Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00520788/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Czarna Dąbrówka
w 2025 roku w oparciu o instalację
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA DĄBRÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 5
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Dąbrówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-116
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e242d0a-bb65-44cf-a89b-a9e3e5e49e611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Czarna Dąbrówkaw 2025 roku w oparciu o instalację
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e242d0a-bb65-44cf-a89b-a9e3e5e49e61
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036845/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Czarna Dąbrówka w 2025 roku w oparciu o instalację
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Czarna Dąbrówka w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
2) Zagospodarowanie dotyczy takich odpadów jak:
a) Odpady komunalne zebrane z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na terenie gminy Czarna Dąbrówka przewidziane do przekazania do instalacji przetwarzania odpadów.
b) Odpady komunalne przewidziane do zebrania w PSZOK funkcjonującym na terenie gminy Czarna Dąbrówka
c) odpady (o kodzie 20 03 01), zebrane z miejsc ogólnodostępnych zlokalizowanych na terenie gminy Czarna Dąbrówka przewidziane do przekazania do instalacji przetwarzania odpadów
3) Wskazaną ilość odpadów komunalnych należy traktować jako wielkość szacunkową
Ilość odpadów może się wahać +/- 30% w stosunku do całej szacunkowej ilości odpadów (łącznej ilości Mg), przy czym zamawiający dopuszcza brak niektórych lub wielu frakcji odpadów.
4) Zamawiający przewiduje, w związku z wejściem w życie systemu kaucyjnego, zmniejszenie w okresie 2025 roku następujących frakcji odpadów komunalnych:
a) butelki jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych na napoje o pojemności do trzech litrów, włącznie z ich zakrętkami i wieczkami z tworzyw sztucznych, z wyłączeniem szklanych lub metalowych butelek na napoje, których zakrętki i wieczka są wykonane z tworzyw sztucznych,
b) puszki metalowe o pojemności do jednego litra,
c) butelki szklane wielokrotnego użytku o pojemności do półtora litra.
5) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) przyjęcie oraz unieszkodliwienie i zagospodarowanie we własnym zakresie odpadów komunalnych wskazanych w pkt. 2, celem realizacji usługi objętej przedmiotem zamówienia;
b) każdorazowe ważenie odpadów dostarczanych przez podmiot dostarczający odpady;
c) wykonanie przedmiotu umowy, profesjonalnie, z należytą starannością, z wykorzystaniem specjalistycznych środków technicznych i wykwalifikowanej kadry, przy zachowaniu wymogów wynikających z decyzji administracyjnych w zakresie zagospodarowania odpadami komunalnymi;
d) przetwarzanie odpadów komunalnych, a w szczególności ich sortowanie, kompostowanie i stabilizację biologiczną w sposób pozwalający na maksymalne odzyskanie odpadów z frakcji podlegającym ponownemu użyciu i odzyskaniu, w celu realizacji obowiązku związanego z osiągnięciem odpowiednich poziomów recyklingu przez zamawiającego;
e) sporządzanie i przekazywanie zamawiającemu zestawień przekazanych i przyjętych odpadów, po każdym zakończonym miesiącu realizacji umowy – w formie protokołu, w terminie 7 dni. Zestawienie powinno zawierać: kod, rodzaj i ilość odpadów odebranych z terenu Gminy Czarna Dąbrówka;
f) udokumentowanie Zamawiającemu czy i w jaki sposób odpady pochodzące z terenu Gminy Czarna Dąbrówka zostały przetworzone, poddane recyklingowi, przygotowane do ponownego użycia lub poddane odzyskowi. Zamawiający w każdym czasie, może wezwać wykonawcę do okazania dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania;
g) kontrolowanie pojazdów dowożących odpady z terenu Gminy Czarna Dąbrówka, w szczególności w zakresie zgodności rodzaju odpadów dostarczanych;
h) informowanie zamawiającego o wszystkich nieprawidłowościach bądź też problemach przy realizacji umowy;
i) współdziałanie z zamawiającym we wszelkich postępowaniach, które mogą być prowadzone przy udziale zamawiającego w związku z realizacją obowiązków wynikających z niniejszej umowy, a w szczególności jest zobowiązany do:
• udzielenia wszelkich wyjaśnień,
• przedkładania wszelkich dokumentów,
• zajmowania stanowiska,
w terminie wskazanym przez Gminę.
6) Szczegółowy opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają: niniejsza SWZ, projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 711233,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3858630,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 711233,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ELWOZ ECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191060318
7.3.3) Ulica: ul. Słupska 2
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 711233,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI CZARNA DĄBRÓWKA
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.:"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"POSTĘPOWANIE V
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Czarna Dąbrówka
więcej: przetargi CZARNA DĄBRÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i wywóz odpadów innych niż niebezpieczne z obiektów należących do Szpitala Nowowiejskiego
- ,,Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NA WYSYPISKU, WYTWARZANYCH W PLACÓWKACH "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O.
- Odbiór, transport i gospodarowanie odpadów komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych w ramach akcji: CZYSTA GMINA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.