Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej w Ośrodku Sportu i Rekreacji m . st. Warszawy Dzielnicy Ochota w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI M.ST. WARSZAWY W DZIELNICY OCHOTA
1.3.) Oddział zamawiającego: OSIR OCHOTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016191016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: NOWOWIEJSKA 37B
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-010
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akurpisz@osirochota.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://osirochota.waw.pl/zamowienia-publiczne
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej w Ośrodku Sportu i Rekreacji m . st. Warszawy Dzielnicy Ochota w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a226096e-40aa-460d-96c8-8e459149209a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013261/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej w Ośrodku Sportu i Rekreacji m . st. Warszawy Dzielnicy Ochota (lokalizacje przynależające)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą prawną zastosowania trybu z wolnej ręki jest art. 305 ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 214 ust 1 pkt. 1 lit. a) Pzp, który stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: Zamawiający jest zobligowany do zaspokojenia potrzeby, polegającej na zapewnieniu nieprzerwanej usługi dystrybucji energii elektrycznej w Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P/4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 536585,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi dystrybucji energii elektrycznej w Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy mieszczącym się w następujących lokalizacjach:
1. Hala sportowa ul. Nowowiejskiej 37 B w Warszawie 32891273.
2. Lodowisko plus parking ul. Rokosowska 10, (02-348) w Warszawie nr licznika 02157773.
3. Zasilanie rezerwowe ul. Rokosowska 10, (02-348) w Warszawie nr licznika 02157749.
4. Pływalnia kryta ul. Rokosowska 10, (02-348) w Warszawie nr licznika 02157767.
5. Kąpielisko otwarte ul. Usypiskowa 18 (02-386) w Warszawie nr licznika 02191784.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 660000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 660000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stoen Operator Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252386094
7.3.3) Ulica: ul. Piękna 46
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 660000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych znak sprawy: AEZ/S-140/2024
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 707 polegająca na budowie chodników, peronów autobusowych, odwodnienia, zjazdów, rowów przydrożnych, umocnienia skarp w m. Jankowice gm. Nowe Miasto Nad Pilicą"
- Dostosowanie wnętrza, remont i wymiana instalacji, naprawa powierzchni laboratoryjnej dla Grupy Badawczej BB w bud. nr 1A parter - w siedzibie Zamawiającego: Łukasiewicz-IChP
- Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni centralnego ogrzewania w Obiekcie Infrastruktury Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Boruczy gm. Strachówka.
- Dostawa i wdrożenie w infrastrukturze Zamawiającego oprogramowania ITSM
- Zapewnienie usług eksperckich (10 Ekspertów) na potrzeby aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze energetyka (SRKE) - II postępowanie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku
- Dostawa energii elektrycznej w 2025 r. (2 części) na potrzeby Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA DOSTAWIE/SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z USŁUGĄ DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SPZOZ MIĘDZYCHÓD
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POWIATU SOCHACZEWSKIEGO NA ROK 2025
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla budynków Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Świeckiego w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Przesył energii elektrycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.