektowanych postanowień umowy) obejmują m.in. zasoby infrastruktury bezpieczeństwa informacji prawnie chronionych i są istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa Zamawiającego. W związku z powyższym na stronie internetowej prowadzonego postępowania, w części wydzielonej dla dokumentacji postępowania, ww. dokumentację projektową Zamawiający opublikował jako zaszyfrowane pliki. Pobranie tych dokumentów przez Wykonawców będzie możliwe po zawnioskowaniu (wniosek należy przesłać na adres e-mail: Zamowienia_Lodz1@zus.pl) oraz po podpisaniu i przesłaniu na ww. adres e-mail oświadczenia o zachowaniu poufności. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Po złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający przekaże mu na adres e-mail hasło umożliwiające pobranie zaszyfrowanych plików.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=75630924

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=75630924

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjnych w zakresie RODO wypełniono poprzez zapisy w SWZ dostępnej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=75630924

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 210000.271.11.2024-ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 324380,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i montaż opraw oświetleniowych typu LED w budynku ZUS w Łodzi przy ul. Lipiec Reymontowskich 11.
Wymagane cechy dostaw oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).
Wymagany minimalny okres gwarancji na zamontowane oprawy i sterowniki oraz usługę ich montażu wynosi 60 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, chyba że gwarancja producenta będzie dłuższa.
Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej w zakresie dokumentacji powykonawczej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Został szczegółowo opisany w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zamontowane oprawy i sterowniki oraz usługę ich montażu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek w zakresie zdolności technicznej (doświadczenia).
Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej (doświadczenia) jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z montażem opraw oświetleniowych typu LED, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto oraz co najmniej jedną dostawę wraz z montażem opraw oświetleniowych typu LED, montowanych w systemie DALI, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto. Warunek udziału w postępowaniu uznaje się również za spełniony, jeśli Wykonawca dostarczył i zamontował w ramach jednej umowy, wskazane wyżej rodzaje opraw oświetleniowych o łącznej wartości minimum 180 000,00 zł brutto, w tym dostawa wraz z montażem opraw oświetleniowych typu LED montowanych w systemie DALI o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto oraz umowa ta została wykonana należycie.
Zamawiający dokona przeliczenia wartości podanych w walucie innej niż polski złoty po kursie średnim NBP obowiązującym na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeśli publikacja ogłoszenia o zamówieniu nastąpi w dniu, w którym NBP nie publikuje tabeli kursów średnich, Zamawiający dokona przeliczenia po kursie z tabeli kursów średnich opublikowanej w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, mogą polegać na zdolnościach technicznych tych z wykonawców, którzy wykonują usługi montażu, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli ww. warunek spełni jeden z nich.
W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ).
Warunek w zakresie zdolności zawodowej.
Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje, lub zgodnie z art. 118 ustawy, będzie dysponował:
- osobami, które skierują do realizacji zamówienia, posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji w zakresie co najmniej obsługi, montażu lub demontażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2022 r. poz. 1392);
- minimum jedną osobą, którą skierują do realizacji zamówienia, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku dozoru w zakresie co najmniej obsługi, montażu lub demontażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.
Nie dopuszcza się aby jedna osoba wykonywała demontaż i montaż opraw jak i dozorowała te prace. Muszą to być dwie różne osoby.
- minimum jedną osobą, którą skierują do realizacji zamówienia posiadającą świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji w zakresie kontrolno – pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci;
- minimum jedną osobą, którą skierują do realizacji zamówienia posiadającą świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku dozoru w zakresie kontrolno – pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.
Nie dopuszcza się aby jedna osoba wykonywała pomiary jak i zatwierdzała ich wyniki. Muszą to być dwie różne osoby.
Zamawiający dopuszcza posiadanie kwalifikacji wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego, zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.).
Zamawiający dopuszcza również kwalifikacje odpowiadające wyżej opisanym kwalifikacjom nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem że zostaną one nadane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, mogą polegać na zdolnościach zawodowych tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi montażu, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jakie usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zostały opisane w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zostały szczegółowo opisane w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=75630924

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega wykonanie kluczowej części zamówienia przez Wykonawcę. Za kluczową część zamówienia Zamawiający rozumie montaż i uruchomienie opraw w systemie DALI.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę z powodów określonych art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
3. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty brutto, które służyć będzie do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.