Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498525/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie nadzoru archeologicznego podczas realizacji inwestycji pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej w województwie zachodniopomorskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzdw@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzdw.ezamawiajacy.pl/pn/ZZDW/demand/173682/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie nadzoru archeologicznego podczas realizacji inwestycji pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej w województwie zachodniopomorskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f154651-cd6a-42b4-b626-cfbf280d7164
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00211158/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Prowadzenie nadzoru archeologicznego podczas realizacji inwestycji pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Połczyn-Zdrój - Czaplinek - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498525
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZDW – 6.3810.165.2024.8.2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu nadzoru archeologicznego podczas realizacji inwestycji pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej w województwie zachodniopomorskim.
Inwestycja polega na przebudowie drogi wojewódzkiej nr 163 na dwóch odcinkach:
Odcinek CD – początek w km 77+280, koniec w km 86+156,9
Odcinek EF – początek w km 87+481, koniec w km 92+190,85;
Łączna długość odcinków przewidzianych do przebudowy wynosi ok. 13,6 km
Inwestycja zlokalizowana jest częściowo na terenie stanowisk archeologicznych zaewidencjonowanych jako:
1) Kluczewo, stan. 26 (AZP: 26-21/30),
2) Kluczewo, stan. 30 (AZP: 26-21/35),
3) Kluczewo, stan. 31 (AZP: 26-21/31),
4) Drahimek, stan. 2 (AZP 26-21/56),
5) Drahimek, stan. 13 (AZP 27-21/7),
6) Stare Drawsko, stan. 3 (AZP 27-21/26),
7) Kołomąt, stan. 37 (AZP 27-21/104),
8) Kołomąt, stan. 36 (AZP 27-21/103),
9) Kołomąt, stan. 34 (AZP 27-21/101),
10) Czaplinek, stan. 54 (AZP 27-21/108),
11) Czaplinek, stan. 53 (AZP 27-21/107).
Konieczność realizacji ww. zadania wynika z obowiązków nałożonych opinią Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie:
1) Z.Arch.K.5152.768.2017.MJ z dnia 18.09.2017 r.,
2) Z.Arch.K.5152.940.2017.MJ z dnia 02.11.2017 r.,
3) Z.Arch.K.5152.455.2018.M.J z dnia 04.09.2018 r.
oraz Decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 1/2019 z dnia 12.04.2019 r.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71351914-3 - Usługi archeologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Ochrony Dziedzictwa Kulturowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571093318
7.3.3) Ulica: Rębiechowo, ul. Leśna 12
7.3.4) Miejscowość: Banino
7.3.5) Kod pocztowy: 80-297
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE OCHRONY DZIEDZICTWA KULTUROWEGO
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE OCHRONY DZIEDZICTWA KULTUROWEGO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.