eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcModernizacja oświetlenia wewnętrznego z wykorzystaniem inteligentnego oświetlenia LED w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Sierpcu oraz w Miejskim Przedszkolu Nr 3 w Sierpcu



Ogłoszenie z dnia 2024-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia wewnętrznego z wykorzystaniem inteligentnego oświetlenia LED w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Sierpcu oraz w Miejskim Przedszkolu Nr 3 w Sierpcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsierpc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia wewnętrznego z wykorzystaniem inteligentnego oświetlenia LED w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Sierpcu oraz w Miejskim Przedszkolu Nr 3 w Sierpcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c397918-5095-483e-afd2-b0e4be5ccd7e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032536/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego z wykorzystaniem inteligentnego oświetlenia LED w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Sierpcu oraz w Miejskim Przedszkolu Nr 3 w Sierpcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514281

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 310686,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest modernizacja oświetlenia wewnętrznego z wykorzystaniem inteligentnego oświetlenia LED w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Sierpcu oraz w Miejskim Przedszkolu Nr 3 w Sierpcu, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności energetycznej miasta Sierpca poprzez: modernizację lub budowę oświetlenia dróg publicznych oraz modernizację oświetlenia budynków użyteczności publicznej, a także instalację systemów fotowoltaicznych i systemów zarządzania energią cieplną na wybranych jednostkach organizacyjnych Gminy Miasta Sierpca”, zgodnie z przyjętą ofertą i SWZ.
2. Przedmiotowe zamówienie jest dofinansowane z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego.
3. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlanych, robót rozbiórkowych, robót montażowych, usług budowlanych oraz dostaw maszyn i urządzeń, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać Zamawiającemu, zgodnie z dokumentacją projektową, niniejszą umową, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
4. Szczegółowo przedmiot umowy i zakres robót opisują następujące dokumenty (załącznik nr ….. do SWZ):
Modernizacja oświetlenia wewnętrznego z wykorzystaniem inteligentnego oświetlenia LED w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Sierpcu:
1) projekt modernizacji oświetlenia wewnętrznego z wykorzystaniem inteligentnego oświetlenia LED w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Sierpcu;
2) projekt oświetleniowy – załącznik do projektu modernizacji oświetlenia wewnętrznego z wykorzystaniem inteligentnego oświetlenia LED w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Sierpcu;
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych na modernizację oświetlenia wewnętrznego z wykorzystaniem inteligentnego oświetlenia LED w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Sierpcu;
Modernizacja oświetlenia wewnętrznego z wykorzystaniem inteligentnego oświetlenia LED w Miejskim Przedszkolu Nr 3 w Sierpcu:
4) projekt modernizacji oświetlenia wewnętrznego z wykorzystaniem inteligentnego oświetlenia LED w Miejskim Przedszkolu Nr 3 w Sierpcu;
5) projekt oświetleniowy – załącznik do projektu modernizacji oświetlenia wewnętrznego z wykorzystaniem inteligentnego oświetlenia LED w Miejskim Przedszkolu Nr 3 w Sierpcu;
6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych na modernizację oświetlenia wewnętrznego z wykorzystaniem inteligentnego oświetlenia LED w Miejskim Przedszkolu Nr 3 w Sierpcu;
7) Oferta Wykonawcy stanowiąca Załącznik Nr ….. do niniejszej umowy.
5. Zamawiający udostępnia Wykonawcom dodatkowo:
1) przedmiar robót na modernizację oświetlenia wewnętrznego z wykorzystaniem inteligentnego oświetlenia LED w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Sierpcu;
2) przedmiar robót na modernizację oświetlenia wewnętrznego z wykorzystaniem inteligentnego oświetlenia LED w Miejskim Przedszkolu Nr 3 w Sierpcu;
które należy traktować jako dokument pomocniczy dla sporządzenia oferty i oszacowania jej ceny.
6. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:
1) wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;
2) wynikami badań i pomiarów własnych;
3) wynikami opracowań własnych.
7. Wykonawca udziela Zamawiającemu zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.
8. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.
9. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. minimum 1 elektromontera/montera instalacji elektrycznych.
10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 9 czynności Zamawiający uprawniony jest do:
1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
11. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 10 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 ust. 1 pkt 10 Umowy.
12. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
13. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
14. Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego.
15. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z terenem, na którym ma być realizowany Przedmiot Umowy oraz obszarem przyległym, a wszelkie okoliczności i uwarunkowania wynikające z lokalizacji zostały przez Wykonawcę uwzględnione w Ofercie Wykonawcy.
16. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego oraz inspektora nadzoru okazać, na wbudowane i zastosowane materiały i urządzenia odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, w szczególności: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności, deklarację właściwości użytkowych lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu
17. Wykonawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym Umową oraz, że posiada odpowiednie zaplecze logistyczne, wykwalifikowaną kadrę techniczną oraz doświadczenie i odpowiedni potencjał wykonawczy w zakresie wykonawstwa robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy oraz realizacji wszelkich postanowień Umowy.
18. Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.
19. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368967,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solar-Hub Prosta Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 524969735

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 6

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.