Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM
I ZAGRANICZNYM DLA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY OKRĘGOWEGO INSPEKTORATU PRACY W KRAKOWIE I JEJ ODDZIAŁÓW W TARNOWIE I W NOWYM SĄCZU PRZEZ OKRES 2 LAT.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Szczepański 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-011
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@krakow.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krakow.pip.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kontrola przestrzegania prawa pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM
I ZAGRANICZNYM DLA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY OKRĘGOWEGO INSPEKTORATU PRACY W KRAKOWIE I JEJ ODDZIAŁÓW W TARNOWIE I W NOWYM SĄCZU PRZEZ OKRES 2 LAT.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9096cae2-876a-40ee-9ccc-3eca38302a7f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00270788/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie i jej Oddziałów w Tarnowie i w Nowym Sączu na okres 2 lat.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9096cae2-876a-40ee-9ccc-3eca38302a7f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452), zwane dalej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), Okręgowy Inspektor Pracy w Krakowie informuje, że:
a. administratorem danych osobowych jest Okręgowy Inspektor Pracy w Krakowie, z siedzibą przy Placu Szczepańskim 5, 31-011 Kraków;
b. administrator powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@krakow.pip.gov.pl
c. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu realizacji umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.krakow.pip.gov.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KR-POR-A.213.34.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 340000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a. sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, tj. przesyłek listowych, paczek, w wyszczególnionych rodzajach i kategoriach wagowych oraz ich ewentualnych zwrotów Zamawiającemu, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatom - zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r.
(t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640 ze zm.), zwanej dalej Prawo pocztowe, a w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym zgodnie
z międzynarodowymi przepisami pocztowymi,
b. świadczenie usługi dostarczania przesyłek pocztowych adresowanych
do Zamawiającego;
c. świadczeniu usług dodatkowych, w szczególności potwierdzania odbioru, elektronicznego potwierdzania odbioru, doręczania na wskazaną godzinę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest:
a. sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, tj. przesyłek listowych, paczek, w wyszczególnionych rodzajach i kategoriach wagowych oraz ich ewentualnych zwrotów Zamawiającemu, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatom - zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r.
(t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640 ze zm.), zwanej dalej Prawo pocztowe, a w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym zgodnie
z międzynarodowymi przepisami pocztowymi,
b. świadczenie usługi dostarczania przesyłek pocztowych adresowanych
do Zamawiającego;
c. świadczeniu usług dodatkowych, w szczególności potwierdzania odbioru, elektronicznego potwierdzania odbioru, doręczania na wskazaną godzinę.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów. Przy wyborze oferty w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a. Cena brutto (C): waga 60%
b. Możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek krajowych (M): waga 40 %
Maksymalna liczba punktów w poszczególnym kryterium równa jest określonej w % wadze tego kryterium. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Ocena łączna (S) stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: b. zasady oceny kryterium „możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek krajowych”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zgodnie zapisami art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia:
a. wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcę zgodnie z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
b. wyklucza się na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z późn. zm.).
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków przez Wykonawców metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę.
3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Warunki udziału w niniejszym postępowaniu:
a. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się posiadaniem uprawnień do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 ze zm.), zwanej dalej Prawem pocztowym, w zakresie uprawniającym do wykonywania usług pocztowych objętych przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty złożone na wezwanie Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a. w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
i. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze sam z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty,
ii. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r, poz. 594 ze zm.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
iii. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 4 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b. w zakresie potwierdzenia spełniania warunków:
i. wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, składane z ofertą, o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie, powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw tego podmiotu do wykluczenia oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczeń stanowią Załącznik nr 5 do SWZ i Załącznik nr 6 do SWZ.
3. Wraz z ofertą Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, składają oświadczenie (jeśli dotyczy), które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcy, Zamawiający żąda, aby przed podpisaniem umowy, Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe Podwykonawcy oraz jego przedstawiciela, zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia, jeżeli jest już znany. Wykonawca będzie zawiadamiał Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także przekazywał wymagane informacje na temat każdego nowego Podwykonawcy, któremu w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia. Pozostałe wymagania Zamawiającego odnośnie Podwykonawcy są określone we właściwych postanowieniach umowy.Zamawiający, podstawie art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.), osób, nie mniej niż 70% wszystkich osób zatrudnionych u Wykonawcy i Podwykonawcy, wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji niniejszej umowy: przyjmowanie przesyłek pocztowych od Zamawiającego w celu nadania do obrotu pocztowego, doręczanie przesyłek pocztowych związane z realizacją przedmiotowego zamówienia. Pracodawcą musi być Wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum oraz zgłoszony zgodnie z przepisami ustawy Pzp Podwykonawca. Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczenia na temat ilości osób zatrudnionych na podstawie stosunku pracy, wykonujących czynności, o których mowa w zdaniu pierwszym. Złożenie oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, powinno nastąpić w terminie ustalonym przez Zamawiającego w tym żądaniu, nie krótszym jednak niż 3 dni robocze. Zamawiający przewiduje sankcję, w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we właściwych postanowieniach umowy, z tytułu niespełnienia powyższego wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w zdaniu pierwszym.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw tego podmiotu do wykluczenia oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczeń stanowią Załącznik nr 5 do SWZ i Załącznik nr 6 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, składają oświadczenie (jeśli dotyczy), które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-25 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-25 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamer przemysłowych wraz z osprzętem dla Laboratorium Robotyki CDSI - DE-dzp.272-652/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą: "Budowa i przebudowa oświetlenia na terenie Dzielnicy VIII" - (...) na odcinku ul. Czerwone Maki (...)
- DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWYCH NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Dostawy artykułów mrożonych - ZP-36/24
- Świadczenie usług ochrony Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Zakup wraz z dostawą 8 komorowego aparatu do drenażu limfatycznego.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Brwinów w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Urzędu Miasta Żyrardowa.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy w Gdowie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych oraz usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi oraz oddziałów
- Usługi pocztowe 2025
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nisku w 2025 roku.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.