Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00478280/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
- 2024/BZP 00486247/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 10 pakietach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL IM.ZOFII Z ZAMOYSKICH TARNOWSKIEJ W TARNOBRZEGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312573
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 1
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaltbg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltbg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 10 pakietach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5f93c56-7597-4861-ba2e-ef1f0839e38b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066057/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa środków dezynfekcyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478280
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ-II.4.291.58.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 356698,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1Mycie i dezynfekcja rąk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 36686,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - Dezynfekcja skóry i błon śluzowych2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 53127,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3- Dezynfekcja powierzchni2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 95962,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 - Środki dezynfekcyjne dla Oddziału Okulistycznego2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 23920,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 Dezynfekcja narzedzi2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 36400,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 Środki dezynfekcyjne dla Centralnej Sterylizatorni2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 19616,10 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 Dezynfekcja powierzchni II2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 Mycie i dezynfekcja rąk II2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 23260,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9 - Dezynfekcja powierzchni III2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 10370,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10 Dezynfekcja powierzchni IV2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SWZ typy i nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako
nieobowiązujące. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki
techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu
zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie
konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że
będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.
4. Za środek równoważny Zamawiający rozumie środek oparty na tej samej głównej substancji
aktywnej, posiadający ten sam czas działania, spektrum działania i okres przydatności do użycia.
Środek równoważny posiada również identyczne dane jakościowe, wskazania i przeciwwskazania
do stosowania.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4
do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 2970,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37593,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37593,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37593,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław, Oddział Kraków ul. Balicka 117, 30-149 Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899 010 72 08
7.3.3) Ulica: ul. Balicka 117
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37593,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47061,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49280,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47061,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław, Oddział Kraków ul. Balicka 117, 30-149 Kraków
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SUTURA MED SP. Z O.O. ul. Mała Odrzańska 21/2, 70-535 Szczecin, Bialmed Sp. z o.o. ul. Kazimierzowska 46/48/35 02-546 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899 010 72 08
7.3.3) Ulica: ul. Balicka 117,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47061,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92977,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92977,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92977,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław, Oddział Kraków ul. Balicka 117, 30-149 Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899 010 72 08
7.3.3) Ulica: ul. Balicka 117,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92977,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23409,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23409,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław, Oddział Kraków ul. Balicka 117, 30-149 Kraków
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bialmed Sp. z o.o. ul. Kazimierzowska 46/48/35 02-546 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899 010 72 08
7.3.3) Ulica: ul. Balicka 117,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23409,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38988,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47133,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38988,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CEZAL S.A. Wrocław, Oddział Kraków ul. Balicka 117, 30-149 Kraków
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SUTURA MED SP. Z O.O. ul. Mała Odrzańska 21/2, 70-535 Szczecin, Bialmed Sp. z o.o. ul. Kazimierzowska 46/48/35 02-546 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899 010 72 08
7.3.3) Ulica: ul. Balicka 117,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38988,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20986,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20986,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20986,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medilab Firma Wytwórczo – Usługowa Sp. z o.o. ul. Niedźwiedzia 60, 15-531 Białystok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-020-26-64
7.3.3) Ulica: ul. Niedźwiedzia 60,
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-531
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20986,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9315,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9315,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9315,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław, Oddział Kraków ul. Balicka 117, 30-149 Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899 010 72 08
7.3.3) Ulica: ul. Balicka 117,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9315,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26656,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26656,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26656,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Medi-Pro Sp. z o.o.,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SUTURA MED SP. Z O.O. ul. Mała Odrzańska 21/2, 70-535 Szczecin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-040-80-22
7.3.3) Ulica: ul. Wysockiego 6b,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-371
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26656,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11199,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11199,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11199,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medi-Pro Sp. z o.o., ul. Wysockiego 6b, 03-371 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-040-80-22
7.3.3) Ulica: ul. Wysockiego 6b,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-371
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11199,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3136,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3136,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3136,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław, Oddział Kraków ul. Balicka 117, 30-149 Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899 010 72 08
7.3.3) Ulica: ul. Balicka 117, Kraków
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3136,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Tarnobrzegu" - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - 4 zadania.
- Dostawa wiskoelastyków i preparatów okulistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa leków różnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- "Modernizacja dwóch kompleksów sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Przy Zalewie 1 i ul. Wiejskiej 4 w Tarnobrzegu".
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości, materiałów eksploatacyjnych, preparatów do dezynfekcji powierzchni oraz do pielęgnacji i dezynfekcji skóry personelu
- Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
- Dostawa środków do dezynfekcji, formaliny, wapna sodowanego
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby SPZZOD w Augustowie
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Dostawa wyrobów medycznych (preparaty do mycia i dezynfekcji) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.