Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00483896/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
- 2024/BZP 00490487/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-09
- 2024/BZP 00499338/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mebli oraz AGD na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004308002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 664 12 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-lodzki
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uw.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mebli oraz AGD na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36e38900-f434-4a0f-a3a1-76f4959b1a51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232288/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa mebli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483896
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AL-V.272.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80479,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest zakup i dostawa mebli biurowe wraz z wyposażeniem na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji wynikają z treści Załącznika nr 1 do SWZ, a także z projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 zostanie dostarczony do Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi zlokalizowanego przy ul. Łąkowej 40, 90-554 Łódź.
4. Wykonawca na własny koszt dokona wniesienia mebli wraz z wyposażeniem oraz do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, ich montażu wraz z regulacją , a także ustawi meble wraz wyposażeniem we wskazanych miejscach. W budynku nie znajduje się winda.
5. Jeżeli w jakichkolwiek dokumentach, przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczana przez konkretnego wykonawcę, powinno to być interpretowane jako przywołanie określonych standardów, a nie jako wymóg zastosowania konkretnych rozwiązań – Zamawiający w każdym takim przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne.
6. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji dla każdej części postępowania na dostarczone meble i sprzęt na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania przez Strony bez zastrzeżeń Protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z rozdziałem XIII SWZ.
7. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej ani sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Wykonawca może jedynie, według własnego uznania, przeprowadzić wizję lokalną. Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej powinni przesłać na adres poczty elektronicznej: dawid.walczak@lodz.uw.gov.pl, tel. 660 473 396 stosowny wniosek. Po odbyciu wizji lokalnej zostanie podpisany Protokół według wzoru, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
8. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) Zamawiający wymaga, w myśl art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39141300-5 - Szafy
39132100-7 - Szafy na akta
39121100-7 - Biurka
39121200-8 - Stoły
39112000-0 - Krzesła
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39113100-8 - Fotele
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39143310-2 - Stoliki
4.5.5.) Wartość części: 43731,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa zabudowy kuchennej wraz z wyposażeniem na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji wynikają z treści Załącznika nr 1 do SWZ, a także z projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 zostanie dostarczony do Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi zlokalizowanego przy ul. Łąkowej 40, 90-554 Łódź.
4. Wykonawca na własny koszt dokona wniesienia mebli wraz z wyposażeniem o do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, ich montażu wraz z regulacją oraz prawidłowym podłączeniem przez osoby do tego uprawnione, a także ustawi meble wraz wyposażeniem we wskazanych miejscach. W budynku nie znajduje się winda.
5. Jeżeli w jakichkolwiek dokumentach, przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczana przez konkretnego wykonawcę, powinno to być interpretowane jako przywołanie określonych standardów, a nie jako wymóg zastosowania konkretnych rozwiązań – Zamawiający w każdym takim przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne.
6. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji dla każdej części postępowania na dostarczone meble i sprzęt na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania przez Strony bez zastrzeżeń Protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji na dostarczone meble i sprzęt dla każdej części postępowania, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z rozdziałem XIII SWZ.
7. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej ani sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Wykonawca może jedynie, według własnego uznania, przeprowadzić wizję lokalną. Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej powinni przesłać na adres poczty elektronicznej: dawid.walczak@lodz.uw.gov.pl, tel. 660 473 396 stosowny wniosek. Po odbyciu wizji lokalnej zostanie podpisany Protokół według wzoru, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
8. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) Zamawiający wymaga, w myśl art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39141200-4 - Blaty
44411300-7 - Umywalki
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
4.5.5.) Wartość części: 26829,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji wynikają z treści Załącznika nr 1 do SWZ, a także z projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 zostanie dostarczony do Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi zlokalizowanego przy ul. Łąkowej 40, 90-554 Łódź.
4. Wykonawca na własny koszt dokona wniesienia artykułów gospodarstwa domowego do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, ich montażu wraz z regulacją oraz prawidłowym podłączeniem przez osoby do tego uprawnione, a także ustawi artykuły gospodarstwa domowego we wskazanych miejscach. W budynku nie znajduje się winda.
5. Jeżeli w jakichkolwiek dokumentach, przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczana przez konkretnego wykonawcę, powinno to być interpretowane jako przywołanie określonych standardów, a nie jako wymóg zastosowania konkretnych rozwiązań – Zamawiający w każdym takim przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne.
6. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji dla każdej części postępowania na dostarczone meble i sprzęt na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania przez Strony bez zastrzeżeń Protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji na dostarczone meble i sprzęt dla każdej części postępowania, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z rozdziałem XIII SWZ.
7. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej ani sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Wykonawca może jedynie, według własnego uznania, przeprowadzić wizję lokalną. Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej powinni przesłać na adres poczty elektronicznej: dawid.walczak@lodz.uw.gov.pl, tel. 660 473 396 stosowny wniosek. Po odbyciu wizji lokalnej zostanie podpisany Protokół według wzoru, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
8. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) Zamawiający wymaga, w myśl art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
42716120-5 - Pralki
42716200-0 - Suszarki
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 9918,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78770,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287502,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78770,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATG Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542928818
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATG SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ATG SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78770,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51372,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138744,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51372,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZWED MEBLE Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272042554
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51372,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-06Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10168,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20837,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10168,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Orlikowski prowadzący działaność gosp. pod firmą TAS Tomasz Orlikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752441704
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10168,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-06INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Dostawy artykułów do utrzymania czystości - ściereczek do sprzątania na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 231 w Łodzi
- MZŻ.262.29.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część III AGD, materiały i akcesoria przemysłowe
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.